Ελλάδα - Vodafone: Η συγνώμη και οι αντιδράσεις των πελατών

Ανακοίνωση για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει εξέδωσε η Vodafone Greece. Ειδικότερα, η εταιρεία με ανάρτηση της στα social media αναφέρει: «Σας ενημερώνουμε ότι λόγω ταυτόχρονου κοψίματος οπτικής ίνας σε 3 διαφορετικές οδεύσεις (Βουλγαρία, Τουρκία, Σλοβενία-Κροατία), αντιμετωπίσαμε πρόβλημα σε υπηρεσίες internet σταθερής και κινητής. Έγιναν αμέσως οι απαιτούμενες τεχνικές εργασίες και το πρόβλημα σταδιακά αποκαθίσταται. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση».

Υπενθυμίζεται ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά τις 4 το απόγευμα, όταν συνδρομητές είδαν ότι δεν είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο, παρότι το δίκτυο 4G έδειχνε ότι λειτουργεί ωστόσο δεν κατέβαζε δεδομένα.   Βέβαια οι πελάτες της εταιρείας δεν ήταν και ιδιαίτερα ευγενικοί.. Τα σχόλια ήταν περίπου 500 (έως στις 8 το βράδυ) και έδειξαν με κάθε τρόπο την απογοήτευσή τους, ενώ δεν έλλειψαν και τα ειρωνικά σχόλια
 
 
Δείτε μερικά από τα σχόλια που βρίσκονται στην σελίδα της εταιρείας
 
# Εν καιρώ τηλεργασίας ούτε εναλλακτική λύση δεν έχετε...Είχε πρόβλημα η οπτική ίνα σε άλλες χώρες..Αύριο μεσημέρι να επικαλεστείτε και το Ναγκόρνο-Καραμπάχ. Ζητάτε και συγνώμη χωρίς να μειώσετε το κόστος παροχών σας!"
 
@ "Εμένα μου ήρθε γραπτό μήνυμα για αγορά πακέτου δεδομένων την ώρα που δεν είχα ίντερνετ ούτε με δεδομένα στο κινητό έχουν χιούμορ τουλάχιστον"
 
@."το site σας σε Τουρκια και Ιταλια παιζει κανονικα Στην Ελλαδα γιοκ"
 
@ Απαράδεκτοι! Αυτοματοποιημένη απάντηση στη εξυπηρέτηση διαβεβαιώνει ότι έγινε έλεγχος της γραμμής και λειτουργεί κανονικά χωρίς να έχεις τη δυνατότητα να.μιλήσεις με εκπρόσωπο. Το οτι την ίδια στιγμή το τηλέφωνο δεν λειτουργεί είναι μάλλον μέρος της κανονικότητας.
 
@ Vodafone σε ευχαριστώ που πέρασα 2 ποιοτικές ώρες με την οικογένεια μου μετά από πολύ καιρό
 
@ Εχω Vodafone κινητή και σταθερή, δεν είχα ίντερνετ πουθενά για να μπορέσω να ενημερωθώ ότι είναι πανελλαδικό το θέμα..... Έτσι προσπάθησα να καλέσω στο 13830 από το κινητό μου, όπου η χρέωση είναι 0.25 λεπτά, εφόσον είπα οκ δεν πειράζει και περίμενα στην γραμμή με μουσική κανένα 3λεπτο, η γραμμή έκλεισε χωρίς να μιλήσω με κανέναν κ μ ήρθε το παρακάτω μήνυμα είστε για γέλια κ για κλάματα λυπάμαι πολύ που σας επέλεξα..... Αντί να μας αποζημιώσετε για την βλάβη θα βγούμε και χρεωμενοι
 
@ Απαραδεκτοι. Παρουσίαζα μεταπτυχιακό σήμερα και εγινα ρεζίλι στη τριμελή με τα καμώματα σας. Βεβαια ο λογαριασμός απίκο, στην ωρα του. Όπως πέρυσι τετοιο καιρό που μείναμε 15 μέρες χωρίς ίντερνετ και ούτε από ευθιξία μια έκπτωση δεν κάνατε. Παλιόπαιδα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News