Επιχειρηματίες Ανάφης προς Sea Jets: Δεν ανήκουμε στις Αζόρες, μην βγάζετε εισιτήρια με το Aqua Jewel

Νέα επιστολή, η δεύτερη προς την ακτοπλοϊκή εταιρεία Sea Jets από τους επιχειρηματίες της Ανάφης… Κι αυτή τη φορά εκτός των άλλων, έχουμε και μαθήματα δωρεάν Γεωγραφίας. Τι εννοούμε; Μα οι άνθρωποι της Ανάφης καταγγέλλουν ότι η εταιρεία συνεχίζει να εκδίδει εισιτήρια μέσω του Aqua Jewel το οποίο εδώ και αρκετές εβδομάδες είναι εκτός… Που; Επίσημα κάνει εργασίες συντήρησης, .. επίσημα είναι στις Αζόρες και κάνει δρομολόγια καθότι έχει δρομολογηθεί εκεί. Οπότε; Με την απλά συνεπαγωγή  «η Ανάφη είναι στις Αζόρες»… Και βέβαια, οι επιχειρηματίες της Ανάφης δεν έχουν διάθεση για χιούμορ. Διαπιστώνουν την περίεργη στάση της ακτοπλοϊκής εταιρείας, η οποία αρνείται να εντάξει την Ανάφη στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια όπως οφείλει και επιλέγει λύσεις όπως η ενεργοποίηση του «Μαΐστρου» (σ.σ. σκάφος που όταν έχει περισσότερα από πέντε μποφόρ έχει πρόβλημα), για το γεγονός ότι ανακοινώνονται δρομολόγια μία ή δύο ημέρες νωρίτερα και βέβαια για την αδυναμία κάλυψης των εμπορικών αναγκών του νησιού καθότι άλλη δυνατότητα μεταφοράς έχει το Aqua Jewel κι άλλη ο «Μαΐστρος»… Και όπως είναι λογικό, οι άνθρωποι της Ανάφης περιμένουν «να εντάξετε άμεσα το νησί της Ανάφης στο δρομολόγιο του «Caldera Vista» και έτσι να αποκατασταθεί πλήρως η ακτοπλοϊκή γραμμή που έχετε νόμιμα αναλάβει. Σε διαφορετική περίπτωση σας ενημερώνουμε ότι έχουμε το δικαίωμα της διαφύλαξης των νόμιμων δικαιωμάτων μας, όπως αυτά προκύπτουν από τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί και αφορούν την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία».

Αναλυτικά η επιστολή αναφέρει:

Αξιότιμοι κύριοι,

Είναι η δεύτερη επιστολή που σας αποστέλλουμε σχετικά με το πρόβλημα συγκοινωνίας που η εταιρεία σας δημιούργησε στο νησί μας. Εντελώς ξαφνικά και ενόψει καλοκαιρινής περιόδου αποσύρατε το πλοίο «Aqua Jewel» από την ακτοπλοϊκή γραμμή με την πρόφαση των εργασιών επισκευής και συντήρησης.

Όμως, το γεγονός αυτό τελικά αποδείχθηκε αναληθές, καθώς στη συνέχεια ανακοινώσατε τη ναύλωση του εν λόγο πλοίου στις Αζόρες, πράξη η οποία μπορεί να θεωρηθεί ως έλλειψη αξιοπιστίας και φερεγγυότητας. Η μέριμνά σας για την εξυπηρέτηση της γραμμής υπήρξε το πλοίο «Caldera Vista» με δύο δρομολογήσεις προς το νησί μας, το οποίο στη συνέχεια αντικαταστάθηκε από το σκάφος «Μαΐστρος». Ένα σκάφος, που σε καιρικές συνθήκες άνω των 5 μποφόρ δεν μπορεί να εκτελέσει τα δρομολόγιά του. Κι αναρωτιέται κανείς, πώς θα μπορούσε να ερμηνευθεί μία τέτοια μέριμνα, η οποία ανακοινώνεται μία ή δύο ημέρες πριν το δρομολόγιο. Κι όλα αυτά βέβαια, μετά από τις αλλεπάλληλες προσπάθειές μας για την ανεύρεση σταθερής και μόνιμης λύσης αλλά και την αναφορά του προβλήματος του νησιού μας στα ΜΜΕ, τα οποία έδειξαν την πρέπουσα σοβαρότητα.

Την Παρασκευή 5 Ιουλίου έκπληκτοι διαπιστώσαμε ότι το πλοίο «Caldera Vista» δρομολογήθηκε μεν στην ενδοκυκλαδική συγκοινωνία, έστω και προσωρινά, προκειμένου να συνδέσει τα λιμάνια που εξυπηρετούσε το Aqua Jewel, χωρίς να περιλαμβάνει δε το λιμάνι της Ανάφης. Αντ' αυτού μας στέλνετε ένα σκάφος για να εκτελεί το δρομολόγιο Σαντορίνη - Ανάφη πράγμα, που σημαίνει ότι η Ανάφη στερείται της σύνδεσης με τα λιμάνια των υπόλοιπων Κυκλάδων αλλά και ενέχει τον κίνδυνο της ακύρωσης δρομολογίων λόγω κακών καιρικών συνθηκών.

Λαμβάνοντας τα παραπάνω υπόψιν, διερωτόμαστε, γιατί συνεχίζετε να εκδίδετε εισιτήρια για το πλοίο Aqua Jewel, ενώ αυτό δεν βρίσκεται καν στην Ελλάδα και η μεταφορά των επιβατών γίνεται με άλλα πλοία ή σκάφη;

Δεύτερον γιατί δεν ενταχθήκαμε στην προσωρινή δρομολόγηση του «Caldera Vista»;.

Τρίτον, σκεφθήκατε ότι αυτά τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, τα οποία αυθαίρετα διακόψατε δίνουν πνοή ζωής στο νησί μας και επιτελούν σημαντικό και μεγίστης σημασίας για εμάς έργο αλλά και μέριμνα προς τους κατοίκους των νησιών και ειδικά για εμάς εδώ στη μακρινή και ξεχασμένη Ανάφη;

Τα προβλήματα που ανακύπτουν στο νησί μας από αυτή την έλλειψη επαγγελματισμού είναι τεράστια. Οι επισκέπτες- ταξιδιώτες που έχουν κλείσει εισιτήριο με την εταιρεία σας δυσκολεύονται όχι μόνο να μετακινηθούν αλλά έχουν και το άγχος της ακύρωσης κάποιου από τα δρομολόγια με συνέπεια είτε να ακυρώνουν την επίσκεψη στο νησί μας είτε να διακινδυνεύουν να χάσουν την πτήση τους ή τη μετεπιβίβασή τους σε κάποιο άλλο πλοίο, καθώς ως γνωστό η Σαντορίνη αποτελεί σημείο ανταπόκρισης.

Ένα ακόμη πρόβλημα που προκύπτει αφορά την τροφοδοσία των καταστημάτων εστίασης, καθώς ένας μεγάλος αριθμός εκ αυτών συνεργάζεται με εταιρείες τροφοδοσίας που χρησιμοποιούσαν το Aqua Jewel για την αποστολή των παραγγελιών.

Εν κατακλείδι θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να εντάξετε άμεσα το νησί της Ανάφης στο δρομολόγιο του «Caldera Vista» και έτσι να αποκατασταθεί πλήρως η ακτοπλοϊκή γραμμή που έχετε νόμιμα αναλάβει. Σε διαφορετική περίπτωση σας ενημερώνουμε ότι έχουμε το δικαίωμα της διαφύλαξης των νόμιμων δικαιωμάτων μας, όπως αυτά προκύπτουν από τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί και αφορούν την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία.

Και υπογράφουν οι: επιχειρηματίες και ξενοδόχοι της Ανάφης: Αναστάσιος Αλεξόπουλος, Γεώργιος Νικολής, Αντωνία Κολυδά, Αθηνά Δέμη, Κυριάκος Χάλαρης, Φλώρα Κολυδά, Γιώργος Χάλαρης, Γιάννης Λουδάρος, Γιάννης Πατηνιώτης, Γιάννης Μελίκογλου, Καλαμιώτισσα Σιγάλα, Κατερίνα Δαμίγου, Μανώλης Κολυδάς, Μάνος Αρβανίτης, Μάνος Νικολής, Αντώνης Χάλαρης, Νικολέττα Νικολή, Μαρία Συρίγου, Ευθυμία Καλογεροπούλου, Μάρθα Φερφιρή, Άννα Γαβαλά, Μαρία Κολυδά, Μαρία Χάλαρη, Γιάννης Χάλαρης, Μανώλης Λουδάρος, Σοφία Κολυδά, Καλλιόπη Νικολή, Καλλιόπη Χάλαρη, Παναγιώτης Χάλαρης, Πέτρος Ρούσσος, Εμμανουήλ Χάλαρης, Ευθυμία Ρούσσου, Μαργαρίτα Πελέκη, Γεώργιος Κολυδάς, Παναγιώτης Κορρορός, Μαργαρίτα Κονταράτου και Μάρκος Γαβαλάς