Ανδρος: Δημιούργησε τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης και εμψύχωσης για τους κατοίκους

Και ο Δήμος Ανδρου βελτιώνει τις υπηρεσίες του προς τους πολίτες και δημότες του νησιού των Κυκλάδων. Με σύνθημα ""μείνε σπίτι και τηλεφώνησε, κανείς κάτοικος της Ανδρου μόνος του" ο Δήμος Ανδρου εγκαινιάζει μία νέα γραμμή επικοινωνίας, συμπαράστασης και υποστήριξης... Τι αναφέρει η σχετική ανακοίνωση; 

Στο πλαίσιο των μέτρων έναντι της COVID-19, ο Δήμος Άνδρου και οι κοινωνικές του Υπηρεσίες στέκονται δίπλα σε όλους τους νησιώτες.

Το τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης και εμψύχωσης είναι στη διάθεση των πολιτών με σκοπό:

  • Την ψυχολογική υποστήριξη και ενδυνάμωση,

  • Την αρωγή σε κατοίκους, που τίθενται σε καραντίνα λόγω κρουσμάτων Covid-19 και δεν έχουν άλλο τρόπο βοήθειας,

  • Την αρωγή σε κατοίκους, που αδυνατούν, αλλά πρέπει να μετακινηθούν,

  • Την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων σε συνεργασία με τις ομάδες εθελοντών του ΣΕΔΑ, στις κατά τόπους Κοινότητες και με λοιπούς φορείς, όπως ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ, ΕΚΑΒ, ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΛΙΜΕΝΙΚΟ.

Τηλέφωνο υποστήριξης: 2282022021

Ωράριο λειτουργίας: 8 το πρωί με 8 το βράδυ.

Μετά τις 8 το βράδυ, θα είναι σε λειτουργία ο αριθμός 6945263277, μόνο για εξαιρετικά έκτακτες καταστάσεις.

ΥΓ. Παρακαλείσθε για συνετή και συνειδητή χρήση της τηλεφωνικής γραμμής στήριξης, για την ορθότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, που χρήζουν πραγματικής ανάγκης.

Η ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΔΡΟΥ

ΑΘΗΝΑ ΜΑΚΡΗ- ΚΟΖΑΝΙΤΗ 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News