Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΙστορίεςΟλυμπιακή Αεροπορία: ένα ξεπούλημα με στόχο και ...δόλο

Ολυμπιακή Αεροπορία: ένα ξεπούλημα με στόχο και …δόλο

|

Έκλεισαν την Ολυμπιακή για να μην πληρώνει το κράτος και τώρα δίνουν πάνω από μισό εκατομμύριο την ημέρα. 

Εξι χρόνια πέρασαν από το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας και κάθε μέρα που περνάει, οι εργαζόμενοι σε αυτή αισθάνονται όλο και πιο δικαιωμένοι για τα όσα υποστήριζαν.  Σύμφωνα με τα όσα επισημαίνουν και καταγγέλουν και σε σχετική ανακοίνωση του γραφείου Τύπου της Ομοσπονδίας Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας μεταξύ άλλων μετά την “επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση” της Ο.Α. τα 700.000.000 euro του υπερατλαντικού δικτύου τα μοιράστηκαν οι τρεις αεροπορικές συμμαχίες με την μερίδα του λέοντος να τα παίρνει η συμμαχία της Lufthansa.
Την εσωτερική αγορά την μοιραστήκαν 4 ελληνικές αεροπορικές εταιρίες και μια 1 ξένη, με απόλυτο και υποδειγματικό τρόπο καθώς «φαίνεται» ότι υπάρχει ανταγωνισμός και με σχεδόν όλες τις δράσεις τους να είναι επιδοτούμενες από το κράτος.
Οι άγονες γραμμές από 12 έγιναν 38 και από 22.000.000 Euro που στοίχιζαν επί της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας τώρα στοιχίζουν 180.000.000 Euro και χωρίς να γίνονται αεροδιακομιδές ασθενών και χωρίς τις δωρεάν κρατικές αποστολές.
Αυτή η μεγάλη ιδιωτικοποίηση, καταγγέλουν, μας στοιχίζει γύρω στα 250.000.000 Euro. “Δηλαδή έκλεισαν την Ολυμπιακή που ήταν κερδοφόρα για να πληρώνουμε στους ημέτερους 250.000.000 Euro!!! Mπράβο τους !!!!” γράφουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου

     Κάθε μέρα που περνά τα τελευταία έξη χρόνια μας δικαιώνει για τις καταγγελίες που κάναμε ότι το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας ήταν στημένο και χρειάζεται εισαγγελική παρέμβαση.

      Όπως όλοι θυμόμαστε το moto της εποχής του σωτηρίου έτους  2008  ήταν «ότι η Ο.Α. είναι μια κρατικοδίαιτη εταιρία που πληρώνει ο Ελληνικός Λαός και όταν θα έκλεινε θα κάναμε 30 νοσοκομεία, 200 σχολεία, μέχρι ότι κάθε μέλος κάθε ελληνικής οικογένειας θα εισέπραττε 600 Eurο μας έλεγε ο ΣΤΕΦ. ΜΑΝΟΣ !!!» αλλά και ότι άλλη ΑΝΟΗΣΙΑ είχε σκεφτεί το τότε επιτελείο του κύριου ΧΑΤΖΙΔΑΚH

      Για να επιτύχει  το κλείσιμο της Ο.Α. ο κος Χατζιδάκης  χρησιμοποίησε μια καταδικαστική  απόφαση του ευρωπαϊκού δικαστηρίου που η Ο.Α. δικάστηκε ΕΡΗΜΗΝ, διότι ο ΙΔΙΟΣ είχε δώσει εντολή να μην παρευρεθεί η εταιρία στο δικαστήριο.

      Ασχέτως αν ένα χρόνο μετά το ξεπούλημα της Ο.Α. το δημόσιο την εκπροσώπησε για να πληρώσει τα πρόστιμα που της είχαν επιβληθεί.

      Το ευρωπαϊκό δικαστήριο μάλιστα άλλαξε την απόφαση του και δικαίωσε την Ο.Α. όταν του προσκομίστηκαν τα πραγματικά στοιχεία της εταιρίας. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα πραγματικά στοιχεία της εταιρίας αρχικά δεν είχαν προσκομιστεί στο ευρωπαϊκό δικαστήριο με εντολή της τότε Διοίκησης του Υπουργείου Μεταφορών  (να σας θυμίσουμε ότι την καταγγελία στο ευρωπαϊκό δικαστήριο την είχε κάνει η αεροπορική εταιρία που τελικά  απέκτησε μεγάλο κύκλο εργασιών της Ο Α ).

       Το αληθινό χρηματικό ποσό που πήρε το δημόσιο από αυτή την ιδιωτικοποίηση είναι πολύ δύσκολο να το μάθουμε μιας και μέχρι σήμερα δεν έχει τελειώσει η εκκαθάριση και υπάρχουν δικαστήρια σε εξέλιξη. Όπως επίσης ξέρουμε ότι η Ο.Α. δεν μπορεί να «κλείσει» σαν εταιρία εξαιτίας  της Σύμβασης του Α ΩΝΑΣΣΗ με το δημόσιο.

      Οι 4000 εργαζόμενοι της Ο.Α. απολύθηκαν όλοι. Δυστυχώς μέχρι σήμερα οι μισοί από αυτούς δεν έχουν εισπράξει ούτε την νόμιμη αποζημίωση  απόλυσης  παρόλο που έχουν δικαιωθεί ακόμα και στα δικαστήρια. Και το χειρότερο είναι ότι έχουν κατασυκοφαντηθεί από κάθε πολιτικό ανθρωπάκι μεγάλου ή μικρού βεληνεκούς.

Να δούμε όμως αυτός ο Άθλος του κύριου Χατζιδάκη και των συνεργατών του τι έχει κάνει στη ελληνική αγορά των Αερομεταφορών και στην Οικονομία γενικότερα.

      Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ είχε κύκλο εργασιών δηλαδή εισέπραττε  1.200.000.000 Euro το χρόνο και επιδοτείτο για 12 «άγονες γραμμές» με 22.000.000 Euro όπως προκύπτει από τους ισολογισμούς και τους κωδικούς του προϋπολογισμού του Ελληνικού Κράτους.

Εδώ πρέπει να αναφερθούν και τα εξής:

1. Ότι η επιδότηση της Ο.Α. ξεκίνησε το 2004,  παλαιότερα δεν επιδοτούνταν ούτε με μια δραχμή ενώ εκτελούσε τις πτήσεις των «άγονων γραμμών».

2. Η Ο.Α. έκανε δωρεάν το σύνολο των κρατικών αποστολών σε όλο τον κόσμο.

3. Η Ο.Α. δεν πληρώνονταν για τα εισιτήρια των Ευρωβουλευτών και όχι μόνο αυτών από και προς το Ευρωκοινοβούλιο.

4. Επίσης η Ο.Α. έκανε δωρεάν το σύνολο των αεροδιακομιδών σε Ελλάδα και εξωτερικό και

5. Επωμίστηκε όλο το κόστος της μεταφοράς της στο Ελευθέριος Βενιζέλος με κόστος πάνω από 200.000.000  euro.

      Μετά την “επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση” της Ο.Α.  τα 700.000.000 euro του υπερατλαντικού δικτύου τα μοιράστηκαν οι τρεις συμμαχίες με την μερίδα του λέοντος να τα παίρνει  η συμμαχία της Lufthansa.

      Την εσωτερική αγορά την μοιραστήκαν 4 ελληνικές αεροπορικές εταιρίες και μια 1 ξένη, με απόλυτο και υποδειγματικό τρόπο καθώς «φαίνεται» ότι υπάρχει ανταγωνισμός και με σχεδόν όλες τις δράσεις τους να είναι  επιδοτούμενες από το κράτος.

      Οι άγονες γραμμές από 12 έγιναν 38  και από 22.000.000 Euro που στοίχιζαν επί της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας τώρα στοιχίζουν  180.000.000 Euro και χωρίς να γίνονται αεροδιακομιδές ασθενών και χωρίς τις δωρεάν κρατικές αποστολές.

      ΑΥΤΗ η μεγάλη ιδιωτικοποίηση μας στοιχίζει γύρω στα 250.000.000 Euro. Δηλαδή έκλεισαν την Ολυμπιακή που ήταν κερδοφόρα για να πληρώνουμε στους ημέτερους 250.000.000 Euro!!! Mπράβο τους !!!!

      Θα πρέπει ακόμη να πούμε ότι η Ο.Α. σαν βασικός παίκτης στην ελληνική αγορά ήταν αυτή που πίεζε τις τιμές προς τα κάτω τόσο στις προγραμματισμένες πτήσεις όσο και τις τσάρτερ και για αυτό ήθελαν να την κλείσουν οι ευρωπαίοι ανταγωνιστές (χαρακτηριστική η δήλωση του αντιπρόεδρου της Lufthansa ένα έτος πριν το κλείσιμο της Ο.Α.)

      Κοιτάζοντας προσεκτικά και άλλους τομείς της οικονομίας που έχει η ιδιωτική πρωτοβουλία τον έλεγχο παρατηρούμε ότι όλες οι εταιρείες θέλουν :

1. να έχουν το κράτος πελάτη

2. να έχουν δωρεάν εργαζόμενους μέσω του Ο Α Ε Δ

3. να έχουν ενταχτεί  σε κάποιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ

4. να έχουν ειδικές διευκολύνσεις σε θέματα φορολογίας  μισθοδοσίας και ασφάλισης εργαζόμενων.

Όποιος Επενδύτης δεν τα έχει αυτά μετακομίζει στο εξωτερικό και μετά φέρνει τα προϊόντα του να τ’ αγοράσουν οι έλληνες εργαζόμενοι

Έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα 6 χρόνια μετά την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας που ξεπουλήθηκε  για να μην πληρώνει το κράτος…

…και πληρώνει την ιδιωτική πρωτοβουλία 250 εκατ. δηλαδή πάνω από μισό εκατομμύριο την ημέρα

Εμείς θα συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε και να λέμε την αλήθεια κόντρα στα σημεία των καιρών γιατί  όπως λέει ο ποιητής « Με τον καιρό να ’ναι κόντρα, έχει τιμή σαν πετάς»

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Ανεκτέλεστα δρομολόγια για Supercat Jet, Superjet και Superjet 2 λόγω κακοκαιρίας

Η κακοκαιρία που πλήττει το Αιγαίο φέρνει σημαντικές ακυρώσεις στην ακτοπλοΐα – Αναλυτικά ποιες γραμμές επηρεάζονται

Iron Maiden: Επιστρέφουν στην Αθήνα το 2026 για τα 50 χρόνια τους

Στις 23 Μαΐου οι θρυλικοί Iron Maiden ξεκινούν το ευρωπαϊκό σκέλος της «Run For Your Lives World Tour» από το ΟΑΚΑ – Μια μοναδική συναυλία που υπόσχεται το πιο εντυπωσιακό show της καριέρας τους.

Ντιμπέιτ για τα Γλυπτά του Παρθενώνα στην Παλαιά Βουλή: «Σε ποιον ανήκει η τέχνη;»

Στις 29 Σεπτεμβρίου το Debate House διοργανώνει μια συζήτηση υψηλού επιπέδου χωρίς πολιτικούς, αλλά με ακαδημαϊκούς και ειδικούς που θα εκθέσουν τα επιχειρήματα υπέρ και κατά της επιστροφής των Γλυπτών.

Λήμνος – Μητσοτάκης: “Διορθώσαμε μία μεγάλη αδικία σχετικά με το ΦΠΑ στο Βόρειο και Νότιο Αιγαίο”

Ο Πρωθυπουργός συνομίλησε με κατοίκους στην Ατσική για τις φοροελαφρύνσεις που θα ισχύσουν από τον Ιανουάριο, καθώς και για τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα.

ΠΝΑΙ: 65 νέα έργα σε μικρά νησιά των Κυκλάδων από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (πίνακας)

Με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ Νοτίου Αιγαίου, έργα ύψους άνω των 20 εκατ. ευρώ αλλάζουν την καθημερινότητα σε 16 μικρά νησιά με λιγότερους από 3.100 κατοίκους.

Fast Ferries: Αλλαγές στα δρομολόγια του «Διονύσιος Σολωμός» λόγω κακοκαιρίας

Το προγραμματισμένο δρομολόγιο της Παρασκευής 19/9 μεταφέρεται για το Σάββατο 20/9 με νέα ώρα αναχώρησης από τον Πειραιά

Κατ. Γιαννακά: “Οι Μικρές Κυκλάδες και τα «χρυσά» τιμολόγια νερού!”

Έως και εξαπλάσιες αυξήσεις στους λογαριασμούς – αντιδράσεις από κατοίκους, επιχειρηματίες και το Κίνημα Δημοκρατίας

Στις 16 Οκτωβρίου η εκδήλωση ενδιαφέροντος για τις Μονάδες Ανακύκλωσης Κω και Καλύμνου μέσω ΣΔΙΤ

Έργο άνω των 110 εκατ. ευρώ – Οφέλη, χρηματοδότηση και επόμενα βήματα

ΚΕΔΕ: «Κόκκινη γραμμή» η μεταφορά των ΥΔΟΜ στο Κτηματολόγιο

Ομόφωνη απόφαση αντίθεσης από το Διοικητικό Συμβούλιο – Σαφές μήνυμα Κυρίζογλου

Μάντσεστερ Σίτι – Νάπολι: «Κερδίζουν» τα γκολ στο 1.75!

Προγνωστικά για την πρεμιέρα του Champions League με βάση το Μάντσεστερ – Στοίχημα με G/G

«Έφυγε» ο Γιώργος Κωβαίος – Ο χορευταράς παππούς της Σχοινούσας που έγινε σύμβολο ζωής και παράδοσης

Μέχρι τα 92 του χρόνια χόρευε με πάθος στη Γιορτή Φάβας, δίπλα στην εγγονή του Ποθητή – Ένας άνθρωπος που ένωσε γενιές μέσα από τη μουσική και την αγάπη για τον τόπο του.

Αναφορά στο Ευρωκοινοβούλιο για την Αμοργό: Αντίδραση σε λιμενικά και οδικά έργα με χρηματοδότηση της Ε.Ε.

Ο Νικόλαος Γαβαλάς, εκ μέρους περιβαλλοντικών συλλόγων και εκατοντάδων πολιτών, καταγγέλλει την καταστροφική επίδραση αναπτυξιακών έργων στην Αμοργό και ζητά παρέμβαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Γυμνάσιο Σκαδού: 22 μαθητές φέτος δίνουν ζωή στο σχολείο της Ορεινής Νάξου

Από το παλιό δημοτικό του Σκαδού στο σύγχρονο Γυμνάσιο: Ένα σχολείο που κρατά ζωντανή την εκπαίδευση στα ορεινά χωριά της Νάξου

Minoan Lines: Δύο νέα πλοία στη γραμμή Ηράκλειο–Μήλος–Πειραιάς μέχρι το 2028

«Στολίδια για το Ηράκλειο» τα χαρακτήρισε ο διευθύνων σύμβουλος Λουκάς Σιγάλας – Στόχος η αύξηση της επιβατικής κίνησης και η πράσινη μετάβαση στη ναυτιλία

Νάξος – Αύγουστος 2025: περισσότερες αφίξεις, Ισχυρότερο το σύνολο του καλοκαιριού (πίνακες)

Στο λιμάνι της Νάξου οι επιβάτες αυξήθηκαν 5,2% τον Αύγουστο σε σχέση με πέρυσι, ενώ το τρίμηνο Ιουνίου–Αυγούστου έκλεισε με +6,5% συνολικά. Τι δείχνει η δεκαετία.

Νάξος – Εντοπίστηκε ζωντανός ο αγνοούμενος στο Προφήτη Ηλία μετά από 4 ημέρες

Συγκλονιστική διάσωση από το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Νάξου – Στο σημείο σπεύδει ελικόπτερο για τη μεταφορά του στο Νοσοκομείο.

Χώρα Νάξου: «Πάγωσε» το αίτημα κατοίκων για αλλαγή κυκλοφοριακού στη Μικρασιατών Προσφύγων

Παρά τις έντονες διαμαρτυρίες κατοίκων για επικίνδυνες συνθήκες, ο Δήμος Νάξου απάντησε αρνητικά στο αίτημα αλλαγής κατεύθυνσης της ημικεντρικής οδού.

Νάξος: “Στάση” Σινούκ για παραλαβή ασθενούς από άλλο νησί, πριν αναχωρήσει για Αττική

Το είδαμε κι αυτό... Ελικόπτερο Σινούκ έμεινε στη Νάξο για αρκετά λεπτά περιμένοντας το ελικόπτερο του ΕΚΑΒ ώστε να παραλάβει άλλο ασθενή και να τον μεταφέρει στην Αττική

Με την Ιωάννα Συνοδινού από την Αμοργό, η νέα σύνθεση του Δ.Σ. του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας

Με απόφαση του αναπληρωτή Υπουργού Γιάννη Βρούτση, ανανεώθηκε η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σ.Ε.Φ., με συμμετοχή του παλαίμαχου μπασκετμπολίστα Σταύρου Ελληνιάδη και της φοιτήτριας Μαρούσας Σιδέρη.

Ηρακλειά: Με έναν μαθητή ξεκίνησε το Δημοτικό Σχολείο, δύο στο νηπιαγωγείο, τη Δευτέρα (15/09) ο αγιασμός (video)

Η νέα σχολική χρονιά βρίσκει τη μικρή Ηρακλειά με μόλις τρία παιδιά σε σχολική τάξη – Ο πρόεδρος της κοινότητας Δημήτρης Γαβαλάς μιλά για τη μοναξιά του ενός μαθητή και τις προκλήσεις της νησιωτικότητας (video)