Μήλος - αεροδρόμιο: Η ματαίωση πτήσεων φέρνει αγωγές εναντίον της ΥΠΑ

Το σκηνικό το έχουμε δει… Όποιος διάβασε την είδηση και έπεσε από τα … σύννεφα, δεν γνωρίζει τι εστί «νησιωτικότητα» και Ελλάδα το χειμώνα. Το γεγονός ότι ο μοναδικός υπάλληλος της Υπα σε επίπεδο τηλεπικοινωνίας του αεροδρομίου Μήλου, αρρώστησε ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο . Άνθρωπος είναι άλλωστε. Και όταν είναι μόνος, ε θα έρθει η στιγμή που θα τεθεί νοκ άουτ. Αποτέλεσμα; Χθες Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου, να ακυρωθούν οι δύο πτήσεις από και προς το νησί της Μήλου. Και δεκάδες επιβάτες ταλαιπωρήθηκαν καθότι υπήρχε επόμενο ταξίδι ή κάποιο επαγγελματικό στην Αθήνα ή απλά και μία επίσκεψη σε φιλικό πρόσωπο. Το γεγονός ότι σήμερα υπάρχει αντικατάσταση, είναι μία λύση, όμως το ζητούμενο είναι πάντα η επόμενη ημέρα… Να μην επαναληφθεί. Είναι εύκολο; Οι επαγγελματίες πάντως της Μήλου αλλά και των άλλων νησιών των Δυτικών Κυκλάδων που εξυπηρετούνται από το αεροδρόμιο Μήλου είναι ενοχλημένοι. Και προχωρούν όπως διαβάζουμε σε αγωγές προς την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας….

Ας δούμε τι αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας miloslife.gr που τονίζει « Αναστάτωση και ταλαιπωρία και σήμερα στη Μήλο, καθώς η ασθένεια του μοναδικού τηλεπικοινωνιακού υπαλλήλου της ΥΠΑ για το αεροδρόμιο της Μήλου, προκάλεσε τη ματαίωση της πτήσης από Αθήνα και μάλιστα σε μια περίοδο που έτσι κι αλλιώς οι συγκοινωνίες είναι προβληματικές και ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει.

Η υποστελέχωση του Αεροδρομίου Μήλου, δημιουργεί πολύ συχνά τις συνθήκες για τέτοιου είδους προβλήματα και κάτι πρέπει να γίνει!!!! Υπάρχει ένας υπάλληλος Τ/Κ, τρεις καθαρίστριες και άλλος ένας υπάλληλος! Αυτά στο αεροδρόμιο με την δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση επιβατικής κίνησης στην Ελλάδα το 2018».

Και η ανακοίνωση από τους επαγγελματίες Μήλου και Σίφνου που  τονίζουν ότι ήρθε η ώρα των αγωγών…. « Για άλλη μια φορά είμαστε στη τύχη μας. Για άλλη μια φορά πρέπει να αλλάξουμε το πρόγραμμα μας, να χάσουμε πτήσεις με ανταπόκριση, να χαλάσουν οι διακοπές μας, να χάσουμε ιατρικά ραντεβού και άλλα πολλά, επειδή η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) αδυναμεί να κρατήσει ένα αεροδρόμιο (που είδε μια ραγδαία αύξηση της επιβατικής του κίνησης το προηγούμενο καλοκαίρι) ανοιχτό.

Η Υ.Π.Α. για πολλά χρόνια έχει αφήσει το αεροδρόμιο υποστελεχωμένο χειμώνα και καλοκαίρι. Το χειμώνα δεν μπορούμε να συνδεθούμε με την Αθήνα και το καλοκαίρι η τουριστική εικόνα του νησιού και κατ επέκταση της χώρας "κρέμεται" σε έναν υπάλληλο που απαγορεύεται να αρρωστήσει!

Γιατί αν αρρωστήσει θα "χαλάσουν" οι διακοπές σε παραπάνω από 300 άτομα, που φυσικά να φροντίσουν να "προειδοποιήσουν" τους φίλους τους να αποφύγουν το προβληματικό αεροδρόμιο και κατ επέκταση προορισμό. Το οργανόγραμμα του κρατικού αερολιμένα Μήλου δεν προβλέπει μόνο ένα άτομο στο πύργου ελέγχου, όμως σήμερα όπως εδώ και πολύ καιρό έχουμε μόνον έναν.

Οπότε σήμερα σαν απλοί επιβάτες αναγκαστήκαμε να μην πετάξουμε αλλά το καλοκαίρι σαν τουριστικοί επιχειρηματίες η ζημία μας θα είναι ακόμα πιο μεγάλη.

Για αυτό θα ξεκινήσουμε σήμερα με την ελπίδα να έχουμε το καλοκαίρι κάποια τύχη. Κάποιοι, λοιπόν, από τους επιβάτες των δυο πτήσεων αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σήμερα σε ομαδική αγωγή εναντίον της ΥΠΑ για τις ακυρώσεις των δυο πτήσεων.

Καλούμε τους υπόλοιπους επιβάτες που δεν προλάβαμε να μιλήσουμε γιατί έτρεχαν να προλάβουν το καράβι, να επικοινωνήσουν μαζί μας και να συνταχθούν με την αγωγή μας.

Θα απαιτηθούν:

- Χαμένος χρόνος

- Χαμένες ανταποκρίσεις με άλλες πτήσεις

- Χαμένα επαγγελματικά και ιατρικά ραντεβού

Και ότι άλλη ζημιά έπαθε ο κάθε επιβάτης.

Η αδιάλειπτη λειτουργία του αερολιμένα Μήλου είναι επιβεβλημένη χειμώνα και καλοκαίρι!

Αν δεν γίνει τίποτα και έρθει το καλοκαίρι, στην επόμενη αδιαθεσία του υπαλλήλου που θα ακυρωθούν πτήσεις τότε θα φροντίσουμε πλέον σαν μέλη επαγγελματικών σωματείων να κινηθούν οι σύλλογοι μας εναντίον της ΥΠΑ και της ολιγωρίας της και τα διαφυγόντα κέρδη των μελών μας.

Θα ελέγξουμε και επιδιώξουμε όλα τα έννομα δικαιώματα μας για  απρόσκοπτη μετακίνηση.

Για τους λόγους της αγωγής αυτής δημιουργήθηκε ένας λογαριασμός email: [email protected]

Όποιος επιβάτης από τις δυο πτήσεις σήμερα επιθυμεί να συμμετέχει στην ομαδική αγωγή (όσοι περισσότερο τόσο το καλύτερο) παρακαλούμε να στείλετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στην παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση ώστε να σας ενημερώσουμε για τις επόμενες κινήσεις.

Καλές Γιορτές σε όλους και με καθόλου ακυρώσεις

Αντώνης Μάλλης

-Travel me to Milos

-Μέλος Δ.Σ. Σωματείου Ιδιοκτητών και Εκμεταλλευτών Ενοικιαζομένων Δωματίων Μήλου

Θεόδωρος Πολενάκης

Πρόεδρος Εμπορικού και Επαγγελματικό Συλλόγου Σίφνου»