Ακυρώθηκαν οι σημερινές αφίξεις κρουαζιερόπλοιων σε Νάξο και Μύκονο

Με το καλημέρα του Αυγούστου είχαμε αναφερθεί στο …κορμί που χάσαμε. Το  Seabourn Odyssey που είχε έρθει όμορφο και καμαρωτό στο λιμάνι… Αλλά τελικά δεν κάθισε ούτε μία ώρα… Ο λόγος; Υψηλός κυματισμός. Δεν είχε μπορέσει να κατεβάσει τις λάντζες (βάρκες) με αποτέλεσμα να πάρει το δρόμο για το λιμάνι της Πάρου, όπου υπήρχε μεγαλύτερη ασφάλεια… Ε, το ίδιο σκηνικό το είδαμε και σήμερα… Και είχαμε πει ότι την επόμενη φορά που θα έρχονταν προς τη Νάξο κρουαζιερόπλοιο θα κρατούσαμε την αναπνοή μας ώστε να μην έχει κυματισμό…

Δυστυχώς δεν μας άκουσε ο καλός Θεός… Παρά το γεγονός ότι μας αγαπάει, στο θέμα της κρουαζιέρας μας έχει γυρίσει την πλάτη… και για δεύτερη φορά μέσα σε δέκα μέρες είδαμε ή μάλλον πληροφορηθήκαμε ότι υπάρχει αλλαγή προορισμού. Και πάλι η Πάρος κερδισμένη…

Ο λόγος για το Salamis Filoxenia που παρέκαμψε τη Νάξο όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα arxipelagos.com και πήρε το δρόμο για την Πάρο. Έκπληξη; Μπαααα αναμενόμενο από τη στιγμή που ελέω κυματισμού δεν θα μπορούσε να κατεβάσει τις βάρκες ώστε να αποβιβάσει τους περίπου 600 επιβάτες που είχε στο πλοίο. Με βάση την πληροφόρηση που έχουμε η Νάξος αποτελούσε τον δεύτερο προορισμό 4ημερης κρουαζιέρας από την Λεμεσό της Κύπρου προς Ρόδο – Νάξο – Μύκονο και Καστελόριζο… Από τις 7 έως τις 11 Αυγούστου και με τους επιβάτες να πληρώνουν από 550 έως 950 ευρώ ώστε να ταξιδέψουν στα νησιά του Αιγαίου…

Μιλώντας για το Salamis Filoxenia να σημειώσουμε ότι μιλάμε για πλοίο χωρητικότητας 800 επιβατών και μήκους 157 μέτρων. Διαθέτει 255 καμπίνες έχει μήκος 157 μέτρα, εννέα καταστρώματα και πλάτος 22 μέτρα… και το πιο εντυπωσιακό στην όλη υπόθεση; Θα ήταν η παρθενική του προσέγγιση στο λιμάνι της Νάξου. Και είχε αφήσει εκτός προγραμματισμού την Άνδρο προκαλώντας ουκ ολίγες αντιδράσεις στο γειτονικό νησί με την κίνηση αυτή.

Να αναφέρουμε ότι και στην Μύκονο είχαμε ακυρώσεις. Το Costa Luminosa και το Rhapsody of the Seas δεν κατάφεραν λόγω των ενισχυμένων ανέμων να πραγματοποιήσουν τις προγραμματισμένες αφίξεις στη Μύκονο κι αναχώρησαν για το Dubrovnik και το Αργοστόλι αντίστοιχα. Αντίθετα, κατέπλευσαν κανονικά πάντως το Mein Schiff 2 και το Costa Neoclassica.

Τώρα να πούμε ότι στην Μύκονο στεναχωρήθηκαν που έχασαν δύο κρουαζιερόπλοια; Μπααα. Έτσι κι αλλιώς καθημερινά καταφθάνουν. Αντίθετα, εμείς στη Νάξο τα βλέπουμε με το κιάλι και όταν χάνουμε έστω κι ένα, αποτελεί πλήγμα για το νησί μας…

Οπότε; Όταν χάνεις δύο κρουαζιερόπλοια τα οποία έχουν αναρτήσει τα προγράμματά τους τουλάχιστον έναν χρόνο νωρίτερα, κατανοεί κανείς ότι οι ευκαιρίες δεν βρίσκονται καθημερινά μπροστά στους αρμόδιους αλλά θα πρέπει να λυθούν και να υπάρξει εξέλιξη όσον αφορά τις υποδομές και όχι …ευχολόγια. Αρκετά πια μ’ αυτά δεν νομίζετε;