Κυκλάδες (Νάξος): Η ψύχραιμη αντίδραση της επιχειρηματία που έστειλε "αδιάβαστο" τον απατεώνα

"Σε ευχαριστώ για την παραγγελία, θα σου στείλω ότι μου ζήτησες με τον Μανώλη"..... Ο "Μανώλης" αποδείχτηκε η λέξη κλειδί, ώστε η πανέξυπνη επιχειρηματίας από τη Νάξο να ρίξει πόρτα στον επιτήδειο, ο οποίος χθες το απόγευμα επιχείρησε να αποσπάσει χρηματικό ποσό από γνωστή επιχείρηση που ασχολείται με φυτά και δώρα στην Νάξο....  Τι έγινε; Ας δούμε πρώτα την ανάρτηση που έκανε στη σελίδα της στα social media, στέλνοντας παράλληλα και μήνυμα εγρήγορσης σε όλους τους επιχειρηματίες στις Κυκλάδες, ότι οι τηλεφωνικές απάτες επιστρέφουν στο προσκήνιο...

"Προσοχή προσοχή Το απόγευμα δέχτηκαν ένα τηλέφωνο ότι ήταν κάποιος επώνυμος ξενοδόχος της Νάξου και ήθελε να μου παραγγείλει μπουκέτα με λουλούδια για κάποια εκδήλωση όταν συνεννοηθήκαμε τι ακριβώς θέλει Και πώς θα γίνει η παράδοση .

και φτάσαμε στο Οικονομικό θέμα μου είπε ότι θα μου κάνει κατάθεση στην Εθνική μέσω του συστήματος Viva Wall μου ζήτησε τον αριθμό της δικιάς μου πιστωτικής κάρτα του απάντησα πώς γίνεται να πρέπει να σας δώσω τον αριθμό της κάρτας μου ενώ εσείς θα πρέπει να μου βάλετε τα χρήματα φυσικά αυτό που από την αρχή δεν μου άρεσε ήταν ότι ενώ μου έδωσε πολλά στοιχεία το ξενοδοχείο του το σημείο που είναι το όνομα του ξενοδοχείου το όνομα του η φωνή του γιατί τύχαινε και τον ήξερα προσωπικά δεν μου φαίνονταν γνωστή το συγκεκριμένο άτομο ήταν πολύ φιλικός σαν να ήμουν πολύ γνωστή

του ειπα ότι θα του στείλω με μήνυμα τον αριθμό του λογαριασμού να γίνει η κατάθεση για να προχωρήσουμε στην κατασκευή των μπουκέτων και προσπάθησα να βρω τον συγκεκριμένο άνθρωπο στο ξενοδοχείο του όταν βεβαιώθηκα ότι δεν είναι αυτός ενημέρωσε και το αστυνομικό τμήμα Νάξου όπως και ο συγκεκριμένος ξενοδόχος ενημέρωσε το ΑΤ Νάξου θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε όλοι πολύ προσεκτικοί ακόμα και όταν επώνυμοι μας κάνουν παραγγελίες και να επιβεβαιώνουμε τις παραγγελίες πριν κάνουμε οποιαδήποτε κίνηση και κυρίως ποτέ να μη δίνουμε αριθμούς καρτών"

Σε τηλεφωνική επικοινωνία της ιστοσελίδας μας (naxospress.gr) με την επιχειρηματία μας επιβεβαίωσε την ανάρτηση που έχει κάνει στη προσωπική της σελίδα στα social media, όπως ήταν λογικό θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του ξενοδόχου που εμπλέκεται, ενώ από τη πρώτη στιγμή έχει ενημερώσει την Αστυνομία για όλα όσα έγιναν.

Παράλληλα, ανέφερε ότι στόχος της είναι να μειωθούν οι απάτες αυτού του είδους, σημείωσε ότι ο "άγνωστος - γνωστός" ήταν πολύ φιλικός και γνώριζε αρκετές πληροφορίες αλλά όχι αυτές που θα έκαναν τη διαφορά όπως αναφέραμε και στην αρχή της κουβέντας, που αποτέλεσε το κλειδί ώστε να ξεσκεπαστεί.  Και βέβαια σημείωσε ότι "από το σύλλογό μας στην Αθήνα μας έχουν ενημερώσει για αυτές τις κινήσεις, οπότε είμαστε ενημερωμένοι"....

Να τονίσουμε τέλος ότι εδώ και δύο χρόνια έχουμε τέτοιου είδους απάτες σε όλες σχεδόν τις επιχειρήσεις, από ενοικιάσεις αυτοκινήτων με χρήση ονόματος γνωστούς Ναξιώτη γιατρού, έως και φούρνους που ήταν το τελευταίο χτύπημα με το όνομα Αντιδημάρχου. Κάποιοι έπεσαν θύματα, κάποιοι όχι, η ουσία είναι ότι καλό είναι να προσέχουμε και κυρίως να ζητάμε όσο γίνεται περισσότερες λεπτομέρειες όταν δεχόμαστε αυτού του είδους τηλεφωνήματα... Αα και τα προσωπικά μας δεδομένα δεν τα μοιράζουμε ακόμη και για 1000 ευρώ...

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News