Τελευταία παράσταση για το "Traction" στην Αμοργό για το 2017

Τηλεοπτική σεζόν 2016 – 17. Η αυλαία πέφτει για την εκπομπή “Traction” του Κώστα Στεφανή και το σκηνικό γνώριμο. Νησί όπως κάθε χρόνο άλλωστε και φέτος η επιλογή ήταν η Αμοργός. Μάλιστα, είχε προηγηθεί δύο επεισόδια νωρίτερα η Τήνος ενώ μέσα στο Πάσχα ο παρουσιαστής της, Κώστας Στεφανής πέρασε ήρεμες διακοπές στη Νάξο… Και έτσι το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, ο δημοσιογράφος και ένας εκ των κορυφαίων οδηγών, ο Κώστας Στεφανής μαζί με όλη την ομάδα της εκπομπής αυτοκινήτου “Τraction”. Σκοπός της τριήμερης διαμονής τους, όπως ο ίδιος δήλωσε αποκλειστικά στο amorgos-news.gr, ήταν η πραγματοποίηση γυρισμάτων και η προβολή του νησιού στην τελευταία εκπομπή για την φετινή τηλεοπτική χρονιά. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στην Αιγιάλη, στα Κατάπολα, στην Αγία Άννα, στο Μοναστήρι της Παναγιάς της Χοζοβιώτισσας και στα σοκάκια της Χώρας.

“Πρωταγωνιστές” του επεισοδίου που θα προβληθεί στις 28 Μαΐου στις 16:00 στο ΣΚΑΪ, ήταν το γαλάζιο της θάλασσας, οι ομορφιές και τα χρώματα της Αμοργού! Στο πλευρό του και ο Γιάννης Μαργαρίτης – Επαρχος Νάξου, Μικρών Κυκλάδων και Αμοργού – με τον οποίο συνδέεται με πολύ καλή φιλία ενώ ως λάτρης και ο ίδιος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και γνώστης των νησιών έβαλε την δική του πινελιά στην εκπομπή… Το νησί δεν ήταν άγνωστο στον παρουσιαστή καθώς το είχε επισκεφτεί ξανά τη δεκαετία του ΄80. Η ενέργεια του νησιού, η φυσική του ομορφιά και οι άνθρωποί του σύμφωνα με τον ίδιο παραμένουν αναλλοίωτα όσα χρόνια κι αν περάσουν (!!!)

Οσο για τα μοντέλα που παρουσιάστηκαν ήταν:

Mercedes GLA 45 AMG

Από την Παρασκευή 14 Μαρτίου είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα, η νέα πανίσχυρη έκδοση του crossover της Mercedes, με την τιμή να ορίζεται στα 54.550 ευρώ, με το όφελος της απόσυρσης. Η GLA 45 AMG, τροφοδοτείται από τον δίλιτρο turbo κινητήρα, απόδοσης 360 ίππων, με την κίνηση να περνά στους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Επιταχύνει στα 0-100 σε 4,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή και οι εκπομπές ρύπων στα 175 γρ./χλμ.

Huskvarna 701 enduro

Με 67 ίππους, κορυφαίες αναρτήσεις, ABS και βάρος περίπου 150 κιλά ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για Husqvarna 701 Enduro με στόχο να γίνει η πιο ποθητή On-Off αυτής της χρονιάς. Σχεδιασμένο από την ΚΤΜ πλέον, το μοτέρ του Husqvarna 701 Enduro έχει 1ΕΕΚ, 2 μπουζί και αποδίδει 67 ίππους. Εξοπλισμένο με την πιο σύγχρονη τεχνολογία, διαθέτει «ηλεκτρόγκαζο» (Ride by Wire) που προσφέρει διαφορετικούς χάρτες απόδοσης, στάνταρ ABS της Brembo και μονόδρομο συμπλέκτη ATSC. Το πλαίσιο έχει φτιάξει η ΚΤΜ από χρωμιομολυβδενιούχο χάλυβα, το ανεστραμμένο πιρούνι και το πίσω αμορτισέρ προέρχονται από την ακριβή σειρά της WP και αμφότερα έχουν διαδρομή 275mm. Οι ζάντες (21”και 18”) είναι της Ιαπωνικής D.I.D., το πλαστικό δοχείο βενζίνης χωράει 13 λίτρα και φιλοξενείται κάτω από τη σέλα χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους ενώ προσφέρει στο 701 αυτονομία για περισσότερα από 200 χιλιόμετρα. Η Husqvarna αναφέρει ότι θα είναι το ελαφρύτερο στην κατηγορία του χωρίς ωστόσο να ανακοινώνει το βάρος του. Έτσι, αναμένεται να ζυγίζει κάτι λιγότερο από το «ξαδελφάκι» του ΚΤΜ 690 Enduro R, γύρω στα 150 κιλά.

Αρωγός στο ταξίδι στάθηκε η Blue Star Ferries και η Ειρήνη Γιαννακοπούλου η οποία φιλοξένησε όλη την ομάδα της εκπομπής στο Aigialis Hotel & Spa.