Κως: για 2η χρονιά χωρίς γιατρό το αεροδρόμιο του νησιού

Έναρξη καλοκαιρινής περιόδου και όλοι μιλάνε για …χρονιά που θα σπάσει τα ρεκόρ με τις αεροπορικές εταιρείες να σηκώνουν τον μεγαλύτερο όγκο επισκεπτών.. Και βέβαια τα αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου και δη τα …φιλέτα (Σαντορίνη, Μύκονος, Ρόδος, Κως) που ανήκουν στην Fraport Greece έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο. Είναι όμως έτοιμα από πλευράς υποδομών; Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα vimatisko.gr το αεροδρόμιο του νησιού στο Ανατολικό Αιγαίο (βλ Κως) για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά δεν θα έχει γιατρό για την κάλυψη των αναγκών του…  

Πιο συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι μπορεί η φετινή σεζόν να είχε αύξηση στις αφίξεις και ότι όλοι ετοιμάστηκαν για ένα καυτό καλοκαίρι, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν συνέβη στην περίπτωση της ιατρικής κάλυψης στο αεροδρόμιο (το οποίο φέτος αναμένεται να εξυπηρετήσει πάνω από 2,5 εκ. επιβάτες) που παραμένει για δεύτερη συνεχή χρονιά χωρίς γιατρό. Το χειρότερο, βέβαια, όπως προκύπτει και από το ρεπορτάζ, είναι ότι δύσκολα θα καλυφθεί έγκαιρα η θέση αυτή, αφού δεν έχει προκύψει κανένα ενδιαφέρον από γιατρό έως τώρα, ενώ η Fraport δηλώνει αναρμόδια, ρίχνοντας τις ευθύνες στο Υπ. Υγείας.

Έτσι λοιπόν (όπως όλα δείχνουν) και φέτος το βάρος της ιατρικής κάλυψης θα πέσει στο ΕΚΑΒ, το οποίο σπεύδει, αφού πρώτα ενημερωθεί για κάποιο συμβάν, με το ρίσκο να χαθεί πολύτιμος χρόνος σε κάποιο επείγον περιστατικό.

Ο κ. Γιάννης Παπάζογλου, PR Manager της Fraport Greece, ενημέρωσε ότι δεν είναι αρμοδιότητα της Fraport η στελέχωση του γιατρού και ότι οι ίδιοι έχουν κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες και «οχλήσεις» προς τους αρμόδιους του Υπ. Υγείας, ώστε να καλυφθεί άμεσα η θέση. «Εμείς – είπε- από την πλευρά μας έχουν εκπαιδεύσει το προσωπικό μας σε θέματα πρώτων βοηθειών αν τυχόν κριθεί αναγκαίο. Έχουμε εξοπλίσει το ιατρείο το αεροδρομίου και έχουμε πάρει και 4 απιδινωτές. Τώρα περιμένουμε επιτέλους να έρθει ο γιατρός».

Οι αναβαθμίσεις

Εμείς να αναφέρουμε εδώ ότι τον περασμένο Μάρτιο (από τις 4 έως τις 19 Μαρτίου) πραγματοποιήθηκαν εργασίες συντήρησης και αναβάθμισης του αεροδρομίου κυρίως για να καλυφθούν οι φθορές και να υπάρξει ενίσχυση διαδρόμου και του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών. Βασικός στόχος της εταιρείας που έχει αναλάβει τη διαχείριση του αεροδρομίου όπως είχε τονίσει τον περασμένο Φεβρουάριο ο Διευθύνων Σύμβουλος Alexander Zinell «Το αεροδρόμιο της Κω θα υποδεχθεί την καλοκαιρινή περίοδο με νέες υποδομές που θα μπορούν να ανταπεξέλθουν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο στην αυξανόμενη τουριστική κίνηση».

Τι άλλο αναμένεται να δούμε…

# Νέο Τερματικό Σταθμό 23.106 τ.μ. – 201% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροδρομίου σε σχέση με σήμερα

# Νέο πυροσβεστικό σταθμό

# Ανακαίνιση/επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων

75% αύξηση των σταθμών Check-in (από 16 σε 28)

# 125% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 9)

Με πληροφορίες και φωτογραφίες airnews.gr