Η IKEA ζητά από εγκύους να ουρήσουν σε έντυπο (!!!!)

Είναι δεδομένο ότι οι διαφημίσεις για να έχουν επιτυχία πρέπει να προκαλούν. Είτε αρνητικά, είτε θετικά. Το θέμα είναι η πρόκληση του  ενδιαφέροντος. Και στην ΙΚΕΑ, την μεγάλη σουηδική εταιρεία προχώρησαν ένα βήμα πιο πέρα… Ζητούν μέσω βίντεο από τις εγκύους να ουρήσουν σε ένα έντυπο για να κερδίσουν μια μεγάλη έκπτωση σε κούνια για το μωρό που περιμένουν.

Το πρώτο διαφημιστικό σποτάκι του IKEA για το 2018 πρωτοτυπεί και ξεχωρίζει από τα καθιερώμενα. 

Η διαφήμιση, όπως θα δείτε και εσείς στο παρακάτω βίντεο, απευθύνεται αποκλειστικά σε γυναίκες και ακόμα πιο συγκεκριμένα σε έγκυες γυναίκες, καθώς το έντυπο του IKEA λειτουργεί σαν… τεστ εγκυοσύνης!

Η εταιρεία θέλοντας να βάλει στο παιχνίδι της αγοράς τις γυναίκες, επινόησε ένα πρωτότυπο και ιδιαίτερο τρόπο για να τις προσελκύσει. 

«Αν ουρήστε σε αυτή τη διαφήμιση, μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας», γράφει το φυλλάδιο.  Μόλις η έγκυος γυναίκα ουρήσει το έντυπο, θα δει αν έχει κερδίσει την μεγάλη έκπτωση. Και όπως βλέπουμε φτάνει ακόμη και στο 50%... Οπότε; Με ένα σπάρο δύο τρυγόνια: Και τεστ εγκυμοσύνης και έκπτωση... 

Η διαφήμιση δημιουργήθηκε απ’ την σουηδική εταιρεία Åkestam Holst.