Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΙστορίεςΟλυμπιακή Αεροπορία: ένα ξεπούλημα με στόχο και ...δόλο

Ολυμπιακή Αεροπορία: ένα ξεπούλημα με στόχο και …δόλο

|

Έκλεισαν την Ολυμπιακή για να μην πληρώνει το κράτος και τώρα δίνουν πάνω από μισό εκατομμύριο την ημέρα. 

Εξι χρόνια πέρασαν από το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας και κάθε μέρα που περνάει, οι εργαζόμενοι σε αυτή αισθάνονται όλο και πιο δικαιωμένοι για τα όσα υποστήριζαν.  Σύμφωνα με τα όσα επισημαίνουν και καταγγέλουν και σε σχετική ανακοίνωση του γραφείου Τύπου της Ομοσπονδίας Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας μεταξύ άλλων μετά την “επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση” της Ο.Α. τα 700.000.000 euro του υπερατλαντικού δικτύου τα μοιράστηκαν οι τρεις αεροπορικές συμμαχίες με την μερίδα του λέοντος να τα παίρνει η συμμαχία της Lufthansa.
Την εσωτερική αγορά την μοιραστήκαν 4 ελληνικές αεροπορικές εταιρίες και μια 1 ξένη, με απόλυτο και υποδειγματικό τρόπο καθώς «φαίνεται» ότι υπάρχει ανταγωνισμός και με σχεδόν όλες τις δράσεις τους να είναι επιδοτούμενες από το κράτος.
Οι άγονες γραμμές από 12 έγιναν 38 και από 22.000.000 Euro που στοίχιζαν επί της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας τώρα στοιχίζουν 180.000.000 Euro και χωρίς να γίνονται αεροδιακομιδές ασθενών και χωρίς τις δωρεάν κρατικές αποστολές.
Αυτή η μεγάλη ιδιωτικοποίηση, καταγγέλουν, μας στοιχίζει γύρω στα 250.000.000 Euro. “Δηλαδή έκλεισαν την Ολυμπιακή που ήταν κερδοφόρα για να πληρώνουμε στους ημέτερους 250.000.000 Euro!!! Mπράβο τους !!!!” γράφουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου

     Κάθε μέρα που περνά τα τελευταία έξη χρόνια μας δικαιώνει για τις καταγγελίες που κάναμε ότι το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας ήταν στημένο και χρειάζεται εισαγγελική παρέμβαση.

      Όπως όλοι θυμόμαστε το moto της εποχής του σωτηρίου έτους  2008  ήταν «ότι η Ο.Α. είναι μια κρατικοδίαιτη εταιρία που πληρώνει ο Ελληνικός Λαός και όταν θα έκλεινε θα κάναμε 30 νοσοκομεία, 200 σχολεία, μέχρι ότι κάθε μέλος κάθε ελληνικής οικογένειας θα εισέπραττε 600 Eurο μας έλεγε ο ΣΤΕΦ. ΜΑΝΟΣ !!!» αλλά και ότι άλλη ΑΝΟΗΣΙΑ είχε σκεφτεί το τότε επιτελείο του κύριου ΧΑΤΖΙΔΑΚH

      Για να επιτύχει  το κλείσιμο της Ο.Α. ο κος Χατζιδάκης  χρησιμοποίησε μια καταδικαστική  απόφαση του ευρωπαϊκού δικαστηρίου που η Ο.Α. δικάστηκε ΕΡΗΜΗΝ, διότι ο ΙΔΙΟΣ είχε δώσει εντολή να μην παρευρεθεί η εταιρία στο δικαστήριο.

      Ασχέτως αν ένα χρόνο μετά το ξεπούλημα της Ο.Α. το δημόσιο την εκπροσώπησε για να πληρώσει τα πρόστιμα που της είχαν επιβληθεί.

      Το ευρωπαϊκό δικαστήριο μάλιστα άλλαξε την απόφαση του και δικαίωσε την Ο.Α. όταν του προσκομίστηκαν τα πραγματικά στοιχεία της εταιρίας. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα πραγματικά στοιχεία της εταιρίας αρχικά δεν είχαν προσκομιστεί στο ευρωπαϊκό δικαστήριο με εντολή της τότε Διοίκησης του Υπουργείου Μεταφορών  (να σας θυμίσουμε ότι την καταγγελία στο ευρωπαϊκό δικαστήριο την είχε κάνει η αεροπορική εταιρία που τελικά  απέκτησε μεγάλο κύκλο εργασιών της Ο Α ).

       Το αληθινό χρηματικό ποσό που πήρε το δημόσιο από αυτή την ιδιωτικοποίηση είναι πολύ δύσκολο να το μάθουμε μιας και μέχρι σήμερα δεν έχει τελειώσει η εκκαθάριση και υπάρχουν δικαστήρια σε εξέλιξη. Όπως επίσης ξέρουμε ότι η Ο.Α. δεν μπορεί να «κλείσει» σαν εταιρία εξαιτίας  της Σύμβασης του Α ΩΝΑΣΣΗ με το δημόσιο.

      Οι 4000 εργαζόμενοι της Ο.Α. απολύθηκαν όλοι. Δυστυχώς μέχρι σήμερα οι μισοί από αυτούς δεν έχουν εισπράξει ούτε την νόμιμη αποζημίωση  απόλυσης  παρόλο που έχουν δικαιωθεί ακόμα και στα δικαστήρια. Και το χειρότερο είναι ότι έχουν κατασυκοφαντηθεί από κάθε πολιτικό ανθρωπάκι μεγάλου ή μικρού βεληνεκούς.

Να δούμε όμως αυτός ο Άθλος του κύριου Χατζιδάκη και των συνεργατών του τι έχει κάνει στη ελληνική αγορά των Αερομεταφορών και στην Οικονομία γενικότερα.

      Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ είχε κύκλο εργασιών δηλαδή εισέπραττε  1.200.000.000 Euro το χρόνο και επιδοτείτο για 12 «άγονες γραμμές» με 22.000.000 Euro όπως προκύπτει από τους ισολογισμούς και τους κωδικούς του προϋπολογισμού του Ελληνικού Κράτους.

Εδώ πρέπει να αναφερθούν και τα εξής:

1. Ότι η επιδότηση της Ο.Α. ξεκίνησε το 2004,  παλαιότερα δεν επιδοτούνταν ούτε με μια δραχμή ενώ εκτελούσε τις πτήσεις των «άγονων γραμμών».

2. Η Ο.Α. έκανε δωρεάν το σύνολο των κρατικών αποστολών σε όλο τον κόσμο.

3. Η Ο.Α. δεν πληρώνονταν για τα εισιτήρια των Ευρωβουλευτών και όχι μόνο αυτών από και προς το Ευρωκοινοβούλιο.

4. Επίσης η Ο.Α. έκανε δωρεάν το σύνολο των αεροδιακομιδών σε Ελλάδα και εξωτερικό και

5. Επωμίστηκε όλο το κόστος της μεταφοράς της στο Ελευθέριος Βενιζέλος με κόστος πάνω από 200.000.000  euro.

      Μετά την “επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση” της Ο.Α.  τα 700.000.000 euro του υπερατλαντικού δικτύου τα μοιράστηκαν οι τρεις συμμαχίες με την μερίδα του λέοντος να τα παίρνει  η συμμαχία της Lufthansa.

      Την εσωτερική αγορά την μοιραστήκαν 4 ελληνικές αεροπορικές εταιρίες και μια 1 ξένη, με απόλυτο και υποδειγματικό τρόπο καθώς «φαίνεται» ότι υπάρχει ανταγωνισμός και με σχεδόν όλες τις δράσεις τους να είναι  επιδοτούμενες από το κράτος.

      Οι άγονες γραμμές από 12 έγιναν 38  και από 22.000.000 Euro που στοίχιζαν επί της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας τώρα στοιχίζουν  180.000.000 Euro και χωρίς να γίνονται αεροδιακομιδές ασθενών και χωρίς τις δωρεάν κρατικές αποστολές.

      ΑΥΤΗ η μεγάλη ιδιωτικοποίηση μας στοιχίζει γύρω στα 250.000.000 Euro. Δηλαδή έκλεισαν την Ολυμπιακή που ήταν κερδοφόρα για να πληρώνουμε στους ημέτερους 250.000.000 Euro!!! Mπράβο τους !!!!

      Θα πρέπει ακόμη να πούμε ότι η Ο.Α. σαν βασικός παίκτης στην ελληνική αγορά ήταν αυτή που πίεζε τις τιμές προς τα κάτω τόσο στις προγραμματισμένες πτήσεις όσο και τις τσάρτερ και για αυτό ήθελαν να την κλείσουν οι ευρωπαίοι ανταγωνιστές (χαρακτηριστική η δήλωση του αντιπρόεδρου της Lufthansa ένα έτος πριν το κλείσιμο της Ο.Α.)

      Κοιτάζοντας προσεκτικά και άλλους τομείς της οικονομίας που έχει η ιδιωτική πρωτοβουλία τον έλεγχο παρατηρούμε ότι όλες οι εταιρείες θέλουν :

1. να έχουν το κράτος πελάτη

2. να έχουν δωρεάν εργαζόμενους μέσω του Ο Α Ε Δ

3. να έχουν ενταχτεί  σε κάποιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ

4. να έχουν ειδικές διευκολύνσεις σε θέματα φορολογίας  μισθοδοσίας και ασφάλισης εργαζόμενων.

Όποιος Επενδύτης δεν τα έχει αυτά μετακομίζει στο εξωτερικό και μετά φέρνει τα προϊόντα του να τ’ αγοράσουν οι έλληνες εργαζόμενοι

Έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα 6 χρόνια μετά την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας που ξεπουλήθηκε  για να μην πληρώνει το κράτος…

…και πληρώνει την ιδιωτική πρωτοβουλία 250 εκατ. δηλαδή πάνω από μισό εκατομμύριο την ημέρα

Εμείς θα συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε και να λέμε την αλήθεια κόντρα στα σημεία των καιρών γιατί  όπως λέει ο ποιητής « Με τον καιρό να ’ναι κόντρα, έχει τιμή σαν πετάς»

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Πάρος: Ξεκινούν σε μερικές εβδομάδες τα γυρίσματα της τηλεοπτικής σειράς “Malice”

Δεύτερη βρετανική σειρά έρχεται στη Πάρο... Που και πότε θα γίνουν τα γυρίσματα

Κυκλάδες: Η αλυσίδα Aria Hotels έρχεται στην Ερμούπολη Σύρου

Επεκτείνονται στις Κυκλάδες τα Aria Hotels με νέο ξενοδοχείο στη Σύρο

Ολυμπιακή Φλόγα: Ερχεται (19/04) στη Νάξο, απαγόρευση στάθμευσης στη χερσαία ζώνη

Μέσω ανακοίνωσης του Λιμεναρχείου Νάξου έχουμε την πρώτη εικόνα για την έλευση της Ολυμπιακής Φλόγας στη Νάξο - Απαγορεύσεις

Σύρος – Γ. Λεονταρίτης: “Προτάσεις για την απόδοση τιμής στον Δημήτριο Βικέλα”

Οι προτάσεις που κατέθεσε ο Χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων Γιώργος Λεονταρίτης σχετικά με την ουσιαστική απόδοση φόρου τιμής στον Δημήτριο Βικέλα.

Β. Αιγαίο – Χίος: Με εντυπωσιακή μανούβρα το “αντίο” του Blue Star Delos (video)

Αυτό ήταν το τελευταίο ταξίδι του Blue Star Delos στην άγονη γραμμή του βορειανατολικού Αιγαίου - έρχεται Κυκλάδες (video)

Πάρος: Τι συμβαίνει σε προστατευόμενο υγρότοπο, στη περιοχή Ελος Μώλου;

Συνήγορος του Πολίτη: Παράνομες δραστηριότητες σε προστατευόμενο υγρότοπο στην Πάρο

ΜΜΕ: Την Τρίτη 16 Απριλίου η απεργία των δημοσιογράφων

Απεργία των Δημοσιογράφων αύριο Τρίτη 16 Απριλίου - Γιατί απεργούν

Τι δουλειά έχει στη Σαουδική Αραβία ο Μητσοτάκης;

Συνοδεία του CEO της ΔΕΗ, Γιώργου Στάσση

Σαντορίνη: Υποδέχεται (19/04) την Ολυμπιακή φλόγα, ποιο είναι το πρόγραμμα

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα για την υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας στη Σαντορίνη

Πάρος: Στην τελική ευθεία για την υποδοχή της Ολυμπιακής φλόγας

Ολοκληρώθηκαν όλες οι συναντήσεις στη Πάρο για την υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας... Ποιο είναι το πρόγραμμα

Princess Cruises: Ακύρωση επισκέψεων του “Sun Princess” στη Σαντορίνη

Το Sun Princess ακύρωσε τα δρομολόγια στη Σαντορίνη λόγω συνωστισμού κρουαζιερόπλοιων - Επιλέγει Χανιά

Φόρτωμας σε Πιερρακάκη: “Να είναι πανέτοιμα τα σχολεία των Κυκλάδων τη νέα χρονιά”

Συνάντηση εργασίας Φίλιππου Φόρτωμα με τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκο Πιερρακάκη

Attica Group: Απέκτησε τρία ξενοδοχεία στις Κυκλάδες, εξετάζει κι άλλες εξαγορές ακινήτων

Τρίτο ξενοδοχείο στις Κυκλάδες απέκτησε η Attica Group - Εξετάζει περαιτέρω εξαγορές μονάδων σε νησιά που εξυπηρετεί με τον στόλο της

ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου: Με εισήγηση Δημήτρη Λιανού, προσφυγή στη Δικαιοσύνη για τους αιγιαλούς

Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει η ΠΕΔ για τον αιγιαλό και την παραλία - Ποια ήταν η πρόταση Δημάρχου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Δημήτρη Λιανού

Blue Star Ferries: Παράταση μίας ακόμη εβδομάδας για το “Blue Star 1”

Μία ακόμη εβδομάδα θα μείνει στη γραμμή της Παροναξίας το Blue Star 1....

Cycladic Identity – Ιος: Ολοκληρώθηκε το πρώτο πρόγραμμa με τίτλο “Το βλέμμα της Νεότητας στις Κυκλάδες”

Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε την Κυριακή 31 Μαρτίου στους κατοίκους του νησιού

Αμοργός: Το νησί που… κόβει την ανάσα!!

Εκεί γυρίστηκε η ταινία του 1988 «Le Grand Bleu» (The Big Blue) με τον Jean Reno. Η ταινία έγινε μια από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά ταινίες της Γαλλίας.

Νάξος – Ομάδα Πολιτικής Προστασίας: Κυκλοφόρησε ένα …διαφορετικό ημερολόγιο

Η Εθελοντική Ομάδα Πολιτικής Προστασίας Νάξου κυκλοφόρησε ένα ημερολόγιο (2024) με έμφαση στην ορθή διαχείριση του νερού

Κυκλάδες: Πως διαμορφώνεται ο δικαστικός χάρτης, ποια ειρηνοδικεία καταργούνται

Ολες οι προτεινόμενες αλλαγές μέσω του Δικαστικού Χάρτη που είναι σε διαβούλευση για τις Κυκλάδες - Οι οργανικές θέσεις και τα ειρηνοδικεία που καταργούνται...

Σαντορίνη: Διακοπή στο δίκτυο ηλεκτροδότησης

Τη Δευτέρα 15 Απριλίου στους Μπαξέδες και το Πορί