Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΤεχνολογίαAttica Group: Seasmiles Kiosks στη διάθεση των επιβατών

Attica Group: Seasmiles Kiosks στη διάθεση των επιβατών

|

H ATTICA GROUP με τα Seasmiles Kiosks, εφαρμόζει πρωτοποριακή τεχνολογία για το πρόγραμμα πιστότητας Seasmiles

Η Attica Group, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία τόσο στον επικοινωνιακό σχεδιασμό όσο και στην εμπειρία επίσκεψης του καταναλωτή εν πλω, έχει θέσει σε λειτουργία ειδικά Kiosks εξυπηρέτησης σε βασικές υπηρεσίες του προγράμματος Seasmiles, στα πλοία των εταιρειών SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS.

Πρόκειται για ένα σύστημα πρωτοποριακής τεχνολογίας το οποίο επιτρέπει την ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού για την αυτόματη έκδοση κάρτας μέλους, βελτιώνοντας τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών ενώ παράλληλα, δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τα brands και το πρόγραμμα πιστότητας του Ομίλου.

Τα Seasmiles Kiosks συντομεύουν τη διαδικασία συλλογής δεδομένων για εγγραφή νέων μελών στο πρόγραμμα Seasmiles. Οι επιβάτες καλούνται να καταχωρήσουν σε οθόνη αφής τα απαιτούμενα στοιχεία, ώστε να εκδώσουν την κάρτα μέλους και να την παραλάβουν άμεσα ενόσω βρίσκονται επί του πλοίου, τηρώντας όλες τις διαδικασίες προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Επιπλέον, τα ήδη εγγεγραμμένα μέλη όλων των βαθμίδων (Blue, Silver, Gold) μπορούν να ενημερώνονται για τους πόντους που έχουν συλλέξει, καθώς επίσης τα μέλη της Blue βαθμίδας μπορούν να εκτυπώνουν τη φυσική κάρτα και να την παραλαμβάνουν από τo Seasmiles Kiosk.

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 31 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

And English text 

ATTICA GROUP implements innovative technology with the Seasmiles Kiosks for its loyalty programme

True to its commitment to digitally transforming the passengers’ on-board experience and the communication with the consumer, Attica Group has launched the operation of self-serve Kiosks for its Seasmiles loyalty programme. The devices have been placed on all vessels of the brands SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES and HELLENIC SEAWAYS.

The Seasmiles Kiosks comprise innovative technology that enables faster service for the automatic issuance of the Seasmiles membership card, thus improving the overall travel experience, while at the same time creates trust in the Group’s brands and in the loyalty programme.

The Seasmiles Kiosks shorten the data collection process -fully compliant with all general data protection regulations- for the new members’ registration. Passengers are requested to follow the prompts on a touch screen, completing all necessary information for issuing the Seasmiles programme’s membership card, as to pick up the card immediately while on board.

Moreover, members already registered at all tiers (Blue, Silver, Gold) may be informed about their points balance and the Blue Tier members can print out and pick up the physical card.

Attica Group is engaged in passenger shipping through SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS and AFRICA MOROCCO LINK, operating 31 vessels providing modern, high quality transportation services in Greece and abroad. Attica’s vessels serve 60 unique destinations in 4 countries, connecting 71 ports transporting over 7 million passengers, 1 million passenger vehicles and 400,000 trucks per year.

Δελτίο Ενημέρωσης 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

ΠΝΑι: Επιτήδειοι αποσπούν χρήματα υποδυόμενοι υπαλλήλους

Προσοχή! Επιτήδειοι αποσπούν χρήματα από πολίτες και επιχειρηματίες, υποδυόμενοι υπαλλήλους της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Πάσχα: Σύγχυση στην αγορά αρνιού

Αντιδράσεις για την ένταξη των αμνοεριφίων στο «καλάθι» – Ανησυχία για την επάρκεια λόγω εξαγωγών

Νάξος – ΧΥΤΑ: Υπό έλεγχο και έσβησε η φωτιά

Εσβησε η φωτιά που ξέσπασε νωρίς το πρωί της Παρασκευής στο ΧΥΤΑ της Νάξου

“Νόσος Νάξος”: Ενεργοποιείται (από Νοσοκομείο Νάξου) η διαδικασία του γονιδιακού ελέγχου

Συνάντηση την περασμένη Δευτέρα (22/04) στο Δημαρχείο Νάξου με σκοπό την ενεργοποίηση της διαδικασίας γονιδιακού ελέγχου για τη "Νόσος Νάξος"

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia – Play Offs: Φινάλε στο όνειρο, ήττα στην Βούλα και αποκλεισμός

Ο ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia πάλεψε αλλά πνίγηκε στην άμυνα του Πρωτέα Βούλας - Ηττα στον 3ο αγώνα 66-55 και με 2-1 ήττες έμεινε εκτός συνέχεια - Το σχόλιο της διοίκησης για το φετινό ταξίδι της Ναξιώτικης Ομάδας

Πανναξιακός ΑΟΚ – Play Offs: “Εδώ είναι Νάξος” και επίδειξη δύναμης κόντρα στον Ηλυσιακό

Εντυπωσιακός ο Πανναξιακός ΑΟΚ κέρδισε τον Ηλυσιακό 74-62, έφερε τη σειρά στα ίσα (1-1 νίκες) και ο τελικός για την μάχη του τελικού την προσεχή Κυριακή (28/04) στα Ιλίσια

Εκτακτο: Φωτιά σε εξέλιξη στο ΧΥΤΑ της Νάξου (photos)

Γύρω στις 6 το πρωί της Παρασκευής ξέσπασε φωτιά στο ΧΥΤΑ της Νάξου - Στο χώρο και δύναμη του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Νάξου

Νάξος: Τοποθετήθηκαν νέες σύγχρονες προκατασκευασμένες αίθουσες σε σχολεία

Φ. Μαυρομμάτης δηλώνει ότι "Νέες σύγχρονες προκατασκευασμένες αίθουσες τοποθετήθηκαν σε σχολεία”

Νάξος – Αναβολή: Οι καιρικές συνθήκες “νίκησαν” το μπάσκετ

Αναβλήθηκε ο αγώνας Πανναξιακός ΑΟΚ - Ηλυσιακός λόγω αδυναμίας έλευσης των διαιτητών - Αύριο (όπως και ο αγώνας Πρωτέας - ΑΠΑΣ Νάξου) η αναμέτρηση την ίδια ώρα στο "Δημ. Περιστεράκης"

Νάξος – ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Απόλυτα επιτυχημένο το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης (photo)

Η VOM ολοκλήρωσε με επιτυχία το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης στη ΛΕ.ΜΟ.Ν Νάξου (photo)

Νάξος: Ερχεται η τακτική συνεδρίαση Επιτροπής Τουριστικής προβολής και ανάπτυξης

Τακτική Συνεδρίαση Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης αύριο Παρασκευή - Ποια τα θέματα

Νάξος – Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος: Πότε ξεκινάει το Πασχαλινό ωράριο καταστημάτων

Το Πασχαλινό ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων στη Νάξο ανακοίνωσε ο Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος του νησιού (πίνακας)

Fast Ferries – Πρωτομαγιά: Εμφάνιση στη Νάξο του “Fast Ferries Andros”

Η Fast Ferries ενημερώνει για την κίνηση των πλοίων της κατά την απεργία της Πρωτομαγιάς - ΤΙ θέλει το Fast Ferries Andros στη Νάξο;

Νάξος – ΧΥΤΑ: Υπό έλεγχο και έσβησε η φωτιά

Εσβησε η φωτιά που ξέσπασε νωρίς το πρωί της Παρασκευής στο ΧΥΤΑ της Νάξου

“Νόσος Νάξος”: Ενεργοποιείται (από Νοσοκομείο Νάξου) η διαδικασία του γονιδιακού ελέγχου

Συνάντηση την περασμένη Δευτέρα (22/04) στο Δημαρχείο Νάξου με σκοπό την ενεργοποίηση της διαδικασίας γονιδιακού ελέγχου για τη "Νόσος Νάξος"

Πανναξιακός ΑΟΚ – Play offs: Ωρα τελικού (15:00) κόντρα στον Ηλυσιακό

Ο Πανναξιακός ΑΟΚ αντιμετωπίζει σήμερα τον Ηλυσιακό για τον 2ο αγώνα των πλέι οφ... (Αφίσα)

ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Ξεκίνησε το 3ήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης

Η Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Νάξου (ΛΕ.ΜΟ.Ν.) κάλεσε τον Βασίλη Ορφανό για ένα τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης - Πως μπορείτε να δώσετε το παρών

Νάξος – Ολυμπιακή Φλόγα: ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΘΛΙΨΗ για τους πολιτικούς νάνους, απρέπεια σε έναν Ναξιώτη Πρωταθλητή

Ο Στράτος Φουτάκογλου γράφει για όσα έγιναν την ημέρα της Λαμπαδηδρομίας στη Νάξο με επίκεντρο τον παραγκωνισμό του Ναξιώτη πρωταθλητή Γιάννη Ξενάκη