Θηρασιά: Κραυγή αγωνίας καθότι μία εβδομάδα έχει να πιάσει πλοίο στο νησί

Αλήθεια τι σχόλιο μπορεί κανείς να κάνει; Θηρασιά – Σαντορίνη… Κολυμπώντας πηγαίνεις … Δύο χεριές απόσταση… Κι όμως εδώ και μία εβδομάδα δεν υπάρχει πλοίο. Το Aqua Jewel παραμένει στο Λαύριο δεμένο και περιμένει να φύγει για τις Αζόρες… Και συν τοις άλλοις το πλοιάριο που καλύπτει καθημερινά την απόσταση αυτές τις ημέρες τελεί την ετήσια ακινησία του… Λογικό θα πείτε για το δεύτερο, όχι όμως και το πρώτο από τη στιγμή που δεν υπάρχει αντικατάσταση… Και οι κάτοικοι της Θηρασιάς ζητούν μέσω ανοιχτής επιστολής λύση στην ιστοσελίδα santonews.com παράλληλα δε αναφέρουν ότι θα ήθελαν εάν γίνεται να επαναληφθεί η παρέκκλιση δρομολογίου από τα πλοία της ZANTE Ferries και το «Διονύσιος Σολωμός» να προχωρήσει στ έκτακτη δρομολόγηση καθότι τα προβλήματα είναι μεγάλα πλέον…

Μεταφέρουμε την επιστολή

“Αναγκαζόμαστε να σας γράψουμε, ύστερα απ’ τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό που βιώνει το νησί της Θηρασιάς, εδώ και μία ολόκληρη εβδομάδα.

Την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου σταμάτησαν τα δρομολόγια προς το νησί μας και τα δύο επιβατηγά οχηματαγωγά (Ε/Γ – Ο/Γ) πλοία που το εξυπηρετούν, καθώς τόσο το Aqua Jewel παραμένει μπλοκαρισμένο στο Λαύριο, λόγω της καθυστέρησης στην υπογραφή της σύμβασης, αλλά ταυτόχρονα και η τοπική παντόφλα Νήσος Θηρασιά λείπει στη Σαλαμίνα για την προγραμματισμένη ετήσια συντήρηση.

Ως εκ τούτου, ζητούμε τουλάχιστον μία έκτακτη προσέγγιση απ’ το πλοίο Διονύσιος Σολωμός της εταιρείας Zante Ferries για την αποσυμφόρηση των αναγκών που έχουν συσσωρευτεί και δεν μπορούν να ικανοποιηθούν απ’ την μικρή τοπική λάντζα.

Θυμίζουμε πως το ίδιο είχε γίνει και πριν από δύο χρόνια, όταν και πάλι η Θηρασιά αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα, τα πλοία της Zante Ferries, τόσο στις 3/2/2016 το Αδαμάντιος Κοραής, όσο και στις 7/2/2016 το Ανδρέας Κάλβος, πραγματοποίησαν έκτακτες προσεγγίσεις και εξυπηρέτησαν το νησί μας.

Σας παρακαλούμε θερμώς, όπως μεταφέρετε το δίκαιο αίτημά μας σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (Δήμος, Επαρχείο, κτλ) για την ταχύτερη λύση του φλέγοντος προβλήματος.

Σας ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων”.