Blue Star Ferries: Το "Πελαγίτης" στη θέση του "Med Star" στο Νότιο Αιγαίο

Όταν στις 15 Ιουνίου το οχηματαγωγό πλοίο «Med Star» είχε την ατυχία να πάρει φωτιά έξω από τη Ρόδο, η Blue Star Ferries που το είχε ναυλώσει στη γραμμή Πειραιά – Νοτίου Αιγαίου (Ρόδο – Κάλυμνο - Σαντορίνη) δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια… Βγήκε στην αγορά και έψαξε να βρει τον ιδανικό αντικαταστάτη έστω και γα μερικά δρομολόγια ώστε να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες σε μεταφορά φορτηγών οχημάτων… Και η επιλογή της εταιρείας; Το οχηματαγωγό “Πελαγίτης» της ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ ΝΕ… Το πλοίο ναυλώθηκε από τη Blue Star Ferries με σκοπό να κάνει ένα δρομολόγιο την εβδομάδα για Δωδεκάνησα, με προοπτική περισσότερων δρομολογίων. Και έπιασε δουλειά…

Το «Πελαγίτης» είναι ειδικά σχεδιασμένο να μεταφέρει με ασφάλεια παντός τύπου οχήματα. Είναι πιστοποιημένο για μεταφορές επικίνδυνων, εύφλεκτων φορτίων όπως επίσης και για ειδικές μεταφορές βαρέων οχημάτων κα Οι ειδικά σχεδιασμένες ράμπες του επιτρέπουν την εύκολη και γρήγορη φόρτωση των οχημάτων προς στα 3 μεγάλα γκαράζ που διαθέτει. Στο πλοίο υπάρχουν επίσης ειδικά διαμορφωμένοι χώροι για την μεταφορά προσωπικών ειδών & οικοσκευών

Με μήκος 151 μέτρων, πλάτος 20 και τρία γκαράζ έχει τη δυνατότητα μεταφοράς συνολικά 120 νταλίκες και μάλιστα έχει έξι γραμμές φόρτωσης..  Στο επάνω γκαράζ μεταφέρονται 45-50 φορτηγά, ανάλογο αριθμό φορτώνει στο κάτω γκαράζ και 14 φορτηγά, ή 60 αυτοκίνητα Ι.Χ. βάζει στο κατάμπαρο, όπου τα οχήματα κατεβαίνουν με ασανσέρ. Τα επικίνδυνα φορτία μεταφέρονται στο ανοικτό γκαράζ.

Στην Ελλάδα το πλοίο ήρθε τον Απρίλιο του 2010 και νηολογήθηκε στη Χίο και τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς ξεκίνησε δρομολόγια Πειραιά – Χίο - Μυτιλήνη. Την επόμενη χρονιά πρόσθεσε στα δρομολόγιά του και το Πειραιάς-Χανιά (Σούδα). Πλοίο βαρύ, γιαπωνέζικο, φτιαγμένο για δύσκολους καιρούς. Με ασυνήθιστο σχήμα για τα ελληνικά δεδομένα αφού το κομοδέσιο του βρίσκεται στη πρύμνη και όχι στη πλώρη.

Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα arxipelagos.com