Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΕλλάδα - MTC Group: Καινοτόμες δράσεις για την τουρισμό ελέω πανδημίας

Ελλάδα – MTC Group: Καινοτόμες δράσεις για την τουρισμό ελέω πανδημίας

|

Τα δεδομένα αλλάζουν και η MTC Group – εταιρεία συμβούλων – προχωρεί στην ανάδειξη των καινοτόμων δράσεων της αλλά και σε αυτές που έρχονται …

Οι δράσεις που έγιναν .. Και οι δράσεις που έρχονται.. Η πανδημία είναι δεδομένο ότι αλλάζει το τουριστικό μοντέλο που γνωρίζαμε έως σήμερα. Και η εταιρεία συμβούλων MTC Group που από την πρώτη στιγμή κινήθηκε στην αγορά με βάση την πανδημία και τις καινοτόμες δράσεις που οφείλουμε να κάνει, έρχεται σήμερα να προχωρήσει σε μία απολογισμό.. Των δράσεων που έγιναν κι αυτών που έρχονται… Και όπως σημειώνει στο απολογιστικό σημειώμα ”  η επαγγελματική συνέπεια στη διαχείριση ενός τουριστικού προορισμού επιβάλλει τον μη περιορισμό στα μέχρι σήμερα στερεότυπα στον τομέα του μάρκετινγκ και της προβολής, αλλά να λαμβάνει μέριμνα για τη συνολική διαχείριση σε επίπεδο και της τουριστικής ανάπτυξης”

Αναλυτικά η ανακοίνωση που φέρει την υπογραφή της MTC Group, αναφέρει:

“Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού αποτελεί για εφέτος ευκαιρία για προβληματισμό, εγρήγορση και προσαρμογή στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Είναι σαφές οτι οι κλασσικές μέθοδοι προσέγγισης των αγορών έχουν παραχωρήσει τη θέση τους σε άλλες  πιο αποτελεσματικές δράσεις που οφείλουν να «απαντούν» σε όσα η αγορά περιμένει να «ακούσει».

Στο πλαίσιο αυτό, η MTC GROUP φρόντισε όλο αυτό το διάστημα να διευρύνει τις συνεργασίες και τις συμπράξεις της , ενώ με την πρόσληψη επί πλέον εξειδικευμένων στελεχών εμπλούτισε τη γκάμα των υπηρεσιών της με σειρά καινοτόμων δράσεων και πρωτοβουλιών ώστε να ανταποκριθεί επάξια στις ανάγκες των προορισμών με τους οποίους συνεργάζεται.

 Πρόσφατα, μετά τη σύμπραξη με το INNOVATHENS powered by Samsung της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, το  Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, την  Creators of Cosmos S.M.P.C. και το 360 Points of View, παρουσίασε τη στρατηγική  “Live Action Greece” για την ανάπτυξη υβριδικών επιχειρηματικών σχηματισμών που αναμένεται να ενισχύσουν τον τουριστικό κλάδο στην Ελλάδα αλλά και τομείς όπως εκπαίδευση, μαθησιακή ανάπτυξη, δια βίου μάθηση, οικονομία της Γνώσης, έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων. Ήδη, οι δράσεις αυτές εξειδικεύθηκαν και παρουσιάσθηκαν σε κάθε συνεργαζόμενο Δήμο ή Περιφέρεια λαμβάνοντας υπόψη τα τοπικά χαρακτηριστικά κάθε περιοχής με βάση την ιστορία, τους μύθους και τις παραδόσεις της .

Η βιωματική αυτή στρατηγική ενδυναμώνει τη σχέση του επισκέπτη με τον προορισμό στη λογική ότι η συρρίκνωση της ταξιδιωτικής κίνησης αλλά και των εσόδων από αυτήν απαιτεί τη διασφάλιση της επιλογής αλλά και της επανάληψης της επίσκεψης. Και αυτό θα επιτευχθεί όταν ο τουρίστας δεν εξαντλείται απλά στην μετ’ επιστροφής  διαδρομή ανάμεσα στην ξαπλώστρα και τη θάλασσα, αλλά να έχει την ευκαιρία  να γνωρίζει τον τόπο που επισκέπτεται, να συμμετέχει στα δρώμενά του μαζί με τους κατοίκους του, να μαθαίνει την ιστορία και τις παραδόσεις του και να τα παίρνει μαζί του στην επιστροφή στην πατρίδα του ως γνώσεις και αναμνήσεις. Το επί πλέον δε, στοιχείο της συγκεκριμένης δράσης είναι ότι έχει διασφαλισμένη χρηματοδότηση που προσφέρεται έτοιμη από τη σύμπραξη των  παραπάνω εταιριών και  φορέων στον κάθε ΟΤΑ.

Παράλληλα, επειδή η επαγγελματική συνέπεια στη διαχείριση ενός τουριστικού προορισμού επιβάλλει τον μη περιορισμό στα μέχρι σήμερα στερεότυπα στον τομέα του μάρκετινγκ και της προβολής, αλλά να λαμβάνει μέριμνα για τη συνολική διαχείριση σε επίπεδο και της τουριστικής ανάπτυξης, η εταιρία συμβούλων με την υπερεικοσαετή εμπειρία της στον τομέα του Τουρισμού, έχει δρομολογήσει σειρά και άλλων ενεργειών μεταξύ των οποίων είναι:

– Η δημιουργία δύο νέων διαδικτυακών υπηρεσιών, προκειμένου να φέρουν σε επαφή τους προορισμούς που εκπροσωπεί, με τους υποψήφιους αγοραστές του τουριστικού προϊόντος κάθε περιοχής. Συγκεκριμένα:
1. Online Meetings ( για τις εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά – WTM κ.α.). Πρόκειται για ειδική σελίδα στο site της εταιρίας , ώστε ο ενδιαφερόμενος να δηλώνει με ποιον προορισμό θέλει να μιλήσει μέσω τηλεδιάσκεψης, σε προκαθορισμένη ημερομηνία και ώρα και για συγκεκριμένο χρόνο.
2. Online Presentations : Ειδική σελίδα στο site της, ώστε ο Δήμος να έχει τη δυνατότητα παρουσιάσει  σε πραγματικό χρόνο το τουριστικό του προιόν στους ενδιαφερόμενους που έχουν δηλώσει συμμετοχή σε προκαθορισμένη ημέρα και ώρα.

Οι παραπάνω εφαρμογές βρίσκονται στο τελικό στάδιο των δοκιμών και μόλις ολοκληρωθούν θα υπάρξουν αναλυτικές ενημερώσεις και εκπαιδεύσεις των εκπροσώπων των συνεργαζόμενων Δήμων και Περιφερειών, ενώ ταυτόχρονα, θα αρχίσει η αποστολή ειδοποιητηρίων συμμετοχής σε μια λίστα 6.000 περίπου τουριστικών επαγγελματιών και δημοσιογράφων σε όλο τον κόσμο.

Επίσης  προβλέπεται:

– Η οργάνωση ειδικής προωθητικής ενέργειας τον προσεχή Νοέμβριο στη γερμανική αγορά σε ένα ευρύ δίκτυο ταξιδιωτικών πρακτόρων, μερικοί από τους οποίους θα κληθούν να πραγματοποιήσουν  την προσεχή Άνοιξη ταξίδι εξοικείωσης στους προορισμούς για τους οποίους ενημερώθηκαν.

– Η οργάνωση ειδικών δράσεων ανάδειξης θεματικών στοιχείων κάθε συνεργαζόμενης περιοχής μέσω συνεργειών με αντίστοιχους εξειδικευμένους στο αντικείμενο φορείς. Ήδη ανάλογες συνεργασίες είναι στο στάδιο της υλοποίησης με οργανωτές γάμων αλλά και με την Εκκλησία της Ελλάδος για το θρησκευτικό Τουρισμό.

Για τις δύο πιο πάνω κατηγορίες δράσεων θα υπάρξουν ανακοινώσεις εντός του Οκτωβρίου, ενώ στο επιτελείο των στελεχών της εταιρίας είναι στο στάδιο της επεξεργασίας και άλλες πρωτοβουλίες που, όπως και οι προηγούμενες, είναι προσαρμοσμένες στις νέες συνθήκες της ταξιδιωτικής αγοράς.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Blue Star Ferries: Το “Blue Star 2” για μερικές ημέρες στη γραμμή της Παροναξίας

Το Blue Star Delos παραμένει στο Βόρειο Αιγαίο, το Blue Star 1 πάει Δωδεκάνησα και στη Παροναξία από σήμερα έως και την 25η Απριλίου το Blue Star 2 (πίνακας)

Σαντορίνη – Μύκονος: Μεγάλη πτώση στην αεροπορική επιβατική κίνηση

Πτώση (διψήφιος ο αριθμός) στην αεροπορική επιβατική κίνηση για Μύκονο και Σαντορίνη - Αντίθετα ανεβαίνει η Ρόδος

Express Skopelitis: Μια μέρα σαν όλες τις άλλες….

To Express Skopelitis συνεχίζει το δρομολόγιό του...

Το νέο σχέδιο για “πράσινη” ακτοπλοϊα, επηρεάζει τις άγονες γραμμές;

Μελέτες για τις άγονες γραμμές στο πλαίσιο ΣΔΙΤ – Πρωτοβουλίες για «πράσινη ακτοπλοΐα»

Ναυαγοσώστες: Η κλιματική κρίση προκαλεί κάλυψη των ακτών για περισσότερους μήνες

Ο πνιγμός τουρίστα στα Χανιά την Κυριακή φέρνει στο προσκήνιο την ανάγκη για ναυαγοσωστική κάλυψη περισσότερους μήνες τον χρόνο. Ηδη το Σαββατοκύριακο οι υψηλές θερμοκρασίες οδήγησαν πολλούς στις παραλίες της χώρας

“Olympic Champion Jet”: Το νέο .. ταχύπλοο της SeaJets και σε ποιο δρομολόγιο θα το δούμε φέτος

Το Santorini Palace έφυγε, το Olympic Champion Jet έρχεται.. που θα δρομολογηθεί;

Ελλάδα: Συνεχόμενα ρεκόρ επισκεπτών αλλά με υποδομές της δεκαετίας του 70 (!!!)

Παρωχημένα τα λιμάνια στα νησιά και στα περιφερειακά αεροδρόμια - Πάρος και Νάξος τα μεγαλύτερα παραδείγματα με βάση τις υποδομές τους

Ευρωεκλογές – Debate… γιοκ για φέτος

Μπορεί να ήθελε το ΠΑΣΟΚ ένα debate όπως η Κυβέρνηση έχει διαφορετική άποψη

Υπεράκτια Αιολικά Πάρκα: Σε Νάξο, Πάρο και Σύρο θα δημιουργηθεί δυναμικότητας 250 MW

Πριν το Πάσχα η ΚΥΑ για τα υπεράκτια αιολικά πάρκα – Σε ποιές 5 περιοχές θα γίνουν

Princess Cruises: Ακύρωση επισκέψεων του “Sun Princess” στη Σαντορίνη

Το Sun Princess ακύρωσε τα δρομολόγια στη Σαντορίνη λόγω συνωστισμού κρουαζιερόπλοιων - Επιλέγει Χανιά

ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου: Με εισήγηση Δημήτρη Λιανού, προσφυγή στη Δικαιοσύνη για τους αιγιαλούς

Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει η ΠΕΔ για τον αιγιαλό και την παραλία - Ποια ήταν η πρόταση Δημάρχου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Δημήτρη Λιανού

Blue Star Ferries: Παράταση μίας ακόμη εβδομάδας για το “Blue Star 1”

Μία ακόμη εβδομάδα θα μείνει στη γραμμή της Παροναξίας το Blue Star 1....

Φόρτωμας σε Πιερρακάκη: “Να είναι πανέτοιμα τα σχολεία των Κυκλάδων τη νέα χρονιά”

Συνάντηση εργασίας Φίλιππου Φόρτωμα με τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκο Πιερρακάκη

Attica Group: Απέκτησε τρία ξενοδοχεία στις Κυκλάδες, εξετάζει κι άλλες εξαγορές ακινήτων

Τρίτο ξενοδοχείο στις Κυκλάδες απέκτησε η Attica Group - Εξετάζει περαιτέρω εξαγορές μονάδων σε νησιά που εξυπηρετεί με τον στόλο της

Cycladic Identity – Ιος: Ολοκληρώθηκε το πρώτο πρόγραμμa με τίτλο “Το βλέμμα της Νεότητας στις Κυκλάδες”

Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε την Κυριακή 31 Μαρτίου στους κατοίκους του νησιού

Αμοργός: Το νησί που… κόβει την ανάσα!!

Εκεί γυρίστηκε η ταινία του 1988 «Le Grand Bleu» (The Big Blue) με τον Jean Reno. Η ταινία έγινε μια από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά ταινίες της Γαλλίας.

Κυκλάδες: Πως διαμορφώνεται ο δικαστικός χάρτης, ποια ειρηνοδικεία καταργούνται

Ολες οι προτεινόμενες αλλαγές μέσω του Δικαστικού Χάρτη που είναι σε διαβούλευση για τις Κυκλάδες - Οι οργανικές θέσεις και τα ειρηνοδικεία που καταργούνται...

Σαντορίνη: Διακοπή στο δίκτυο ηλεκτροδότησης

Τη Δευτέρα 15 Απριλίου στους Μπαξέδες και το Πορί

Αμοργός – Ενωση Ξενοδόχων: Καθαρίζουμε τον Πύργο της Αγίας Τριάδας στην Αρκεσίνη

Tην Κυριακή ο Καθαρισμός του Πύργου της Αγίας Τριάδας στην Αρκεσίνη στο πλαίσιο της δράσης Let’s do it Greece 2024