Aegean: Η συγνώμη και η εξήγηση για τις καθυστερήσεις φέτος το καλοκαίρι των πτήσεων

Αρκετές φέτος είναι οι καθυστερήσεις στις πτήσεις με αποτέλεσμα να έχουμε αντιδράσεις... Και η Aegean Airlines έστειλε επιστολή, απολογούμενη για τις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στα αεροδρόμια. Οπως αναφέρει η αεροπορική εταιρεία στην επιστολή της τους δύο τελευταίους μήνες οι καθυστερήσεις είναι συχνές και μερικές φορές διαρκούν αρκετή ώρα. "Αισθανόμαστε λοιπόν την ανάγκη να απολογηθούμε, γιατί η εμπιστοσύνη σας αξίζει κάτι πολύ καλύτερο.

Σύμφωνα με την Aegean oι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας που κατά τη διάρκεια της ημέρας σταδιακά εντείνεται, δημιουργώντας αλυσιδωτές καθυστερήσεις που επιβαρύνουν ιδιαίτερα τις απογευματινές και βραδινές πτήσεις. Η εταιρεία αφού ζητά την κατανόηση των επιβατών τονίζει πως εφαρμόζει αυστηρά την ευρωπαϊκή νομοθεσία για αποζημιώσεις και επιπροσθέτως την διαχρονική της πολιτική παροχής δωρεάν εισιτηρίων και παραδέχεται όμως ότι κάποιες φορές αυτό δεν είναι αρκετό.

Διαβάστε παρακάτω το μήνυμα του Δημήτρη Γερογιάννη - διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines... 

Αγαπητό μας μέλος,

Η βελτίωση της ταξιδιωτικής σας εμπειρίας και η ικανοποίηση των αναγκών σας σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης βρίσκονται στο επίκεντρο των καθημερινών μας προσπαθειών σε όλη τη διάρκεια των 20 χρόνων λειτουργίας μας.

Άλλωστε η ποιότητα των υπηρεσιών μας βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας και πίσω από κάθε επένδυση στην εκπαίδευση, στην κουλτούρα των ανθρώπων και στο στόλο μας.

Ένα κύριο στοιχείο της προσπάθειάς μας, που αποτελεί διαχρονικό χαρακτηριστικό της εταιρείας μας, είναι η συνέπεια στις ώρες αναχώρησης των πτήσεων μας.

Ωστόσο, το διάστημα των τελευταίων δύο μηνών αποτελεί εξαίρεση, καθώς οι καθυστερήσεις είναι συχνές και μερικές φορές με σημαντική διάρκεια.

Αισθανόμαστε λοιπόν την ανάγκη να απολογηθούμε, γιατί η εμπιστοσύνη σας αξίζει κάτι πολύ καλύτερο.

Παράλληλα, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας που κατά τη διάρκεια της ημέρας σταδιακά εντείνεται, δημιουργώντας αλυσιδωτές καθυστερήσεις που επιβαρύνουν ιδιαίτερα τις απογευματινές και βραδινές πτήσεις.

Βεβαίως, η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας δεν είναι στην δικαιοδοσία μας. Καταβάλουμε όμως κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του προβλήματος.

Παράλληλα, εφαρμόζουμε αυστηρά την ευρωπαϊκή νομοθεσία για αποζημιώσεις και επιπροσθέτως την διαχρονική μας πολιτική παροχής δωρεάν εισιτηρίων. Γνωρίζουμε όμως ότι κάποιες φορές αυτό δεν είναι αρκετό.

Ο σκοπός της επικοινωνίας μας αυτής, είναι να σας ευχαριστήσουμε για ακόμα μία φορά για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε, αλλά και για την κατανόησή σας σε αυτήν την δύσκολη περίοδο.

Φυσικά, θα εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε μεθοδικά και να επενδύουμε στους ανθρώπους και στον στόλο μας, για να συνεχίσουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή σας.