Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΑκτοπλοΐαBlue Star Patmos… Οι ξερόλες και οι δικαστές του πληκτρολογίου

Blue Star Patmos… Οι ξερόλες και οι δικαστές του πληκτρολογίου

|

Άρθρο της ιστοσελίδας nautilia.gr για το θέμα της κριτικής για όσα γίνονται και ακούγονται γύρω από το Blue Star Patmos… Τίτλος; «Ο επαγγελματισμός του πληρώματος του Blue Star Patmos και οι Ελληνάρες που έχουν άποψη για όλα»

Για ακόμη μία φορά λοιπόν οι Έλληνες ειδήμονες και καπετάνιοι του πληκτρολογίου έπεσαν να φάνει τον Πλοίαρχο του Blue Star Patmos, θυμίζοντας σε όλους μας ότι εμείς στην Ελλάδα τα ξέρουμε όλα, κρίνουμε για όλα (εκ του ασφαλούς βεβαίως) και κατηγορούμε για όλα. Προφανώς και τα τρία μνημόνια μοιάζουν λίγα, και αν άλλωστε αύριο ξεκινήσουμε και κάνουμε μία ερώτηση στα καφενεία για το ποίος φταίει για την κατάσταση οι απαντήσεις που θα πάρουμε είναι ότι φταίει ο διπλανός μας, η Γερμανία, η Ευρώπη, η Αμερική, Η χούντα ο πλανήτης Άρης, η κακία μας η τύχη και ότι άλλο μπορούμε να φανταστούμε. Ποτέ όμως εμείς.

Διαβάσαμε ένα σωρό σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους δικαστές του πληκτρολογίου, οι οποίοι δίκασαν ήδη τον πλοίαρχο και το πλήρωμα του επιβατηγού που προσάραξε. Άνθρωποι οι οποίοι έχουν ένα σκάφος 6,7,8 η και 9 μέτρα, έχουν την εντύπωση και εξισώνουν τα επιβατηγά πλοία με τα σκάφη τέτοιου μήκους. Τα επιβατηγά πλοία των οποίων τα πληρώματα είναι ήρωες όταν διακινδυνεύουν τα διπλώματα τους αλλά και την ζωή τους για να βγάλουν εις πέρας το έργο τους και να εξυπηρετήσουν όλους τους επιβάτες, μπαίνοντας σε λιμάνια ακατάλληλα με κακές καιρικές συνθήκες και πολλές φορές με πλοία που δε θα έπρεπε καν να ταξιδεύουν.

Είναι αυτά τα πληρώματα που μας φέρνουν φάρμακα στα νησιά, που προσεγγίζουν υπό αντίξοες συνθήκες και που τους ωθούν να εργάζονται ατέλειωτες ώρες, κάτι που παραβιάζει ξεκάθαρα τις ώρες εργασίας των ναυτικών, σύμφωνα με τους διεθνείς πλέον κανονισμούς. Είναι αυτοί που μένουμε με το στόμα ανοιχτό όταν βλέπουμε βιντεάκια στο youtube τους μήνες του χειμώνα να προσπαθούν με νύχια και με δόντια να δέσουν στα ακατάλληλα λιμάνια πλοία 100 και 150 μέτρων, και όλα αυτά για να εξυπηρετήσουν όλους εμάς, να βγάλουν το μεροκάματο του τρόμου για να επιβιώσουν και να ταΐσουν τις οικογένειες τους.

Ο ναυτικός κατάντησε να είναι το εξιλαστήριο θύμα από όλους. Να κουβαλάει ένα κάρο διπλώματα μαζί του, να είναι αναγκασμένος να αποδεικνύει συνεχώς ότι είναι ικανός και να τρέχει στα σχολεία μέχρι να βγει στην σύνταξη, να τον τρέχουν να κάνει τέστ για ναρκωτικά και αλκοόλ σα να είναι κατάδικος, την στιγμή που ένας γιατρός με ύφος χιλίων καρδιναλίων δε ελέγχεται από πουθενά όταν εγώ πάω εκεί και μου κάνει την γνωμάτευση, μου δίνει ένα λάθος φάρμακο και με στέλνει αδιάβαστο… Ναι ο Έλληνας ναυτικός που τον

εξίσωσαν με τα επαγγέλματα της στεριάς και του έβαλαν φόρο 25%, την στιγμή που δεν έχει σχέση με επάγγελμα της στεριάς. Ναι, αυτός που είναι σε ένα πλοίο και έχει την ευθύνη εκατοντάδων ανθρώπων (ή και χιλιάδων) ή χιλιάδων τόνων πετρελαίου, ανάλογα πάντα τον τύπο του πλοίου.

Πόσοι άραγε από αυτούς που εκσφενδονίζουν κατηγορίες παντού γνωρίζουν πραγματικά το επάγγελμα; Χωρίς πορίσματα ποιος μπορεί να γνωρίζει τι έγινε εκείνη την στιγμή στο πλοίο; Τι ζημιά μπορεί να έπαθε το πηδάλιο ή τα μέσα πρόωσης του πλοίου;

Να καταλάβουμε λοιπόν όλοι ότι δεν είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει μία απρόβλεπτη βλάβη την στιγμή που χειρίζει το πλοίο και να μην υπάρχει χρόνος να αντιδράσει κανείς. Προφανώς όλοι αυτοί που τα λένε αυτά ήξεραν καλύτερα από τον πλοίαρχο και ήταν ικανότεροι από αυτόν. Είπαμε ο Έλληνας από την φύση του τα ξέρει όλα και έχει άποψη για όλα, και αυτό συνέβαινε πάντα, απλά τώρα στην εποχή που ζούμε μπορεί και να την διατυπώνει και δημοσίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δυστυχώς να επηρεάζει λανθασμένα την κοινωνία.

Λάθη γίνονται και θα γίνονται από όλους μας. Λάθη κάνουμε στην δουλειά μας, στην προσωπική μας ζωή και παντού. Σκοπός είναι να έχουμε κάνει τα πάντα για να τα αποφύγουμε και όταν τελικά έρθει η στιγμή που δεν μπορούσαμε, τότε να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε κάθε κατάσταση και να εκμηδενίσουμε όσο είναι δυνατόν τις πιθανότητες να έχουμε απώλειες. Κανείς δεν ξέρει αν ήταν λάθος ή κάποια μηχανική βλάβη. Ξέρουμε όμως ότι το πλήρωμα, όταν ήρθε αυτή ή κακιά στιγμή, ανταποκρίθηκε παίρνοντας βαθμό άριστα!

Οι Έλληνες ναυτικοί τις έχουν περάσει τις εξετάσεις τους εδώ και πολλά χρόνια. Σίγουρα υπάρχουν και κακοί ναυτικοί όπως κακοί υπάρχουν παντού. Το σίγουρο είναι ότι το πλήρωμα του Patmos συμπεριφέρθηκε άκρως επαγγελματικά και ναυτικά, μένοντας στο πλοίο και αποβιβάζοντας όλους τους επιβάτες με ασφάλεια. Αυτό είναι που έχει σημασία.

Ναι ξέρω ότι θα αποδοθούν ευθύνες στον πλοίαρχο. Γνωρίζω ότι θα έρθει αντιμέτωπος με κάποιους καρεκλοκένταυρους που ξέρουν άριστα τους κανονισμούς και την SOLAS. Όλα αυτά βέβαια στην θεωρία, γιατί σ την πράξη επάνω στο πλοίο ανάθεμα και αν έχουν κυβερνήσει σκάφος μεγαλύτερο από καμιά 50αριά μέτρα.

Κουράγιο λοιπόν σε όλο το πλήρωμα του Blue star Patmos γι’ αυτά που τραβάνε και τραβήξανε.

Κουράγιο στον Καπετάνιο γι’ αυτά που τράβηξε και θα τραβήξει. Να θυμάται ότι όλοι εμείς οι συνάδελφοι του τον καταλαβαίνουμε απόλυτα, τον συζητάμε στα καπνιστήρια και είμαστε μαζί του.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Χ. Θεοχάρης: Σήμερα ανοίγει η πλατφόρμα για τις φορολογικές δηλώσεις

Τι αναφέρει ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Χάρης Θεοχάρης για φορολογικές δηλώσεις, POS και τέλη κυκλοφορίας

Κέα – Εθελοντική αιμοδοσία: Συγκεντρώθηκαν 100 μονάδες αίματος

Εθελοντική Αιμοδοσία Απριλίου 2024 – Ένα ελπιδοφόρο αποτέλεσμα

ΠΟΕΔΗΝ: Οι ελλείψεις στα Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας της νησιωτικής Ελλάδας

Ανησυχία για τις ελλείψεις που καταγράφει η έρευνα της ΠΟΕΔΗΝ - Τι αναφέρει για τις Κυκλάδες

Νάξος – Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος: Πότε ξεκινάει το Πασχαλινό ωράριο καταστημάτων

Το Πασχαλινό ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων στη Νάξο ανακοίνωσε ο Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος του νησιού (πίνακας)

Ολυμπιακή Φλόγα – Πάρος: Εκδήλωση τελετής υψηλού πολιτισμικού επιπέδου (photos)

Ευχαριστήρια επιστολή του Δημάρχου Πάρου κ. Κώστα Μπιζά, της Αντιδημάρχου Πολιτισμού κας Άννας Κάγκανη Κορτιάνου και της Εντεταλμένης Δημοτικής Συμβούλου Αθλητισμού και Νέας Γενιάς κας Φλώρας Λουκή. (photos)

Φόρτωμας: Συνάντηση εργασίας με την βουλευτή της Γαλλικής Εθνοσυνέλευσης, Μαριέττα Καραμανλή

Συνάντηση Φίλιππου Φόρτωμα με την βουλευτή της Γαλλικής Εθνοσυνέλευσης, Μαριέττα Καραμανλή

Blue Star Ferries – Πρωτομαγιά: Διαμόρφωση δρομολογίων, ανεκτέλεστο το πρωινό του “Blue Star Delos”

Πως διαμορφώνονται τα δρομολόγια σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα την Μ. Τετάρτη 1η Μαϊου λόγω της απεργίας της ΠΝΟ

Fast Ferries – Πρωτομαγιά: Εμφάνιση στη Νάξο του “Fast Ferries Andros”

Η Fast Ferries ενημερώνει για την κίνηση των πλοίων της κατά την απεργία της Πρωτομαγιάς - ΤΙ θέλει το Fast Ferries Andros στη Νάξο;

Νάξος – Ολυμπιακή Φλόγα: ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΘΛΙΨΗ για τους πολιτικούς νάνους, απρέπεια σε έναν Ναξιώτη Πρωταθλητή

Ο Στράτος Φουτάκογλου γράφει για όσα έγιναν την ημέρα της Λαμπαδηδρομίας στη Νάξο με επίκεντρο τον παραγκωνισμό του Ναξιώτη πρωταθλητή Γιάννη Ξενάκη

Νάξος – Αναβολή: Οι καιρικές συνθήκες “νίκησαν” το μπάσκετ

Αναβλήθηκε ο αγώνας Πανναξιακός ΑΟΚ - Ηλυσιακός λόγω αδυναμίας έλευσης των διαιτητών - Αύριο (όπως και ο αγώνας Πρωτέας - ΑΠΑΣ Νάξου) η αναμέτρηση την ίδια ώρα στο "Δημ. Περιστεράκης"

Νάξος – ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Απόλυτα επιτυχημένο το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης (photo)

Η VOM ολοκλήρωσε με επιτυχία το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης στη ΛΕ.ΜΟ.Ν Νάξου (photo)

ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Ξεκίνησε το 3ήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης

Η Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Νάξου (ΛΕ.ΜΟ.Ν.) κάλεσε τον Βασίλη Ορφανό για ένα τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης - Πως μπορείτε να δώσετε το παρών

Νάξος: Μουσική και χορός στην υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας (video)

Πως υποδέχτηκε η Νάξος την Ολυμπιακή φλόγα (video)

Ολυμπιακή Φλόγα: Βασδέκη, Σοφικίτης και Neubauer μίλησαν με τα παιδιά της Νάξου

Διαδραστική συνάντηση με τα παιδιά και βράβευση σε Βασδέκη, Σοφικίτη και Neubauer (video)

Νάξος: Ποιος θα ανάψει με την Ολυμπιακή φλόγα τον βωμό στη Πορτάρα;

Εγιναν γνωστά τα ονόματα των οκτώ λαμπαδηδρόμων, οι οποίοι θα τρέξουν στη Νάξο στα πλαίσια της έλευσης της Ολυμπιακής φλόγας;

CaptainBook: Σούπερ χρηματοδότηση 2 εκατ. ευρώ από επενδυτή

Η χρηματοδότηση των 2 εκατομμυρίων ευρώ, θα συμβάλει ουσιαστικά στην επέκταση των υπηρεσιών της και εκτός των αγορών όπου έχει ήδη παρουσία, όπως η αγορά των ΗΠΑ από όπου προέρχεται το 30% των εσόδων της

SeaJets: Με το SuperRunner Jet θα φτάσει έως το Κουφονήσι

Δρομολογείται σε άκρως τουριστική γραμμή το Superunner Jet από το Πάσχα και για όλη την περίοδο - Σε ποια νησιά θα το δούμε φέτος

Πανναξιακός ΑΟΚ – Play offs: Ωρα τελικού (15:00) κόντρα στον Ηλυσιακό

Ο Πανναξιακός ΑΟΚ αντιμετωπίζει σήμερα τον Ηλυσιακό για τον 2ο αγώνα των πλέι οφ... (Αφίσα)

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia – Play Offs: “Καθαρίζει” απόψε (20/04) τον Πρωτέα και πάει …τελικό

Ωρα... τελικού για τον ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia . Αντιμετωπίζει τον Πρωτέα Βούλας απόψε (19:00) στο ΔΑΚ Νάξου και πιάνει τον μεγάλο στόχο, την παρουσία στον τελικό ανόδου κόντρα στο Αιγάλεω ή Δάφνη Πανελευσινιακό