Νάξος: Ξεκινάει το ερευνητικό εργαστήρι θεάτρου για εφήβους

Eνα άτομο, είναι η μοναξιά. Δύο, είναι ένας και το είδωλό του. Τρείς, είναι μια ενότητα. Τέσσερις ένας στατικός όγκος. Πέντε, ένα σύνολο που αρχίζει να κινείται. Έξι, δύο ενότητες. Από εφτά και πάνω σχηματίζεται ένα πλήθος.» J.Lecoq

Ένα εβδομαδιαίο θεατρικό σεμινάριο που απευθύνεται σε εφήβους, έχει ξεκινήσει από τον Οκτώβρη και έχει ήδη πραγματοποιηθεί στην Αμοργό, τα Κουφονήσια, την Σχοινούσα και την Δονούσα με επόμενο σταθμό την Νάξο. Που και πότε; Από σήμερα Τρίτη 12 Νοεμβριου και έως την Κυριακή 17 Νοεμβρίου.. Στην πάλαι ποτέ Σχολή Ουρσουλινών ( Ώρα 17:30 με 19:30) Συντονισμός – Διδασκαλία: [nomades artcore] Πληροφορίες, δηλώσεις συμμετοχής: nomadesartcore.blogspot.gr  / 6946363045 Και στην Απείρανθο, το Σάββατο 16 Νοεμβρίου (11.00 - 13.00) Δημοτικό Σχολείο Απειράνθου.

Οι συναντήσεις που βασίζονται στον θεατρικό αυτοσχεδιασμό και τα ομαδικά παιχνίδια, δίνουν χώρο στην συνεργασία, την εμπιστοσύνη και εμπνέουν τα παιδιά να εκφραστούν πάνω στην έννοια του συνόλου, της ομάδας, της μονάδας και του αποκλεισμού.

Η συσπείρωση των παιδιών και η δημιουργία ενός κοινού στόχου σε μια εποχή που τα ερεθίσματα στην πλειονότητά τους είναι ψηφιακά, μας έχει οδηγήσει σε όμορφες ανακαλύψεις. Τα ερωτήματα συγκεκριμένα: πως μπορεί να συνυπάρξει ένα πλήθος; Τι είναι αυτό που το κάνει σύνολο; Ποιοι είναι οι ενωτικοί δεσμοί που το συγκροτούν και τι μπορεί να το διασπάσει; Η ανάγκη του ανθρώπου να ανήκει κάπου πάντοτε ισχυρή όπως και η ανάγκη για διάκριση. Τι μας κάνει μάζα, τι δημιουργεί κατηγοριοποιήσεις και ετικέτες;

Μιλώντας για το σύνολο και τον αποκλεισμό παίρνουμε σαν καθρέπτη την γεωγραφική δομή των Κυκλάδων, όπου είναι ένα σύμπλεγμα, σύνολο νησιών με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, που ταυτόχρονα το κάθε ένα έχει τις ιδιαιτερότητες του, με έντονες εναλλαγές ανάλογα με την εποχή.  Ένα μεγάλο πλήθος κόσμου διαπερνά αυτούς τους τόπους και έπειτα ακολουθεί η απομόνωση και οι ελλείψεις. Πως καταγράφονται όλα αυτά στις ορμητικές ανάγκες των εφήβων;

Μέσα από το θέατρο και το ομαδικό παιχνίδι, δημιουργούμε έναν κώδικα για να μπορέσουμε να δομήσουμε μια ομάδα όπου μέσω του χορού και του σωματικού θεάτρου στοχεύουμε μέσα σε μια βδομάδα, τα παιδιά να έχουν ανακαλύψει τόσο κομμάτια του εαυτού τους όσο και κομμάτια των υπόλοιπων συμμετεχόντων μέσω της καλλιτεχνικής δημιουργίας.