Τη συνταγή του κέρδους βρήκε η Κρι Κρι

Μπορεί η αγορά παγωτού να εμφανίζει σημαντική μείωση - πάνω από 10% - λόγω της οικονομικής κρίσης - ωστόσο η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι έχει καταφέρει να αυξάνει σταθερά το μερίδιο αγοράς της.  

Έτσι, στην ελληνική αγορά παγωτού, η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία της Νielsen παρουσίασε πτώση 11%, η Kρι Κρι πέτυχε αύξηση στις πωλήσεις των τυποποιημένων επώνυμων προϊόντων κατά 10,1% και ανέβασε το μερίδιο της σε 13%.

Επίσης, στην ελληνική αγορά γιαουρτιού που εμφανίζεται πτωτική 8,2% (στοιχεία IRI σε όγκο για τα γιαούρτια «ευρωπαϊκού τύπου»), η Κρι Κρι κατάφερε να έχει αύξηση 11,4% στις πωλήσεις επώνυμου γιαουρτιού. Πλέον, τα πρόσφατα στοιχεία (IRI σε όγκο, 2016) κατατάσσουν την ΚΡΙ-ΚΡΙ στη 2η θέση με μερίδιο 14,2%. Ειδικότερα, στην κατηγορία των «παιδικών γιαουρτιών» η Kρι Κρι καταλαμβάνει την 1η θέση με μερίδιο 29,5%. Θετική ήταν και η είσοδος στην κατηγορία των «λειτουργικών γιαουρτιών». Τα Super Spoon, η νέα καινοτόμα σειρά γιαουρτιών με υψηλές πρωτεΐνες και super φρούτα, το Δεκέμβριο 2016 κατέλαβαν μερίδιο αγοράς 15%, μέσα σε λίγους μήνες παρουσίας τους στα ράφια.

Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξ, σημειώνοντας αύξηση 34%, λόγω των νέων συνεργασιών αλλά και της πολύ καλής πορείας του γιαουρτιού στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πλέον οι εξαγωγές αποτελούν το 23,6% του κύκλου εργασιών του Ομίλου. 

Πρόσφατα, η Κρι Κρι απέσπασε το «Ειδικό» Βραβείο Αύξησης της Απασχόλησης, από τα Βραβεία «Ελληνική Αξία» του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, που αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση του έργου που συντελείται. Τη διετία 2015-2016 προσλήφθηκαν 65 νέοι εργαζόμενοι, και σήμερα η Κρι Κρι απασχολεί συνολικά 357 εργαζομένους.

Η διοίκηση πάντως της Κρι Κρι εμφανίζεται επιφυλακτική στις προβλέψεις για τις επιδόσεις το 2017. 

Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην ετήσια έκθεση του διοικητικού συμβουλίου της, προτεραιότητά της το 2017 είναι η εφαρμογή των κατάλληλων πολιτικών που θα εξασφαλίσουν επαρκή ρευστότητα και διατήρηση ικανοποιητικής κερδοφορίας. Οι πωλήσεις της επί ελληνικού εδάφους το 2016 παρουσίασαν σημαντική μείωση, κυρίως λόγω των ανακατατάξεων στον χώρο του οργανωμένου λιανεμπορίου και της κατάρρευσης της προαναφερθείσας αλυσίδας .

Τρία μόλις χρόνια αφότου κατασκεύασε νέο εργοστάσιο γιαουρτιού με χώρους συνολικής κάλυψης 12.000 τ.μ. και επιχορηγούμενης δαπάνης 20 εκατ. ευρώ, η επιχείρηση υλοποιεί τριετές επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 10 εκατ. ευρώ, με στόχο την ενίσχυση της παραγωγικής υποδομής της, προφανώς στον τομέα του παγωτού που αποτελεί πια τον δεύτερο σημαντικότερο τομέα της, μετά το γιαούρτι. Ηδη έχει ζητήσει την υπαγωγή του σχετικού προγράμματος στις διατάξεις του νέου επενδυτικού νόμου 4399/2016.

Πηγή: