Ολοι οι δρόμοι πάνε ... Νάξο

Οι επισκέπτες έχουν αφήσει για τα καλά πλέον την Αθήνα και έχουν ξεχυθεί στις παραλίες... Είτε μιλάμε για την νησιωτική Ελλάδα είτε για την ηπειρωτική Ελλάδα. Και το ευχάριστο είναι ότι η Νάξος έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Βλέπετε, με βάση την έρευνα της ιστοσελίδας trivago που ασχολείται με θέματα τουρισμού, τόσο η Νάξο (3η θέση) όσο και τα Χανιά (1η) και Πάργα (2η) είναι οι τρεις δημοφιλέστεροι προορισμοί των Ελλήνων φέτος για τις διακοπές τους Δεκαπενταύγουστου. Μάλιστα, η κατάταξη παρουσιάζει σημαντικές διαφορές συγκριτικά με πέρυσι, καθώς η περσινή πρωτιά της Χαλκιδικής ανήκει φέτος στα Χανιά, ενώ η Πάργα που πέρυσι ήταν στη δέκατη θέση, αυτή τη χρονιά σκαρφάλωσε στη δεύτερη.

Και βέβαια η έκπληξη δεν είναι άλλη από το νησί της «Αριάδνης», τη Νάξο, η οποία πέρυσι ήταν μόλις στην 15η θέση και φέτος είναι στην 3η. Και εδώ ρόλο κακά τα ψέματα έχει παίξει η ιδιωτική πρωτοβουλία (βλ πχ ΕΑΣ Νάξου – ΑΕΣ ΑΕ) και λιγότερο ο δήμος μέσα από τη διαφημιστική καμπάνια που έχουν τρέξει…. Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει και το γεγονός ότι το νησί κρατάει ακόμη τα χαρακτηριστικά του και τις τιμές σε υπηρεσίες και προϊόντα, κάτι που αναγνωρίζουν οι περισσότεροι από τους επισκέπτες και τα ταξιδιωτικά γραφεία.

Από εκεί και πέρα, Σύβοτα και Σκιάθος καταλαμβάνουν την τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα, ενώ η Σκόπελος, η Ρόδος και το Ναύπλιο ακολουθούν. Το Τολό έκανε την εμφάνισή του στην φετινή δεκάδα, από την οποία έλειπε πέρυσι, με το Ρέθυμνο να ακολουθεί στη δέκατη θέση.

Η Αμμουλιανή είναι ο ενδέκατος σε προτίμηση προορισμός φέτος, με την Καλαμάτα και το Πόρτο Χέλι να εμφανίζονται στις 12η και 13η θέση, ενώ η Αιδηψός και η Κέρκυρα ολοκληρώνουν τη δεκαπεντάδα.

Αισθητή θα έλεγε κανείς ότι είναι η απουσία της Μυκόνου και της Σαντορίνης, τόσο από την περσινή, όσο και από την φετινή κατάταξη. Όπως άλλωστε και των υπολοίπων νησιών στις Κυκλάδες καθότι πέρυσι στη λίστα είχαμε και Άνδρο και Μήλο και Τήνο. Ουσιαστικά μιλάμε για το καλοκαίρι των αουτσάιντερ καθότι φέτος έχουμε δέκα νέους προορισμούς (!!!)

Η ανάλυση βασίζεται σε έρευνα που διεξήγαγε η trivago για αναζητήσεις που έγιναν μεταξύ πρώτης Μαρτίου και πρώτης Αυγούστου 2016, για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ 11 και 16 Αυγούστου 2016.