Fraport - Ελλάδα: "Έσπασε" το όριο των 30 εκατ. επιβατών - Τι γίνεται με Σαντορίνη, Μύκονο

Φράγμα ήταν και … έσπασε. Αναφερόμαστε στην επίδοση που έγραψε για το 2019 η Fraport Greece καθότι πέρασε το όριο των 30 εκατομμυρίων επιβατών.... Στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η εταιρεία διακίνησαν πέρσι 30,15 εκατ. επιβάτες, έναντι 29,87 εκατ. το 2018, σημειώνοντας άνοδο 0,9%.

Η οριακή άνοδος φανερώνει τα σημάδια ωρίμανσης του ελληνικού τουρισμού (έχουν ενισχυθεί οι ροές προς Τουρκία) και την έντονη εποχικότητα των περιφερειακών αεροδρομίων, τα οποία αντιμετώπισαν πέρσι και την κατάρρευση της Thomas Cook

Tα αεροδρόμια της Μυκόνου, του Ακτίου και της Μυτιλήνης παρουσίασαν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο, ήτοι 8,9%, 7,2% και 4,1% αντίστοιχα. Στον αντίποδα, τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση σημείωσαν τα αεροδρόμια της Καβάλας, της Κέρκυρας και των Χανίων, ήτοι 20,6%, 2,6% και 0,8% αντίστοιχα.

Την μεγαλύτερη «δεξαμενή» επιβατών, όπως ήταν φυσικό, αποτέλεσε η Ελλάδα. Οι Έλληνες επιβάτες βρίσκονται στην 1η θέση, καθώς ο αριθμός τους ανήλθε στα 6,903 εκατ. Ακολουθούν, η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία και η Ιταλία με 5,435 εκατ. , 4,344 εκατ. και 1,737 εκατ. επιβάτες αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι, το 2019, σηματοδότησε την ολοκλήρωση των έργων σε εννέα από τα δεκατέσσερα αεροδρόμια που διαχειρίζεται η εταιρεία, δηλαδή στα Χανιά, στη Ζάκυνθο, στην Καβάλα, στο Άκτιο, στην Κεφαλονιά, στη Μυτιλήνη, στη Ρόδο, στη Σάμο και στη Σκιάθο. Απομένουν της Θεσσαλονίκης, της Μυκόνου, της Κω, της Σαντορίνης και της Κέρκυρας.

Και μένοντας μόνο στον Δεκέμβριο του 2019, να σημειώσουμε ότι «κλείδωσε» με μείωση 2,2% της επιβατικής κίνησης, η οποία διαμορφώθηκε σε 697.028 επιβάτες έναντι 712.930 το Δεκέμβριο του 2018.

Το αεροδρόμιο Καβάλας είχε μεγάλες απώλειες (23%) όπως και το αεροδρόμιο Σαντορίνης (22,3%), ενώ η εικόνα και στα υπόλοιπα αεροδρόμια, πλην του Ακτίου (+19%), δεν παρουσιάζει σημαντικές διακυμάνσεις σε σύγκριση με το Δεκέμβριο του 2018.

Δείτε τον πίνακα…

Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα metaforespress.gr