Κυκλάδες: Το "Hellenic Highspeed" βγήκε εκτός δρομολογίων αλλά μπήκε τελικά από το .. .παράθυρο

Το περιμέναμε.. το είχαμε ακούσει. Ομως χθες έγινε και επίσημο... Και βέβαια, τα παιχνίδια κυριαρχείας συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό στις Κυκλάδες.... Τι θέλουμε να πούμε; Οτι πολύ απλά γνωρίζαμε εδώ και εβδομάδες ότι το Hellenic HighSpeed ετοιμάζεται να αλλάξει χρώματα. Και να αφήσει στην άκρη τα χρώματα της Hellenic SeaWays και να ντυθεί στα κόκκινα. Ομως, χθες, στη διάρκεια της συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) όλα έγιναν πιο απλά... 

Στην αρχή ... κόπηκε από τις Κυκλάδες. Ο λόγος;  Η Seajets με εκπρόσωπο τον Μάριο Ηλιόπουλο είναι η πρώτη εταιρεία που εκμεταλλεύτηκε τους ειδικούς όρους που επέβαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού προκειμένου να κάνει δεχτή την εξαγορά της Hellenic Seaways από τον Όμιλο Attica.   Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει όρος ότι εάν οποιαδήποτε εταιρεία δρομολογούσε ταχύπλοο στη σύνδεση Ίου με τη Σαντορίνη τότε η HSW θα έπρεπε να αποσύρει πλοίο της και ειδικότερα το Hellenic Highspeed. Όπως και συνέβη αφού η Seajets κατέθεσε αίτημα για δρομολόγηση του  Tera Jet από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη. Αίτημα το οποίο εγκρίθηκε από την Επιτροπή.

Ομως, στη συνέχεια επέστρεψε, έστω κι εάν κινείται πιο βόρεια και κυρίως με άλλα χρώματα: Φέρεται να ναυλώθηκε από την Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη και σύμφωνα με χθεσινή γνωμοδότηση του Σ.Α.Σ (παρά τις ισχυρές αντιδράσεις) εγκρίθηκε η δρομολόγησή του στην γραμμή Ραφήνα – Τήνο – Μύκονο – Νάξο με ώρα αναχώρησης 08:30 και από επιστροφή από Νάξο στις 14:00 σε αντικατάσταση του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π , το οποίο υπέστη μηχανική βλάβη και θα χάσει όλη την θερινή σεζόν.

Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα newmoney.gr - φωτογραφία: ellinikiaktoploia.net