Μαθητές προς Δημοτική Αρχή: Με ...θα δεν ανοίξει το σχολείο

Και η κατάληψη του 1ου Γυμνασίου της Χώρας Νάξου καλά κρατεί καθότι οι μαθητές καθιστούν σαφές ότι εάν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα τους μέχρι και του τελευταίου τα λουκέτα δεν ανοίγουν. Και μάλιστα ζητούν γραπτές εγγυήσεις και όχι όπως τώρα …λόγια και υποσχέσεις.

Της Μαρίας Μάκαρη

Από το πρωί της Τετάρτης 15 Μαρτίου, οι μαθητές προχώρησαν σε κατάληψη του σχολικού χώρου κάτι που ήταν αναμενόμενο με βάση αυτά που είχαν κυκλοφορήσει τις προηγούμενες ημέρες ενώ υπήρχαν και επαφές με αρμόδιους φορείς για το ενδεχόμενο της κατάληψης. Και όταν μπήκαν τα λουκέτα, άρχισαν οι επισκέψεις… Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κος Δημήτρης Λιανός συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Αρτέμη Ψαρό, εκπρόσωπο τεχνικών υπηρεσιών και το πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κο Σαντοριναίο επισκέφθηκαν το σχολείο και μάλιστα περιηγήθηκαν για μία ακόμη φορά στους χώρους όπου υπάρχουν τα προβλήματα. Ακόμη και στην ταράτσα του σχολείου ανέβηκαν για να έχουν ίδια άποψη. Αποτέλεσμα; Ο κος Λιανός για θέματα υποδομών τόνισε ότι για την ταράτσα υπάρχει απόφαση για βελτίωση, το ίδιο και για τις δύο αίθουσες με τις μελέτες να είναι έτοιμες προς δημοπράτηση ενώ για τα πατώματα και τους εξωτερικούς χώρους θα πρέπει να γίνουν εργασίες υπό την επίβλεψη της τεχνικής υπηρεσίες. Οσο για τον κάδο συμπίεσης απορριμμάτων, αυτός είναι … αλλού παπά ευαγγέλιο., Κάτι που σημαίνει ότι άλλος αντιδήμαρχος είναι υπεύθυνος γι τη λύση του ζητήματος. 

Αναμένεται πάντως και σήμερα Πέμπτη νέα επίσκεψη και συζήτηση με τους μαθητές αλλά όπως μας τόνισε μέλος του 15μελούς συμβουλίου του σχολείου «η κατάληψη δεν θα λήξει μέχρι να ικανοποιηθούν όλα τα προαναφερόμενα αιτήματα».  Τα παιδιά περιμένουν έγγραφο που θα φέρει την υπογραφή των αρμόδιων ώστε να εξασφαλιστεί  το θεμιτό αποτέλεσμα.
Τα αιτήματα των παιδιών αναλυτικά:
1. Τα παράθυρα (σπασμένα ή δεν ανοίγουν) με αποτέλεσμα να μην αερίζονται οι αίθουσες
2. Φουσκωμένο πάτωμα
3. Βρώμικες τουαλέτες, είδη υγιεινής, σαπούνια, χαρτιά, δυσωδία
4. Κάδος-υγιεινή, άσχημη εικόνα στην είσοδο του σχολείου, εστία μικροβίων, δυσωδία
5. Δυο από τις αίθουσες δεν λειτουργούν λόγω του κινδύνου να πέσει η οροφή (ακριβώς απέναντι κάνουν μάθημα) με αποτέλεσμα το μάθημα να γίνεται στο αμφιθέατρο ή στην βιβλιοθήκη
6. Άσχημη κατάσταση του προαυλίου με αποτέλεσμα να συμβαίνουν πολλά ατυχήματα. Αλλαγή δαπέδου στο γήπεδο ώστε να είναι καταλληλότερο για τον σχολικό χώρο
7. Ανεκμετάλλευτο ένα μέρος του πίσω προαυλίου