Aqua Blue: Ενα ακόμη τεστ πριν το Θεσσαλονίκη - Κρήτη

Όσοι βρέθηκαν χθες στον Σαρωνικό και ήταν ιδιαίτερα παρατηρητικοί, θα πρόσεξαν ότι κάνει δοκιμαστικά το Aqua Blue, το επιβατικό πλοίο με την βαριά κληρονομία που ετοιμάζεται πυρετωδώς για να δρομολογηθεί στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Σποράδες – Κυκλάδες – Κρήτη.. Μία γραμμή που αποτελούσε αίτημα αρκετών χρόνων προς την Κυβέρνηση από τους κατοίκους των περιοχών αυτών αλλά σκόνταφτε πάνω στην έλλειψη ενδιαφέροντος από τους ακτοπλόους, από τη στιγμή που σε ετήσια βάση δεν βγάζει τα κόστη του.

Μην ξεχνάμε ότι την δεκαετία του 90 υπήρχε η σχετική γραμμή και αποτελούσε ένα από τα high light του καλοκαιριού λόγω του χρόνου που χρειάζονταν για να ολοκληρωθεί από την Θεσσαλονίκη έως τη Κρήτη.  Τώρα όπως όλα δείχνουν ενεργοποιείτε εκ νέου.

Και χθες, το “Aqua Blue” έκανε ένα ακόμη δοκιμαστικό. Και μάλιστα όπως διαβάσαμε στην ιστοσελίδα Arxipelagos.com (κείμενο – φωτογραφίες Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος) «κατά τη διάρκεια του οποίου έπιασε μέγιστη ταχύτητα 19,5 κόμβους και στα χειριστήρια του πλοίου της SEAJETS, βρίσκονταν ένας «Καπετάνιος – Θρύλος» της Ελληνικής Ακτοπλοΐας, ο Cpt Γεράσιμος Γιακουμίδης, ο γνωστός μας «Jerry» του πάλαι ποτέ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α» της δεκαετίας του ’90!!!»

Το δρομολόγιο, οι προσδοκίες 

Και για να βγει το συγκεκριμένο πλοίο στο Σαρωνικό σημαίνει ότι ολοκληρώθηκε και τυπική διαδικασία όσον αφορά την σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας που είχε εκδώσει στις 12 Ιουνίου το Υπουργείο Ναυτιλίας… Είχε μάλιστα η συγκεκριμένη διαδικασία μόλις μία ημέρα παραμονής στον αέρα και χθες Παρασκευή (15/06) μετά τον σχετικό έλεγχο των προσφορών θα έπεφταν οι υπογραφές. Και όπως είχε γίνει γνωστό, το δρομολόγιο έχει επιδότηση μόνο για ένα μέρος του, συνολικού ύψους 49.300 ευρώ, ενώ η χρονική διάρκεια της σύμβασης θα είναι από τις 18 Ιουνίου έως τις 2 Σεπτεμβρίου.

Βέβαια, ενώ αρχικά Κυβέρνηση και τοπικές αρχές Θεσσαλονίκης είχαν πει ότι το πλοίο θα είναι από συγκεκριμένη εταιρεία, στη συνέχεια ο κος Σαντορινιός – αρμόδιος υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής – μίλησε για ενδιαφέρον από αρκετές εταιρείες και το δρομολόγιο θα έχει πιλοτικό χαρακτήρα ώστε από του χρόνου να είναι σε ετήσια βάση…

Όσο για το πότε θα ξεκινήσει; Οι πρώτες εκτιμήσεις μίλησαν για την 21η Ιουνίου, όμως στη συνέχεια πήγαμε μερικές ημέρες αργότερα και τώρα κάποιοι λένε ακόμη και για αρχές Ιουλίου. Όπως και να έχει σε πρώτη φάση θα έχουμε δύο δρομολόγια την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή) το πλοίο θα καλύπτει τη διαδρομή σε κάτι περισσότερο από 18 ώρες και θα ξεκινάει από τη Θεσσαλονίκη και θα καταλήγει στο Ηράκλειο με ενδιάμεσους σταθμούς: Σκιάθος -  Άνδρος – Σύρος – Τήνος -  Μύκονος – Πάρος – Νάξος -  Σαντορίνη.

Οπότε αναμονή λίγες ημέρες ακόμη