Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΝάξος - Μηχανικοί για ΠΕΑΛ: "Οχι" στο προτεινόμενο τουριστικό καταφύγιο, "τέλος" στα...

Νάξος – Μηχανικοί για ΠΕΑΛ: “Οχι” στο προτεινόμενο τουριστικό καταφύγιο, “τέλος” στα ..θερμοκήπια

|

Ο Σύλλογος Μηχανικών Νάξου καταθέτει την πρότασή του ενόψει της αυριανής συνεδρίασης της Επιτροπής Διαβούλευσης για το ΠΕΑΛ Νάξου – Που συμφωνεί, που διαφωνεί και κυρίως τι αναφέρει για το νέο τουριστικό καταφύγιο και η νέα πρόταση για το κυκλοφοριακή – Η ακέψη για τα … θερμοκήπια και την εικόνα που δείχνει στον επισκέπτη η χερσαία ζώνη της Νάξου 

“…. Θεωρούμε ότι αν υιοθετηθούν και υλοποιηθούν οι προτάσεις του Συλλόγου, αφενός θα αναβαθμιστεί ολόκληρο το παραλιακό μέτωπο της πόλης καθώς θα είναι φιλικό στους πεζούς, αφετέρου θα βελτιωθεί η ασφάλεια και η λειτουργικότητα τόσο του λιμένα όσο και του τουριστικού καταφυγίου. Αυτό μέχρι την οριστική μετεγκατάσταση του λιμανιού σε νέα θέση, κίνηση που θα λύσει οριστικά το πρόβλημα και οι δράσεις προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα…

Αυτός είναι ο επίλογος – συμπεράσματα της γνωμάτευσης που καταθέτει ο Σύλλογος Μηχανικών Νάξου στα πλαίσια της διαβούλευσης για το ΠΕΑΛ, την συνολική αναβάθμιση του λιμανιού στη Νάξο… Και η γνώμη τους έχει ιδιαίτερη βαρύτητα… Μάλιστα πρόταση που δίνει στην δημοσιότητα μερικές ώρες πριν από την έναρξη της διαβούλευσης (27/05, 11:00) παίρνουν θέση τόσο για την αναβάθμιση του λιμανιού όσο και για το νέο τουριστικό καταφύγιο ενώ τοποθετούνται όχι μόνο για το κυκλοφοριακό αλλά και για την όλη εικόνα που παρουσιάζει η Νάξος στον επισκέπτη.. Τόσο όταν αυτός έρχεται, όσο κι όταν φεύγει. Αλλωστε, είναι η πρώτη και η τελευταία εικόνα που έχει κάποιος όταν πηγαίνει διακοπές…

Ας δούμε αναλυτικά την πρόταση που υπογράφη ο πρόεδρος του Συλλόγου Φραγκίσκος Ανεβλαβής και ο γραμματέας Χρυσόστομος Κυπριτζής

.Μετά τη δημοσίευση των προτάσεων που αφορούν τα Έργα Ανάπτυξης του Λιμένα Νάξου, και ύστερα από τη σχετική ενημέρωση του Συλλόγου από το Δήμαρχο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, το ΔΣ του Συλλόγου Μηχανικών κάλεσε τα μέλη του σε Γενική Συνέλευση, στις 25/05/2020 , στην οποία συζήτησαν το θέμα και αποφάσισαν τα εξής:

Υφιστάμενη Κατάσταση

Το μοναδικό λιμάνι του νησιού το οποίο βρίσκεται στη Χώρα της Νάξου και αποτελεί την κύρια πύλη εισόδου και εξόδου από το νησί, αυτή τη στιγμή παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα ως προς τη νομιμότητά του, τη λειτουργικότητά του και τις επιπτώσεις που επιφέρει στη Χώρα. Πιο συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή το λιμάνι της Νάξου δεν έχει νόμιμη άδεια, γεγονός που εμποδίζει τη χρηματοδότηση οποιουδήποτε έργου σε αυτό. Τα λειτουργικά προβλήματα σχετίζονται αφενός με την έκθεση του λιμανιού στους έντονους βορινούς ανέμους, με τη δυσκολία πρόσβασης σε αυτό αφού είναι δεδομένη η διέλευση όλης της κίνησης μέσα από τον πυκνό ιστό της πόλης, καθώς επίσης με τις πολύ χαμηλού επιπέδου εγκαταστάσεις του λιμανιού.

Παράλληλα η παρουσία του λιμανιού στη Χώρα, επιβαρύνει την ίδια την πόλη, υποβαθμίζοντάς την από τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό του νησιού σε έναν απλό συγκοινωνιακό κόμβο, ενώ παράλληλα δυσχεραίνει τη ζωή των κατοίκων της.

maxresdefault.jpg

Χωροθέτηση Νέου Λιμανιού

Με βάση τα παραπάνω, η μόνη λύση προκειμένου να αποκτήσει η Νάξος ένα λιμάνι ανάλογο των αναγκών της και προκειμένου να αποσυμφωρηθεί η Χώρα, είναι να γίνει νέο λιμάνι, εκτός Χώρας μεν, αλλά σε κοντινή απόσταση. Αυτή τη θέση μάλιστα την έχει εκφράσει και ο ίδιος ο μελετητής της υπό συζήτηση πρότασης. Επομένως θεωρούμε ότι ο Δήμος πρέπει να προκηρύξει άμεσα «Μελέτη Χωροθέτησης Νέου Λιμένα Νάξου».

Παρεμβάσεις στο υφιστάμενο λιμάνι

Ακόμα και αν ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία για το νέο λιμάνι, αυτό θα υλοποιηθεί και θα λειτουργήσει ύστερα από αρκετά χρόνια. Μέχρι τότε η Νάξος θα πρέπει να πορευτεί με το λιμάνι της Χώρας, στο οποίο πρέπει να γίνουν οπωσδήποτε κάποιες παρεμβάσεις διευθέτησης των λειτουργικών προβλημάτων. Οι παρεμβάσεις αυτές όμως θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ήπιες διότι θα παραμείνουν ακόμα και μετά την μετεγκατάσταση του λιμανιού στη νέα θέση. Όταν συμβεί αυτό το υφιστάμενο λιμάνι θα λειτουργεί κατά βάση ως μαρίνα τουριστικών σκαφών.

Η θέση του Συλλόγου για τα έργα που πρέπει να γίνουν στο υφιστάμενο λιμάνι αναλύεται ως εξής:

1. Νομιμοποίηση – Αδειοδότηση

Εξυπακούεται πως πρέπει να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες αδειοδότησης και νομιμοποίησης του λιμανιού. Παράλληλα όμως πρέπει να διευθετηθεί ένα πολύ σοβαρό ζήτημα που σχετίζεται με την επαναχάραξη τόσο της γραμμής χερσαίας ζώνης, όσο και των γραμμών αιγιαλού και παραλίας τις οποίες η υπό συζήτηση μελέτη διατηρεί ως έχουν σήμερα. Με τη διατήρηση της γραμμής χερσαίας ζώνης ως έχει, στο μέτωπο δηλαδή των κτιρίων της παραλίας, ολόκληρη η ζώνη από τα κτίρια μέχρι τη θάλασσα, που περιλαμβάνει και το βασικό χώρο περιπάτου και κοινωνικής συναναστροφής της Χώρας, παραμένει στη δικαιοδοσία του Λιμενικού Ταμείου και όχι του Δήμου. Κρίνουμε απαραίτητο τη μετατόπιση της γραμμής χερσαίας ζώνης τουλάχιστον μέχρι τον αυτοκινητόδρομο, ώστε ο πεζόδρομος και οι πέργκολες να περιέλθουν στη δικαιοδοσία του Δήμου.

2. Επέκταση κυματοθραύστη

Η επέκταση του κυματοθραύστη όπως παρουσιάζεται και στις τρεις προτάσεις μας βρίσκει σύμφωνους, καθώς προσφέρει μια περαιτέρω προστασία, ενώ παράλληλα έχει αναστρέψιμο χαρακτήρα.

3. Κεντρική προβλήτα

Η κεντρική προβλήτα σήμερα παρουσιάζει πολλά τεχνικά και λειτουργικά προβλήματα. Πέραν της στερέωσης και της αναγκαίας διαπλάτυνσης του λαιμού εισόδου, κρίθηκε σκόπιμη η περαιτέρω ανάπτυξη της προβλήτας βάσει της προτεινόμενης λύσης 2.

4. Διαχωρισμός αλιευτικών και τουριστικών σκαφών

Είναι πολύ σωστός ο διαχωρισμός των αλιευτικών σκαφών από τα τουριστικά σκάφη. Τα αλιευτικά σκάφη χωροθετούνται στη Μυρτιδιώτισσα, προσδίδοντας ένα γραφικό χαρακτήρα στην είσοδο μάλιστα του λιμανιού, ενώ τα τουριστικά σκάφη χωροθετούνται νοτίως της μικρής προβλήτας. Βέβαια η χωροθέτηση των υδροπλάνων στο χώρο του αλιευτικού καταφυγίου είναι λανθασμένη καθώς πρόκειται για δύο συγκρουόμενες χρήσεις.

5. Νότιος Μόλος

Ο χώρος του υφιστάμενου καταφυγίου τουριστικών σκαφών είναι εκτεθειμένος τόσο στους νότιους ανέμους, όσο και στα απόνερα των πλοίων που εισέρχονται στο λιμάνι, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των σκαφών που βρίσκονται σε αυτόν. Επομένως θεωρούμε ότι πρέπει να γίνει ο νότιος μόλος όπως αυτός παρουσιάζεται στην πρόταση 3, χωρίς όμως καμία περαιτέρω παρέμβαση από τη στροφή του Bossa μέχρι το νέο μόλο.

caption.jpg

6. Νέο καταφύγιο τουριστικών σκαφών

Σε κάθε μια από τις τρεις λύσεις, προτείνεται μια εναλλακτική πρόταση για τη δημιουργία ενός νέου καταφυγίου τουριστικών σκαφών στην ευρύτερη περιοχή από την «Ocean» μέχρι το «Πορτοκάλι». Ο Σύλλογος διαφωνεί και με τις τρεις προτάσεις και γενικότερα με οποιαδήποτε περαιτέρω επέκταση προς αυτή την πλευρά για τους εξής λόγους:

@ Η παραλιακή ζώνη από την παραλία του Αγίου Γεωργίου μέχρι την «Ocean» μπορεί σήμερα να είναι υποβαθμισμένη όμως προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες και αν διαμορφωθεί σωστά μπορεί να αποτελέσει έναν μοναδικό χώρο περιπάτου και αναψυχής, δίπλα μάλιστα στη θάλασσα, που τόσο πολύ λείπει από τη Χώρα.

@ Αντίθετα αν διαμορφωθεί ένα νέο καταφύγιο τουριστικών σκαφών αποκόπτεται η επαφή της περιοχής με τη θάλασσα, υποβαθμίζεται αισθητικά και εμπεδώνεται η αντιμετώπιση όλης αυτής της ζώνης ως χώρου στάθμευσης με όλα τα προβλήματα που προκύπτουν από τη δυσκολία πρόσβασης με Ι.Χ. στην περιοχή.

@ Το νησί της Νάξου παρουσιάζει έντονα το φαινόμενο του υδροκεφαλισμού, της συγκέντρωσης δηλαδή όλων των δραστηριοτήτων στη Χώρα, με αποτέλεσμα την ανισόρροπη ανάπτυξη του νησιού. Αυτό δημιουργεί προβλήματα τόσο στη Χώρα, η οποία πλέον παρουσιάζει φαινόμενα κορεσμού και υποβάθμισης, όσο και στο υπόλοιπο νησί το οποίο υστερεί έντονα σε ανάπτυξη. Η δημιουργία μιας επιπλέον μαρίνας οξύνει αυτό το πρόβλημα.

Η λύση που προτείνει ο Σύλλογος για τη δημιουργία περισσότερων θέσεων τουριστικών σκαφών είναι η δημιουργία αρκετών μικρών τουριστικών καταφυγίων σε διάφορα μέρη του νησιού, ώστε να μην επιβαρυνθεί περαιτέρω η Χώρα ενώ παράλληλα να αναπτυχθεί περισσότερο η υπόλοιπη Νάξος. Ενδεικτικά αναφέρουμε την Αγία Άννα η οποία βρίσκεται απέναντι από την Πάρο, τον Καλαντό και τη Μουτσούνα που βρίσκονται κοντά στις Μικρές Κυκλάδες και τον Απόλλωνα που βρίσκεται απέναντι από τη Μύκονο.

7. Κυκλοφοριακό

Η πιο έντονη αντίθεση του Συλλόγου ως προς τις προτεινόμενες λύσεις αφορά τη ρύθμιση του κυκλοφοριακού. Οι λύσεις προτείνουν τη διαμόρφωση της παραλίας σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης καθώς επίσης τη δημιουργία νέου αυτοκινητόδρομου μπροστά από το «Bossa» για την εξυπηρέτηση της νέας μαρίνας. Είναι καθολικά αποδεκτό ότι η Χώρα είναι τελείως αφιλόξενη για τους πεζούς. Μάλιστα με πρωτοβουλία του Δήμου εκπονείται μελέτη Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας με σκοπό την βελτίωση της κατάστασης.

Η διαμόρφωση της παραλίας και της Παπαβασιλείου σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης αφενός δεν πρόκειται να βελτιώσει το κυκλοφοριακό της Χώρας, αφετέρου θα αποκόψει τελείως τη σχέση του παραλιακού πεζόδρομου με τη θάλασσα. Στη δε Παπαβασιλείου ένα μόνιμο μποτιλιάρισμα θα έχει πολύ αρνητικές επιπτώσεις στο εμπόριο. Ως προς τη διάνοιξη νέου αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει το «Bossa» με το «Πορτοκάλι», αυτός θα στερήσει από τη Χώρα από το τελευταίο τμήμα πεζόδρομου δίπλα στη θάλασσα. Πέραν της περαιτέρω υποβάθμισης της ζωής των κατοίκων από τις επιπτώσεις αυτές, πρέπει να καταλάβουμε ότι κανένας τουρίστας δεν επισκέπτεται ένα νησί για να βλέπει αυτοκίνητα και λιμενικές εγκαταστάσεις.

Η θέση του Συλλόγου για την κυκλοφοριακή ρύθμιση είναι η εξής:

@ Το ευκταίο είναι η είσοδος και η έξοδος του λιμανιού να γίνεται μόνο από τη Γρόττα, και ολόκληρη η παραλία να πεζοδρομηθεί. Κάτι τέτοιο θα αναβάθμιζε ουσιωδώς τη Χώρα βελτιώνοντας τόσο τη ζωή των κατοίκων της, και θα την καθιστούσε πολύ πιο θελκτική στους τουρίστες. Αυτή η πρόταση μπορεί να λειτουργήσει δοκιμαστικά τον προσεχή χειμώνα όπου η κίνηση είναι περιορισμένη και θα δώσει τη δυνατότητα να γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές μέχρι την επόμενη σεζόν.

@ Εάν είναι αδύνατον να πεζοδρομηθεί η παραλία και παραμείνει ως δρόμος μονής κατεύθυνσης τότε κρίνουμε θετική τη διευθέτηση που προτείνεται στη στροφή Δελαρόκκα.

eikona_viber_2020-04-13_11-16-29.jpg

8. Αισθητική αναβάθμιση

Ολόκληρη η παραλιακή ζώνη της Χώρας, η οποία αποτελεί τη βιτρίνα του νησιού καθώς επίσης την πρώτη και τελευταία εικόνα που έχει ένας επισκέπτης στη Νάξο, παρουσιάζει μια πολύ άσχημη όψη. Τα γνωστά «θερμοκήπια» της παραλίας, τα γνωστά πολυώροφα κτίρια της παραλίας, οι αυθαίρετες επεμβάσεις στις όψεις, οι ταμπέλες, ο χαμηλής ποιότητας αστικός εξοπλισμός και η αντιμετώπιση όλης της παραλιακής ζώνης από την Ocean μέχρι το πορτοκάλι ως χώρο στάθμευσης υποβαθμίζουν πολύ την εικόνα της Χώρας. Η διόρθωση αυτής της κατάστασης μπορεί να γίνει μόνο μέσω σχεδιασμού από ειδικούς.

Προτείνουμε τη διεξαγωγή Πανελλήνιου Αρχιτεκτονικού Διαγωνισμού για ολόκληρη την παραλιακή ζώνη και την πιστή εφαρμογή του Α’ βραβείου.

Επίλογος

Θεωρούμε ότι αν υιοθετηθούν και υλοποιηθούν οι προτάσεις του Συλλόγου, αφενός θα αναβαθμιστεί ολόκληρο το παραλιακό μέτωπο της πόλης καθώς θα είναι φιλικό στους πεζούς, αφετέρου θα βελτιωθεί η ασφάλεια και η λειτουργικότητα τόσο του λιμένα όσο και του τουριστικού καταφυγίου. Αυτό μέχρι την οριστική μετεγκατάσταση του λιμανιού σε νέα θέση, κίνηση που θα λύσει οριστικά το πρόβλημα και οι δράσεις προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα

Δείτε τη πλήρη ανάλυση της πρότασης του Συλλόγου Μηχανικών Νάξου στο τέλος του άρθρου και σε μορφή pdf  


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Κυκλάδων: Να επιστρέψει η ουσία της Λαμπαδηδρομίας

Η ανακοίνωση που εξέδωσε η ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Κυκλάδων για τη παρουσία πολιτικών προσώπων στη λαμπαδηδρομία στα νησιά των Κυκλάδων

Πειραιά: Γυναίκα έπεσε στη θάλασσα λίγο πριν μπει στο “Blue Star Naxos” (video)

Γυναίκα έπεσε στη θάλασσα λίγο πριν τον απόπλου του "Blue Star Naxos" για Πάρο - Νάξο - Μικρές Κυκλάδες - Αμοργό (δείτε το video)

Νάξος – Αναβολή: Οι καιρικές συνθήκες “νίκησαν” το μπάσκετ

Αναβλήθηκε ο αγώνας Πανναξιακός ΑΟΚ - Ηλυσιακός λόγω αδυναμίας έλευσης των διαιτητών - Αύριο (όπως και ο αγώνας Πρωτέας - ΑΠΑΣ Νάξου) η αναμέτρηση την ίδια ώρα στο "Δημ. Περιστεράκης"

Εκτακτο – Νάξος: Δεν “είδε” το αεροπλάνο της Olympic Air το αεροδρόμιο και γύρισε Αθήνα

Λόγω των καιρικών συνθηκών δεν μπόρεσε να προσγειωθεί το αεροσκάφος της Olympic Air το αεροδρόμιο της Νάξου - Επέστρεψε στην Αθήνα

Νάξος – ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Απόλυτα επιτυχημένο το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης (photo)

Η VOM ολοκλήρωσε με επιτυχία το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης στη ΛΕ.ΜΟ.Ν Νάξου (photo)

ΠΝΟ: Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά (Μεγάλη Τετάρτη)

Δεμένα τα πλοία την Τετάρτη 1η Μαΐου – Απεργία της ΠΝΟ (διαβάστε την ανακοίνωση)

ΥΠΑΑΤ: Σε ισχύ από σήμερα η Κάρτα του Αγρότη

Θα διατεθεί στους παραγωγούς, δικαιούχους αγροτικών επιδοτήσεων, μόνο με την αίτηση του ενδιαφερομένου προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα που τηρεί τον λογαριασμό του

Πάσχα: Εκπτώσεις για την μετακίνηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα

Ελληνική Βουλή: Ο πρώην βουλευτής των “Σπαρτιατών”, Φλώρος, γρονθοκόπησε τον Γραμμένο της “Ελληνικής Λύσης”

Πρωτοφανές επεισόδιο με πρωταγωνιστή τον πρώην βουλευτή των Σπαρτιατών Κωνσταντίνο Φλώρο σημειώθηκε στη Βουλή, όταν γρονθοκόπησε τον βουλευτή της Ελληνικής Λύσης, Βασίλη Γραμμένο.

Πώς έλιωσε ο (εκκλησιαστικός) πάγος με την κυβέρνηση

Βρέθηκε η χρυσή τομή... Ποιες ήταν οι κατάλληλες κινήσεις

ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Ξεκίνησε το 3ήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης

Η Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Νάξου (ΛΕ.ΜΟ.Ν.) κάλεσε τον Βασίλη Ορφανό για ένα τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης - Πως μπορείτε να δώσετε το παρών

Νάξος – ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Απόλυτα επιτυχημένο το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης (photo)

Η VOM ολοκλήρωσε με επιτυχία το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης στη ΛΕ.ΜΟ.Ν Νάξου (photo)

Νάξος – Αναβολή: Οι καιρικές συνθήκες “νίκησαν” το μπάσκετ

Αναβλήθηκε ο αγώνας Πανναξιακός ΑΟΚ - Ηλυσιακός λόγω αδυναμίας έλευσης των διαιτητών - Αύριο (όπως και ο αγώνας Πρωτέας - ΑΠΑΣ Νάξου) η αναμέτρηση την ίδια ώρα στο "Δημ. Περιστεράκης"

Νάξος: Μουσική και χορός στην υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας (video)

Πως υποδέχτηκε η Νάξος την Ολυμπιακή φλόγα (video)

Ολυμπιακή Φλόγα: Βασδέκη, Σοφικίτης και Neubauer μίλησαν με τα παιδιά της Νάξου

Διαδραστική συνάντηση με τα παιδιά και βράβευση σε Βασδέκη, Σοφικίτη και Neubauer (video)

Ολυμπιακή Φλόγα – Νάξος: Επίσκεψη από την πρωταθλήτρια Στίβου, Ολγα Βασδέκη

Οι Ολγα Βασδέκη, Βασίλης Σοφικίτης και Lennart Neubauer θα είναι τρείς από τους οκτώ λαμπαδηδρόμος της αυριανής δράσης από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Νάξος: Ποιος θα ανάψει με την Ολυμπιακή φλόγα τον βωμό στη Πορτάρα;

Εγιναν γνωστά τα ονόματα των οκτώ λαμπαδηδρόμων, οι οποίοι θα τρέξουν στη Νάξο στα πλαίσια της έλευσης της Ολυμπιακής φλόγας;

Ολυμπιακή Φλόγα – Νάξος: Κίνηση οχημάτων από και προς το λιμάνι μέσω Περιφερειακού δρόμου

Ενημέρωση από το Λιμεναρχείο Νάξου για την κίνηση οχημάτων από και προς το λιμάνι της Νάξου - Που θα δέσει ο Σκοπελίτης

Νομική Αθηνών: Με οδηγό την Ναξιώτισσα Μαρία Μαργαρίτη κέρδισε Κέμπριτζ και Οξφόρδη!

Η Νομική Αθηνών νίκησε Κέμπριτζ και Οξφόρδη και πήρε το Α’ Βραβείο σε διεθνή διαγωνισμό εικονικής δίκης - Ο ρόλος της Ναξιώτισσας Μαρίας Μαργαρίτη

CaptainBook: Σούπερ χρηματοδότηση 2 εκατ. ευρώ από επενδυτή

Η χρηματοδότηση των 2 εκατομμυρίων ευρώ, θα συμβάλει ουσιαστικά στην επέκταση των υπηρεσιών της και εκτός των αγορών όπου έχει ήδη παρουσία, όπως η αγορά των ΗΠΑ από όπου προέρχεται το 30% των εσόδων της