Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΔιά χειρός Κούτουλα ο σχεδιασμός των Συριανών Ξενοδόχων

Διά χειρός Κούτουλα ο σχεδιασμός των Συριανών Ξενοδόχων

|

Η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου προχωρά σε τριετή σχεδιασμό και ανέθεσε το σχεδιασμό αυτό στον Dr Δημήτρη Κούτουλα, ο οποίος είχε περάσει κι από τη Νάξο… 

Βρε καλώς τα παιδιά… Κάτι θα πρέπει να ξέρουν εκεί στη Σύρο όπου προσπαθούν να αναδείξουν με κάθε τρόπο το νησί τους. Και μάλιστα με μεσοπρόθεσμα προγράμματα. Και δεν μιλάμε μόνο για το Δήμο. Αναφερόμαστε και στην ενωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου όπου όπως διαβάζουμε εμπιστεύονται έναν ειδικό στο μάρκετινγκ που πέρασε από την Νάξο και το Δήμο. Αλλά φαίνεται ότι κάποιοι άλλοι τον εκτίμησαν περισσότερο. Μπορεί εμείς να πατάμε σύμφωνα με τα λεγόμενα του αρμόδιου αντιδημάρχου για θέματα τουρισμού πάνω στα βήματα του Dr Δημήτρη Κούτουλα με έμφαση στο διαδίκτυο αλλά στη πορεία μάλλον κάτι …χάσαμε. Όπως κι εάν έχει ο κος Κούτουλας εμφανίζεται πλέον στη Σύρο όπου και σχεδιάζει το μέλλον… Και μάλιστα στο τέλος του μήνα, η Ενωση Τουριστικών Καταλυμάτων διοργανώνει δύο σεμινάρια, ώστε οι επιχειρηματίες να ακούσουν από πρώτο χέρι τις σκέψεις της Ενωσης για το μέλλον..

Ας δούμε τι αναφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου που εκδόθηκε…

Με δύο σημαντικές πρωτοβουλίες ξεκινά τις δράσεις της για το 2017 η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου. Για πρώτη φορά η Ένωση προχωρά σε τριετή σχεδιασμό, έχοντας αναθέσει την εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου επιχειρησιακού σχεδίου (business plan) στον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα, ειδικό σύμβουλο σε θέματα τουριστικού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακό.

Η παρουσίαση του επιχειρησιακού σχεδίου θα γίνει από τον κ. Κούτουλα σε ειδική εκδήλωση της Ένωσης το Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017, και ώρα 18:00, στο Ξενοδοχείο Διογένης, προκειμένου οι άμεσα ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες και επιχειρηματίες της Σύρου να ενημερωθούν αλλά και να τοποθετηθούν για τις επερχόμενες δράσεις της Ένωσης.

Το επιχειρησιακό σχέδιο θα περιλαμβάνει αναλυτικό πρόγραμμα δράσης για την προσεχή τριετία με στόχο αφενός την ουσιαστική στήριξη των μελών της Ένωσης μέσω της προβολής της Σύρου και αφετέρου την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των περιορισμένων της πόρων. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη συνεργασία της Ένωσης με τους κύριους θεσμικούς φορείς (Δήμος, Περιφέρεια, Επιμελητήριο) με σκοπό τις κοινές δράσεις προς όφελος των τουριστικών επαγγελματιών της Σύρου.

Την επόμενη ημέρα, την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017, η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου αξιοποιώντας την παρουσία του κ. Κούτουλα στη Σύρο θα πραγματοποιήσει ένα υψηλού επιπέδου σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ-Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων». Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν τεχνικές μάρκετινγκ που έχουν εφαρμογή όχι μόνο στο χώρο των ξενοδοχείων αλλά και των τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοδοχείο Διογένης και ώρα 09:00-15:00. Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν. Όσοι επιθυμούν να το παρακολουθήσουν παρακαλούνται να κάνουν εγγραφή στέλνοντας ονοματεπώνυμο, επαγγελματική ιδιότητα, ηλεκτρονική διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας στο email visitsyros@gmail.com.

Στο πλαίσιο του σεμιναρίου θα αναλυθεί η χρήση των πλέον αποτελεσματικών τεχνικών του online marketing, αλλά προπάντων θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής.

Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα γίνει με άκρως πρακτικό τρόπο περιλαμβάνοντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού. Όσοι από τους συμμετέχοντες ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα καλυφθεί η εξής θεματολογία:

@ Η χρησιμότητα του μάρκετινγκ για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τουριστικά καταλύματα άλλης μορφής

@ Κατανοώντας την αγορά του ξενοδοχείου

@ Θέματα στρατηγικού σχεδιασμού και Marketing Mix

@ Branding ξενοδοχείων

@ Αναπτύσσοντας την εμπορική πολιτική του ξενοδοχείου με έμφαση στο upselling και το cross-selling στα επιμέρους τμήματα (Room Division, F&B, Spa)

@ Αναπτύσσοντας μια δυναμική διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου μέσω παραγωγής content υψηλής ποιότητας, ανάπτυξης μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας, ενέργειες SEO – SEM, διαδικτυακές κρατήσεις, Social Media κοκ

@ Τεχνικές δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας

@ Οργανώνοντας και στελεχώνοντας το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων του ξενοδοχείου

Το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ» απευθύνεται πρωτίστως:

@ σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών καταλυμάτων κάθε μορφής

@ σε διευθυντές και υπαλλήλους ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

@ σε όσους εργάζονται – ή ενδιαφέρονται να εργαστούν – στο χώρο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και των πωλήσεων

@ σε όσους παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. κατασκευαστές ιστοσελίδων, διαφημιστικές εταιρίες, γραφίστες, γραφεία δημοσίων σχέσεων κοκ.)

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Εκτακτο – Ολυμπιακή φλόγα: Λόγω καιρικών συνθηκών αλλάζει η ώρα άφιξης στη Νάξο

Λόγω καιρικών συνθηκών αλλάζει η ώρα άφιξης της Ολυμπιακής φλόγας στις Κυκλάδες - Μία ώρα νωρίτερα η τελετή, πως διαμορφώνεται το πρόγραμμα στη Νάξο

Tourism Awards: Βραβείο για τις καινοτόμες εμπειρίες ψηφιακής περιήγησης του NAXOS AR

Η MOPTIL συνδέει τον πολιτισμό με τον τουρισμό μέσω της τεχνολογίας και διακρίθηκε με δυο βραβεία για εμπειρίες ψηφιακής περιήγησης σε αρχαιολογικούς χώρους: Gold στην κατηγορία Digital Innovation - Καινοτόμο Concept για την εφαρμογή NAXOS AR και Silver στην κατηγορία Travel Services - Applications για την εφαρμογή DIGIPAST.

“Καλάθι του Νονού”: Ξεκινάει στις 22 Απριλίου, τι περιλαμβάνει

Το "Καλάθι του Νονού" είναι πραγματικότητα - Ποια προϊόντα περιλαμβάνει και πότε έρχεται το "Καλάθι του Πάσχα"

National Geographic για Σίφνο: Ο κορυφαίος γαστρονομικός προορισμός

Ως το καλύτερο νησί της Ελλάδας για γαστρονομικές απολαύσεις και παραδοσιακά πανηγύρια προβάλλεται η Σίφνος και στον κατάλογο που δημοσίευσε το ισπανικό Conde Nast Traveler

Ολυμπιακή Φλόγα – Νάξος: Κίνηση οχημάτων από και προς το λιμάνι μέσω Περιφερειακού δρόμου

Ενημέρωση από το Λιμεναρχείο Νάξου για την κίνηση οχημάτων από και προς το λιμάνι της Νάξου - Που θα δέσει ο Σκοπελίτης

Golden Star Ferries: Το “Andros Queen” πιάνει φέτος και Πάρο

GOLDEN NEWS: ΝΕΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΣ ΠΑΡΟ ΜΕ ΤΟ ANDROS QUEEN!

Ευρώπη: Νησιά των Κυκλάδων μεταξύ των επτά πιο απειλούμενων μνημείων και τόπων

Κυκλάδες: μεταξύ των 7 πιο απειλούμενων μνημείων & τόπων στην Ευρώπη

Πάει… Τούμπα ο (φανατικός Παναθηναϊκός)! Ανδρουλάκης

Τι θα κάνει στη Θεσσαλονίκη ο Νίκος Ανδρουλάκης;

Ολυμπιακή Φλόγα – Νάξος: Επίσκεψη από την πρωταθλήτρια Στίβου, Ολγα Βασδέκη

Οι Ολγα Βασδέκη, Βασίλης Σοφικίτης και Lennart Neubauer θα είναι τρείς από τους οκτώ λαμπαδηδρόμος της αυριανής δράσης από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Ολυμπιακή Φλόγα: Στη Σαντορίνη ταξιδεύει ο Γιώργος Λεονταρίτης

"Στη Σαντορίνη ο Γιώργος Λεονταρίτης για την υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας"

Princess Cruises: Ακύρωση επισκέψεων του “Sun Princess” στη Σαντορίνη

Το Sun Princess ακύρωσε τα δρομολόγια στη Σαντορίνη λόγω συνωστισμού κρουαζιερόπλοιων - Επιλέγει Χανιά

ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου: Με εισήγηση Δημήτρη Λιανού, προσφυγή στη Δικαιοσύνη για τους αιγιαλούς

Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει η ΠΕΔ για τον αιγιαλό και την παραλία - Ποια ήταν η πρόταση Δημάρχου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Δημήτρη Λιανού

Blue Star Ferries: Παράταση μίας ακόμη εβδομάδας για το “Blue Star 1”

Μία ακόμη εβδομάδα θα μείνει στη γραμμή της Παροναξίας το Blue Star 1....

Φόρτωμας σε Πιερρακάκη: “Να είναι πανέτοιμα τα σχολεία των Κυκλάδων τη νέα χρονιά”

Συνάντηση εργασίας Φίλιππου Φόρτωμα με τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκο Πιερρακάκη

Attica Group: Απέκτησε τρία ξενοδοχεία στις Κυκλάδες, εξετάζει κι άλλες εξαγορές ακινήτων

Τρίτο ξενοδοχείο στις Κυκλάδες απέκτησε η Attica Group - Εξετάζει περαιτέρω εξαγορές μονάδων σε νησιά που εξυπηρετεί με τον στόλο της

Cycladic Identity – Ιος: Ολοκληρώθηκε το πρώτο πρόγραμμa με τίτλο “Το βλέμμα της Νεότητας στις Κυκλάδες”

Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε την Κυριακή 31 Μαρτίου στους κατοίκους του νησιού

Αμοργός: Το νησί που… κόβει την ανάσα!!

Εκεί γυρίστηκε η ταινία του 1988 «Le Grand Bleu» (The Big Blue) με τον Jean Reno. Η ταινία έγινε μια από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά ταινίες της Γαλλίας.

Express Skopelitis: Μια μέρα σαν όλες τις άλλες….

To Express Skopelitis συνεχίζει το δρομολόγιό του...

Κυκλάδες: Πως διαμορφώνεται ο δικαστικός χάρτης, ποια ειρηνοδικεία καταργούνται

Ολες οι προτεινόμενες αλλαγές μέσω του Δικαστικού Χάρτη που είναι σε διαβούλευση για τις Κυκλάδες - Οι οργανικές θέσεις και τα ειρηνοδικεία που καταργούνται...

Σαντορίνη: Διακοπή στο δίκτυο ηλεκτροδότησης

Τη Δευτέρα 15 Απριλίου στους Μπαξέδες και το Πορί