Ερχεται ο φόρος ...δίτροχων

Αντιμέτωπο με έναν δυσεπίλυτο γρίφο βρίσκεται το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης το οποίο απεγνωσμένα προσπαθεί να βρει τρόπο να γεμίσει τα άδεια κρατικά ταμεία, με αποτέλεσμα αρκετές προτάσεις να έχουν πέσει στο τραπέζι οι οποίες υπόσχονται ότι θα δώσουν μία κάποια λύση...

Γράφει ο Γιώργος Μιχαηλίδης 

Οι διαθέσεις του οικονομικού επιτελείου έχουν διαφανεί τις τελευταίες ημέρες με την νέα φορολογική κλίμακα που εντάσσεται στα προαπαιτούμενα, με τον ΦΠΑ στην Παιδεία, τον ΕΝΦΙΑ κ.α. Ωστόσο η ανάγκη για ρευστό είναι μεγάλη και άμεση. Οι συσκέψεις στην οδό Νίκης είναι πυρετώδεις και σε αυτήν συμμετέχουν και υπουργοί άλλων χαρτοφυλακίων, μεταξύ των οποίων είναι και ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Οι συσκέψεις είναι κομβικής σημασίας καθώς η συνεργασία των δύο υπουργείων είναι στενή με αυτό των Μεταφορών να δίδει τα στοιχεία που χρειάζεται το Οικονομικών σχετικά με τα οχήματα που κυκλοφορούν στην χώρα. Πρώτο σημαντικό βήμα είναι και οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας που αποκάλυψε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης.

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών, το σχέδιο που θα εφαρμόσει η κυβέρνηση -και εξαιτίας του οποίου θα καθυστερήσει η έκδοση των φετινών τελών- είναι να πληρώσουν όλοι. Όλοι; Όλοι. Ακόμα και οι κάτοχοι υβριδικών, ηλεκτροκινήτων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων!

«Αυτό που εξετάζουμε, είναι να επιβαρύνουμε μεγάλα και ακριβά με λίγο παραπάνω από το μηδέν ή το λίγο που είχανε», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αλεξιάδης στα «Παραπολιτικά FM». H στόχευση του υπουργείου, κατά τον κ. Αλεξιάδη, είναι με αυτά τα κριτήρια «τα μεγάλα και ακριβά να επιβαρυνθούν, τα μεσαία δεν θα έχουν καμία αλλαγή, τα μικρά και τα φθηνά θα ελαφρυνθούν».

Ωστόσο αυτό είναι το πρώτο βήμα στην φορολόγηση των... πάντων, καθώς σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του KoolNews.gr, το οικονομικό επιτελείο εξετάζει να στραφεί και στα δίτροχα τα οποία χρησιμοποιούν οι Έλληνες προκειμένου να κάνουν όσο το δυνατόν λιγότερο κοστοβόρες τις μετακινήσεις τους.

Το κωδικό όνομα είναι «Φόρος δίτροχων» και σκοπεύει να πιάσει ολόκληρη την γκάμα των οχημάτων που έχουν δύο ρόδες. Μηχανές μεγάλου κυβισμού, τα λεγόμενα παπάκια, μέχρι και τα ποδήλατα είναι πλέον διαθέσιμα προς φορολόγηση. Ωστόσο όσο εξοργιστικό κι αν ακούγεται το οικονομικό επιτελείο διατηρεί επιφυλάξεις σχετικά με το κατά πόσο είναι εφικτό να φορολογηθούν τα ποδήλατα, καθώς δεν είναι καταγεγραμμένα.

«Από την στιγμή που δεν θα υπάρξει μηδενικό Τέλος Κυκλοφορίας για τα υβριδικά και τα ηλεκτροκίνητα, θα πρέπει και τα ποδήλατα να φορολογηθούν με κάποιο τρόπο. Δεν μπορούμε να τηρούμε δύο μέτρα και δύο σταθμά για τους πολίτες. Όπως μετακινείται στους ελληνικούς δρόμους ο οδηγός της μηχανής και του αυτοκινήτου, το ίδιο κάνει και ο ποδηλάτης. Γιατί αυτός να απολαμβάνει ειδικής μεταχείρισης. Μάλιστα εν καιρώ σκοπεύουμε να φορολογήσουμε επιπροσθέτως και τα ποδήλατα που βρίσκονται στα γυμναστήρια τα οποία επιμελώς έχουν διαφύγει από την προσοχή των προηγούμενων κυβερνήσεων για άγνωστο λόγο και προφανώς εξυπηρετώντας συμφέροντα», τόνισε στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών, μιλώντας στο KoolNews.gr.