Νάξος: Μια ξεχωριστή ημερίδα για την διαχείριση κρίσεων

Αλήθεια τι είναι Διαχείριση Κρίσης; Είναι η ενδελεχής μελέτη και πρόβλεψη των κινδύνων που ενδέχεται να απειλήσουν μια επιχείρηση/ οργανισμό με σκοπό τη μείωση της αβεβαιότητας και τη λήψη όλων των απαιτούμενων μέτρων – ενεργειών και διαδικασιών – πριν, κατά την διάρκεια και μετά από την κρίση ώστε είτε να αποφευχθεί, είτε να αντιμετωπιστεί η κρίση με τρόπο που να εξασφαλίζει τους ανθρώπους, το περιβάλλον, τους εργαζομένους και την οικονομική θέση της επιχείρησης….

Και βέβαια οι κρίσεις είτε πρόκειται για οικονομικές, είτε για περιβαλλοντολογικές, πολιτικές ή βιομηχανικές- μπορούν να επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανά πάσα στιγμή.

Πως ξεκινάει η διαχείριση μίας κρίσης; Πριν καν εμφανιστεί η κρίση μέσω της πρόληψης και της προετοιμασίας της επιχείρησης και τερματίζεται όταν έχει επιτευχθεί ο στόχος της ολοκληρωτικής αποκατάστασης της ζημίας και της επαναφοράς της επιχείρησης στην προγενέστερη της κρίσης κατάσταση.

Όμως πολλά δεν είπαμε; Τα περισσότερα από τους ειδικούς… Και όταν αναφερόμαστε στους ειδικούς μιλάμε για την συνεργασία της Delphus group partners με την 3P insurance Brokers και την Ένωση Ξενοδόχων Νάξου, που διοργανώνουν ημερίδα το Σάββατο 14 Απριλίου, στις 18:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πνευματικού Κέντρου Ι. Ν. Παντανάσσης Νάξου, με θέμα: "Διαχείριση Κρίσεων: GDPR- προστασία δεδομένων – ηλεκτρονική πειρατεία – αστικές ευθύνες"...

Και εδώ βλέπουμε τις ενότητες και τους εισηγητές της εκδήλωσης:

Προσωπικά δεδομένα - Νομικό Πλαίσιο και η Ανάγκη συμμόρφωσης

Μανώλης Εγγλέζος - Δικηγόρος-Πιστοποιημένος DPO

Προστασία ψηφιακών δεδομένων

Γρηγόρης Τσουρουφλής - ΙΤ 3P insurance Brokers

Διαχείριση Κρίσεων

Στέλιος Γιαννίκος - CEO Delphus

Αστικές Ευθύνες & Περιουσία

Δέσποινα Δημητσάνου

Διευθύντρια Γενικών ασφαλίσεων - 3P insurance brokers

Συντονιστής εκδήλωσης:

Στέφανος Τσάφος

Λογιστής - Διευθυντής Delphus Νάξου