Ελλάδα: Δέκα τρόποι για να διατηρήσουμε τα κιλά του καλοκαιριού

Η επιστροφή στη δουλειά μετά την καλοκαιρινή άδεια αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία να επιδείξετε στους συναδέλφους σας το μαύρισμα αλλά και τα παραπανίσια κιλά τα οποία καταφέρατε με κόπο να αποκτήσετε.

Η επαναφορά όμως στην καθημερινή ρουτίνα καθώς και η μελαγχολία που προκαλεί το τέλος των διακοπών δημιουργούν τον κίνδυνο της απώλειας του βάρους που αποκτήσατε όσο παραθερίζατε. Το «Κουλούρι» συγκέντρωσε για εσάς 10 γρήγορους και κυρίως εύκολους τρόπους, ώστε να διατηρήσετε με άνεση τα παραπανίσια κιλά.

  • Η μπύρα και τα ξηροκάρπια δεν είναι απαραίτητο να περιοριστούν στο beach bar και στην ξαπλώστρα. Είναι μια καλή συνήθεια που μπορεί κάλλιστα να εφαρμοστεί και στη δουλειά.
  • Αντικαταστήστε τα μικρά και συχνά γεύματα με μεγάλα και συχνά γεύματα
  • Έρευνες έχουν δείξει πως τα μπέργκερ που τρώγονται μετά τις 11 το βράδυ είναι πολύ πιο νόστιμα από αυτά που καταναλώνονται νωρίτερα.
  • Συγυρίστε όσο πιο συχνά μπορείτε το σπίτι σας, πάντα κάπου θα βρεθεί ένα κουπόνι Pizza Fan.
  • Οι τύψεις που νιώθει κάποιος όταν παραγγέλνει ένα πιτόγυρο είναι ίδιες σε ένταση και διάρκεια με τις τύψεις που παρατηρούνται όταν παραγγέλνει δυο πιτόγυρα, μια πατάτες μια τζατζίκι και αναψυκτικό. Τα συμπεράσματα, δικά σας.
  • Τα παγωτά είναι εξίσου νόστιμα και τον χειμώνα. Η Ελλάδα μάλιστα υστερεί στην κατά κεφαλήν κατανάλωση παγωτού σε σχέση με τους βορειοευρωπαίους εταίρους μας. Δεν μπορούμε να δεχτούμε να μετράνε αυτοί οι λαοί περισσότερα παγωτά από εμάς.

2014-01-Ice-Cream-In-a-Bowl-Cool-Wallpapers

  • Δώστε λίγη περισσότερη ζωντάνια στο φρουτογεύμα σας. Κόψτε λίγο μήλο ή ανανά και σερβίρετέ το σε ποτήρι με 2 κουταλίες ζάχαρη και 200 ml ρούμι.
  • Μεταφέρετε τις συνήθειες των διακοπών και στην καθημερινότητά σας. Αν δεν σηκωνόσασταν τότε από μια καρέκλα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να σηκώνεστε ούτε τώρα.
  • Οι πατάτες τηγανητές και το τζατζίκι έχουν το ίδιο ωραία γεύση και χωρίς άμμο μέσα.
  • H θάλασσα ανοίγει την όρεξη. Κολλήστε με ταινία ένα κοχύλι στο αυτί σας και τρέξτε στην πιο κοντινή ταβέρνα. Θα εκπλαγείτε με το πόσα περισσότερα πιάτα μπορείτε να παραγγείλετε.

Έρευνες έδειξαν πως άνθρωποι οι οποίοι πήραν από 2 μέχρι και 5 κιλά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, κατόρθωσαν ακολουθώντας τις συμβουλές του «Κουλουριού» όχι μόνο τα τα διατηρήσουν, αλλά να αποκτήσουν ακόμη περισσότερα, δηλώνοντας από τώρα έτοιμοι για τις επόμενες διακοπές τους.

Το «Κουλούρι» ερευνά ήδη τρόπους ώστε τα παραπανίσια κιλά του καλοκαιριού να μπορέσουν να αυξηθούν ακόμη και κατά τη διάρκεια του ύπνου και θα επανέλθει μόλις επαληθεύσει τα απαιτητικά πειράματα στα οποία υποβάλλει τους συντάκτες του.