Τσίπρας, ο σύγχρονος Σαούλ, ποιος τον χαρακτήρισε με αυτόν τον τρόπο

Ένας διάλογος του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου με τον Μητροπολίτη Δημητριάδος είναι ενδεικτικός της σχέσης που πιστεύει πως έχει με τον Αλέξη Τσίπρας ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδος. 

Μητροπολίτης: Δημητριάδος: Δε θα μπορούμε να κυκλοφορήσουμε στο δρόμο...
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Εμπιστεύομαι τον Τσίπρα απολύτως, γιατί εμπιστεύομαι την ποιμαντική μου. Ο Τσίπρας μέσα από τη σχέση μαζί μου γίνεται ένας σύγχρονος Σαούλ!

Είναι προφανές πως η αναφορά αυτή προκάλεσε αίσθηση στους ιεράρχες, καθώς ο Σαούλ (όχι ο βασιλίας των Ιουδαίων της εποχής του Δαβίδ) ήταν ένας διώκτης των χριστιανών που εξελίχθηκε στον Απόστολο Παύλο, τον ¨"Απόστολο των Εθνών",  μετά από μία «συνάντησή» του με τον Χριστό στην έρημο πριν τα τείχη της Δαμασκού. Σύμφωνα με την διδασκαλία της Εκκλησίας, ο Σαούλ ήταν Ρωμαίος πόλιτης, φανατικός Ιουδαίος (Φαρισαίος), ιδιαίτερα μορφωμένος, όταν όμως συναντούσε χριστιανούς ή άκουγε να μιλούν γι’ αυτούς, γινόταν άλλος άνθρωπος. Τους κυνηγούσε με πάθος, έπαιρνε μέρος σε συλλήψεις και τους οδηγούσε στη φυλακή, ήταν ένας διώκτης του Χριστιανισμού...   Εξω από τη Δαμασκό "συνάντησε" τον Κύριο, τυφλώθηκε και με την αρωγή του Ανανία, θεραπεύτηκε και εξελίχθηκε στον Απόστολο των Εθνών, στον άνθρωπο πάνω στον οποίο, ουσιαστικά, χτίστηκε ο Χριστιανισμός και διαδόθηκε η θρησκεία έως τη Ρώμη όπου και εμαρτύρησε στην "αιώνια πόλη" 

Εμείς να σημειώσουμε εδώ ότι ο Αλέξης Τσίπρας μετά την ολοκλήρωση της μαραθώνιας συνέλευσης των Ιεραρχών μέσω ανακοίνωσης από το Πρωθυπουργικό Γραφείο, εμμένει στην κυβερνητική γραμμή σχετικά με τους Ιερείς ως Δημοσίους υπαλλήλους και όπως τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση σχετικά με το καθεστώς της μισθοδοσίας των εκκλησιαστικών λειτουργών, " η Ελληνική Κυβέρνηση θα προχωρήσει άμεσα στην εκπόνηση Σχεδίου Νόμου, στο πλαίσιο του Κοινού Ανακοινωθέντος της 6ης Νοεμβρίου, που αποτελεί ένα ιστορικό βήμα για τον εξορθολογισμό των σχέσεων Εκκλησίας και Κράτους. Το Σχέδιο Νόμου θα τεθεί σε γνώση της Ειδικής Επιτροπής της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, πριν κατατεθεί στη Βουλή. Το δε καθεστώς της μισθοδοσίας των εκκλησιαστικών λειτουργών, αποτελεί –σε κάθε περίπτωση- ευθύνη και απόφαση της Πολιτείας».

Φωτογραφία: Eurokinissi - πληροφορίες: Protothema.gr