Η Ελλάδα …ροκάρει

Ναι, η κ. Κεφαλογιάννη έχει κάθε λόγο να αισθάνεται υπερήφανη… Το Greek Success Story για τον τομέα του τουρισμού είναι πραγματικότητα. Ουκ ολίγες οι αιτίες, άλλωστε σε μία επιτυχία οι πατεράδες είναι … πολλοί, αυτό όμως που μετράει είναι η συνέχεια… Και εδώ είναι το νέο μεγάλο στοίχημα για την κ. Κεφαλογιάννη, που ως επικεφαλής της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Τουρισμού, οφείλει να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο και να βελτιώσει την στρατηγική της χώρας και κυρίως να βρεθούν χρήματα για άμεσες υποδομές καθότι είναι γνωστό ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα που παρουσιάζει η Ελλάδα είναι στον συγκεκριμένο τομέα..

Γιατί όμως ανοίγουν οι σαμπάνιες; Γιατί σύμφωνα με την ιστοσελίδα newmoney.gr η Ελλάδα περιλαμβάνεται στους 10 πιο δημοφιλείς προορισμούς παγκοσμίως, με βάση την τελευταία έρευνα ''Global Travel Insights Report'', της αμερικανικής πλατφόρμας Sojern, η οποία συγκεντρώνει στοιχεία και  παρέχει πληροφορίες στις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

Με βάση λοιπόν  την τελευταία έρευνα της εταιρείας, η οποία επεξεργάστηκε πάνω από 600 εκατομμύρια δεδομένα τουριστών για αναζητήσεις πτήσεων στις γεωγραφικές περιοχές της Ασίας-- Ειρηνικού, Ευρώπης, Λατινικής και Βόρειας Αμερικής, η Ελλάδα βρίσκεται για το τρίτο τρίμηνο του 2014 στη 10η θέση όσον αφορά τις αναζητήσεις- προθέσεις των τουριστών για τους προορισμούς που θέλουν να ταξιδέψουν.

Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι η Αθήνα περιλαμβάνεται στους πέντε πιο δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς για τους τουρίστες που ''θέλουν παραλία''.  Με βάση πάντα τις αναζητήσεις των τουριστών, στη συγκεκριμένη κατηγορία, πρώτη έρχεται η Βαρκελώνη, δεύτερη η Μαγιόρκα, ακολουθεί η Αττάλεια, μετά η Αθήνα και στην πέμπτη θέση η Ιμπιζα!

Τέλος, από το σύνολο των αναζητήσεων προκύπτει ότι ποσοστό 75% θέλει να ταξιδέψει μόνο του, ένα 17% αντιστοιχεί στα ζευγάρια και μόλις ένα 8% αντιστοιχεί στις οικογένειες.