Με «όπλο» τον εθελοντισμό και την αλληλεγγύη (Φωτό)

Το Κοινωνικό Φροντιστήριο είναι εδώ… Με σάρκα και οστά όπως είχαμε αναφέρει (http://www.naxospress.gr/article/%CF%83%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%86%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF) και φιλοξενεί 60 περίπου μαθητές σε ημερήσια βάση με 20 εθελοντές καθηγητές να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους αφιλοκερδώς στα παιδιά κυρίως της ορεινής Νάξου… Και ο Δήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων Μανόλης Μαργαρίτης, συνοδευόμενος από τους Αντιδημάρχους Τοτόμη Πρωτονοτάριο και Δημήτρη Μανιό (αλλά και τον πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Χαλκίου κ. Γαβαλά) επισκέφθηκαν την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου το Κοινωνικό Φροντιστήριο, σε μια συνάντηση γνωριμίας με τους εθελοντές εκπαιδευτικούς (επικεφαλής ο κος Δημήτρης Αδάλης), τους γονείς και τους μαθητές. Ο Δήμαρχος συνομίλησε με τους καθηγητές και τα παιδιά που πλαισιώνουν το Κοινωνικό Φροντιστήριο και δεσμεύθηκε, ο Δήμος να βραβεύει σε ειδική εκδήλωση όλους τους μαθητές που μετέχουν σ΄ αυτό και θα κατορθώσουν να εισαχθούν στα Ανώτατα και Ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα.   Επισημαίνοντας τη σημασία του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς, ο Μανόλης Μαργαρίτης εξήρε την προσφορά και την εθελοντική συμμετοχή των εκπαιδευτικών, τονίζοντας ότι ειδικά σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο, η ίδρυση του Κοινωνικού Φροντιστηρίου αποτελεί μια σημαντική προσφορά προς τη νεολαία του τόπου.

Ο Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Κοινωνικού Φροντιστηρίου Τοτομης Πρωτοτονάριος επισήμανε τη σημασία του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης, τονίζοντας ότι οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι αγκάλιασαν και υλοποιούν την ανιδιοτελή αυτή προσπάθεια, θα μεταλαμπαδεύσουν αυτές τις δυο αρετές σε όλους τους μαθητές, που συμμετέχουν στο Κοινωνικό Φροντιστήριο.

Στόχος όλων είναι το Κοινωνικό Φροντιστήριο να αποτελέσει μια ακόμα κοινωνική δράση, προσφέροντας συμπληρωματική διδακτική υποστήριξη σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.