Σαντορίνη - ΔΑΠΠΟΣ: Ξεκινούν οι εγγραφές στα προγράμματα γυμναστικής

Σαντορίνη - ΔΑΠΠΟΣ

Μία ακόμη δράση από το ΔΑΠΠΟΣ... Και έχει άρωμα γυναίκας καθότι απευθύνεται αποκλειστικά στις γυναίκες του νησιού... Και από την 25η Οκτωβρίου και για τρεις φορές την εβδομάδα γυμνάζονται...  δείτε ποια είναι τα προγράμματα και έως πότε μπορούν να εγγραφούν (και ποια τα απαραίτητα πιστοποιητικά).. 

"Ο Δ.Α.Π.Π.Ο.Σ σας ενημερώνει πως ξεκινούν οι εγγραφές στα δωρεάν προγράμματα γυμναστικής, τα οποία πραγματοποιεί ο γυμναστής κ. Πρέκας Μηνάς και απευθύνονται αποκλειστικά σε γυναίκες.

Οι ενδιαφερόμενες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στο πρόγραμμα «Ήπιας Ενδυνάμωσης» και στο πρόγραμμα «Δυναμικής Εκγύμνασης» ανάλογα με τις δυνατότητες τους. Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν στις 25 Οκτωβρίου 2021 και θα πραγματοποιούνται τρεις φορές την εβδομάδα (Δευτέρα – Τετάρτη – Παρασκευή), ακολουθώντας πάντα τις οδηγίες και τα πρωτόκολλα κατά του Covid-19.

Οι εγγραφές θα πραγματοποιούνται από τις 13 Οκτωβρίου 2021 έως τις 20 Οκτωβρίου 2021 στα γραφεία διοίκησης του Οργανισμού κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή (11:00 – 12:00 & 19:00 – 20:00). Απαραίτητη προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της συμμετοχής στα προγράμματα είναι η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης για άθληση από Παθολόγο ή Καρδιολόγο μαζί με την αίτηση εγγραφής, την οποία μπορείτε να προμηθεύεστε είτε από τον Οργανισμό, είτε από την ιστοσελίδα μας (www.dappos-santorini.com).

Να σημειωθεί ότι σε περίπτωση υπεράριθμων συμμετοχών θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, ενώ για όσες δεν καταφέρουν να ενταχθούν σε κάποιο πρόγραμμα θα δημιουργηθεί λίστα αναμονής.  

Αναλυτική περιγραφή προγραμμάτων:

 «Πρόγραμμα Ήπιας Ενδυνάμωσης»: Δευτέρα – Τετάρτη – Παρασκευή
10:00 – 10:45 | 17:00 – 17:45

Μυϊκή τόνωση χαμηλής έως μέτριας έντασης, κυρίως με το βάρος του σώματος, αλλά και με μικρές αντιστάσεις (λάστιχα, βαράκια, μπάλες κλπ) σε ήπιο ρυθμό εκτέλεσης.

«Πρόγραμμα Δυναμικής Εκγύμνασης»: Δευτέρα – Τετάρτη – Παρασκευή
9:00 – 9:45 | 18:00 – 18:45 | 19:00 – 19:45 | 20:00 – 20:45

Δυναμικό πρόγραμμα σε έντονους ρυθμούς σε υψηλές εντάσεις με στοιχεία αερόβιας άσκησης, εναλλάσσοντας ταχύτητα εκτέλεσης με μικρές αντιστάσεις (λάστιχα, βαράκια, μπάλες κλπ). 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News