Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Δράσεις σε επίπεδο τουρισμού ενόψει 2021 με βάση τα νέα δεδομένα

ΠΝΑΙ: Δράσεις σε επίπεδο τουρισμού ενόψει 2021 με βάση τα νέα δεδομένα

|

Στις νέες συνθήκες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς, απαντά το πλάνο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για το 2021 –  Στόχος του νέου πλέγματος δράσεων είναι, το Νότιο Αιγαίο ως πρωταθλητής του ελληνικού τουρισμού επί  τέσσερα συνεχή χρόνια, να  ανταποκριθεί στις νέες τάσεις της τουριστικής αγοράς, στη μετά covid – 19 εποχή, παραμένοντας στην κορυφή

Στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία από την πανδημία covid – 19, η οποία έχει φέρει αλλαγές στις συνήθειες και στα κριτήρια επιλογής του προορισμού των εν δυνάμει ταξιδιωτών, είναι προσαρμοσμένο το νέο πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για το 2021, το οποίο παρουσιάστηκε και εγκρίθηκε κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Μεταξύ των στόχων του νέου πλάνου που παρουσίασαν  οι  Κώστας Χρυσοχοΐδης και Γιάννης  Μαργαρίτης, Εντεταλμένοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Τουριστικής Ανάπτυξης Δωδεκανήσου και Κυκλάδων αντίστοιχα,  είναι, το Νότιο Αιγαίο ως πρωταθλητής του ελληνικού τουρισμού επί  τέσσερα συνεχή χρόνια, να  ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες και τάσεις της τουριστικής αγοράς, παραμένοντας στην κορυφή, καθώς διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός ελκυστικού και ασφαλούς προορισμού, στην μετά covid – 19 εποχή. Αυτό θα επιτευχθεί με σύγχρονα εργαλεία και με στόχο μεταξύ των άλλων,  την υποστήριξη και αναβάθμιση του τουρισμού εμπειρίας, που κερδίζει διαρκώς έδαφος στις νέες συνθήκες, τη βελτίωση της επισκεψιμότητας τους μήνες Απρίλιο, Οκτώβριο και Νοέμβριο, καθώς και τη βελτίωση της ποιότητας της πληροφόρησης των εν δυνάμει επισκεπτών, όσον αφορά τον προορισμό.

Παράλληλα, στη χθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, έγινε η μέχρι στιγμής αποτύπωση των αποτελεσμάτων της on line καμπάνιας της Περιφέρειας για το ιδιαίτερο καλοκαίρι του 2020, η πρώτη φάση της οποίας έχει ολοκληρωθεί ενώ η δεύτερη βρίσκεται σε εξέλιξη.

Όπως τονίστηκε, το 2020 ήταν μια χρονιά προκλήσεων και πρωτοφανών εξελίξεων στη παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού. Ήταν αναπόφευκτο,  η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το ΑΕΠ της οποίας προέρχεται κατά 97,1% από την τουριστική δραστηριότητα να βρεθεί αντιμέτωπη με νέες προκλήσεις και με ένα διεθνές περιβάλλον που το κυριότερο χαρακτηριστικό του ήταν η αβεβαιότητα και ευμεταβλητότητα των δεδομένων.

Η Περιφέρεια,  ανταποκρινόμενη στις ανωτέρω συνθήκες καθώς και στην ανάγκη στήριξης της οικονομικής δραστηριότητας στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα προέβη σε ένα πρωτοποριακό για τα δεδομένα του ελληνικού δημόσιου τομέα προγράμματος προβολής βασισμένη σε σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ, προχωρώντας  σε στοχευμένες ενέργειες

H στρατηγική online προώθησης και το αντίστοιχο σχέδιο μέσων είχε τρία σημαντικά χαρακτηριστικά:

1.  Προσδιορίστηκαν με σαφήνεια το profile των δυνητικών επισκεπτών, όχι μόνο με δημογραφικά, αλλά κυρίως με συμπεριφορικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά, ειδικά σε σχέση με το πως ο Covid-19 επηρέασε την ταξιδιωτική συμπεριφορά, γεγονός που επέτρεψε στην καλύτερη στόχευση της καμπάνιας.

2.  Ο δυναμικός χαρακτήρας του σχεδίου μέσων επέτρεψε στην ΠΝΑ να είναι σε θέση να ανταποκριθεί άμεσα στις τρέχουσες συνθήκες αφού ένα στατικό και προαποφασισμένο πλάνο προβολής υπό τις υπάρχουσες συνθήκες και τις ραγδαίες εξελίξεις θα ήταν καταδικασμένο να είναι παρωχημένο με τελικό αποτέλεσμα την αλόγιστη δαπάνη κρατικών πόρων.

3.  Η επιλογή των μέσων στα οποία έτρεξε η online καμπάνια έγινε μέσα από πλατφόρμες οι οποίες υποστηρίζουν αυτοματοποιημένη διοχέτευση διαφημιστικών μηνυμάτων (programmatic advertising) ανάλογα με τα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των χρηστών. Με τον τρόπο αυτό εξειδικεύτηκε στο μέγιστο βαθμό το ποιος και πού βλέπει την διαφήμιση με αποτέλεσμα την βέλτιστη απόδοση των κρατικών πόρων.

Η πρώτη φάση της online καμπάνιας έχει ήδη ολοκληρωθεί, ενώ η δεύτερη φάση βρίσκεται σε εξέλιξη. Με βάση τις εκθέσεις αποτελεσμάτων που μας παρέχουν οι πλατφόρμες μέσω των οποίων διενεργήθηκε η καμπάνια, τα banners και το video των Aegean Islands κατά τη διάρκεια της α΄ φάσης είδαν 7.789.000 άτομα. Από την β’ φάση που βρίσκεται σε εξέλιξη, μόνο οι διαφημίσεις σε μορφή native άρθρων έχουν εμφανισθεί σε περίπου 50.949.000 χρήστες μέχρι σήμερα.

Ξεχωριστή αναφορά έγινε  στην απόφαση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου να συμμετάσχει στη δημιουργία, τη συγχρηματοδότηση και το συντονισμό της Πρωτοβουλίας Φορέων Τουρισμού στην οποία συμμετέχουν εκτός της ΠΝΑ, ο Δήμος Ρόδου το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, η Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Ρόδου, το Οικονομικό Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, ο Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου και το Εργατικό Κέντρο Ρόδου.

Η Πρωτοβουλία μέσα από τεχνοκρατικές και συστηματικές παρεμβάσεις έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ενιαία και αξιόπιστη φωνή του προορισμού  προς τα τοπικά, εθνικά και διεθνή ΜΜΕ, αξιοποίησε επικοινωνιακά και μεγιστοποίησε τα θετικά αποτελέσματα του τουρισμού στα νησιά μας εν μέσω μιας εξαιρετικά δύσκολης περιόδου, αλλά και έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην διαχείριση της σχετικής με τον Covid-19 επικοινωνίας προς τα σχετικά με την τουριστική βιομηχανία κοινά.  

Οι στόχοι  και τα εργαλεία υλοποίησης προγράμματος προβολής για το 2021

Όσον αφορά το πλάνο τουριστικής προβολής για το 2021, η  Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ως ενιαίος τουριστικός προορισμός συνεχώς επενδύει στην υλοποίηση των παρακάτω στόχων:

@ Στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του τουριστικού τομέα της Περιφέρειας.

@ Στην υποστήριξη και αναβάθμιση του τουρισμού εμπειρίας (γαστρονομικός, πολιτιστικός, αθλητικός, θαλάσσιος/ναυτικός κ.ά.) της Περιφέρειας.

@ Στην ανάδειξη και διάδοση του ιδιαίτερου χαρακτήρα των νησιών της Περιφέρειας, των παραδοσιακών προϊόντων, του πολιτιστικού και φυσικού τους πλούτου.

@ Στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της οικονομίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

@ Στην αύξηση της μέσης κατά κεφαλήν ταξιδιωτικής δαπάνης και της μέσης διάρκειας παραμονής.

@ Στη βελτίωση της επισκεψιμότητας τους μήνες Απρίλιο, Οκτώβριο και Νοέμβριο.

@  Στη βελτίωση της ποιότητας πληροφόρησης όσον αφορά τον προορισμό των εν δυνάμει επισκεπτών.

Οι δράσεις με τις οποίες θα υλοποιηθούν οι παραπάνω στόχοι είναι:

  • Παραγωγή διαφημιστικών videos της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
  • Δημιουργία τράπεζας φωτογραφικού υλικού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
  • Δομική & λειτουργική αναβάθμιση του τουριστικού Portal της Περιφέρειας https://aegeanislands.gr/
  • Περαιτέρω σχεδιασμός και ανάπτυξη του Blog της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου https://likenoother.aegeanislands.gr/
  • Διαχείριση του τουριστικού Portal της Περιφέρειας https://aegeanislands.gr/ καθώς και του Blog https://likenoother.aegeanislands.gr/
  • Δημιουργική απεικόνιση (digital posters), creative brand και story telling
  • Επικαιροποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου καθώς και δημιουργία και διαχείριση του περιεχομένου τους
  • Επανασχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου δημοσιότητας (digital media plan)
  • Πλάνο προβολής και δημοσιότητας του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε Εθνικής και Τοπικής εμβέλειας ΜΜΕ
  • Πλάνο προβολής και δημοσιότητας του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε Διεθνούς εμβέλειας ΜΜΕ
  • Στοχευμένες Διαφημιστικές καταχωρήσεις
  • Εκπόνηση Μελετών τουριστικής κίνησης & προφίλ τουριστών
  • Ενέργειες Προώθησης B2B
  • Συμμετοχή σε Διεθνείς Εκθέσεις, Road Shows και Workshops
  • Φιλοξενίες
  • Συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες και tour operators
  • Προωθητικό υλικό / αναμνηστικά δώρα
  • Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις , αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις

Το Γραφείο Τύπου


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

SeaJets: Με το SuperRunner Jet θα φτάσει έως το Κουφονήσι

Δρομολογείται σε άκρως τουριστική γραμμή το Superunner Jet από το Πάσχα και για όλη την περίοδο - Σε ποια νησιά θα το δούμε φέτος

Blue Star Ferries: Έκπτωση 50% σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, ποιο το χρονικό διάστημα

Ποιο είναι το χρονικό διάστημα για το οποίο υπάρχει έκπτωση 50% στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς από την Blue Star Ferries

Ολυμπιακή Φλόγα – Σαντορίνη: Ποιοι θα είναι οι Λαμπαδηδρόμοι

Εγιναν γνωστά τα ονόματα των λαμπαδηδρόμων στην Σαντορίνη

Σαντορίνη: Διήμερο απαγόρευσης πρόσβασης στο Αμμούδι, ποιος ο λόγος

Απαγόρευση - για δύο ημέρες - πρόσβασης στο Αμμούδι λόγω εργασιών συντήρησης των πλεγμάτων

Zante Ferries – “Διον. Σολωμός”: Τροποποίηση σημερινού (19/04) δρομολογίου προς Δυτικές Κυκλάδες

Πως διαμορφώνεται το σημερινό δρομολόγιο του "Διον. Σολωμός" προς τις Δυτικές Κυκλάδες ... (πρόγραμμα)

Ολυμπιακή Φλόγα: Πρώτη στάση στο Αιγαίο, το Καστελόριζο

Από το ακροτελεύτιο άκρο της Ελλάδας η Ολυμπιακή Φλόγα φώτισε όλη την οικουμένη, στέλνοντας μηνύματα ειρήνης, φιλίας και αλληλεγγύης προς κάθε κατεύθυνση

Φ. Μαυρομμάτης: “Ερχεται σύγχρονο δίκτυο μεταφοράς νερού από Άγιο Γαλάτη προς τη δεξαμενή Οσκέλου”

Νέο έργο για την καλύτερη υδροδότηση στα δυτικά της Νάξου ανακοινώθηκε από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο ύδρευσης Φώτη Μαυρομμάτη - Ποιο είναι και το κόστος του

Κορυφαία καλοκαιρινά γυναικεία και ανδρικά αρώματα

Για να επιλέξετε το τέλειο άρωμα για την καλοκαιρινή περίοδο, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη σας τα χαρακτηριστικά των καλοκαιρινών αρωμάτων

Εκτακτο – Ολυμπιακή φλόγα: Λόγω καιρικών συνθηκών αλλάζει η ώρα άφιξης στη Νάξο

Λόγω καιρικών συνθηκών αλλάζει η ώρα άφιξης της Ολυμπιακής φλόγας στις Κυκλάδες - Μία ώρα νωρίτερα η τελετή, πως διαμορφώνεται το πρόγραμμα στη Νάξο

Tourism Awards: Βραβείο για τις καινοτόμες εμπειρίες ψηφιακής περιήγησης του NAXOS AR

Η MOPTIL συνδέει τον πολιτισμό με τον τουρισμό μέσω της τεχνολογίας και διακρίθηκε με δυο βραβεία για εμπειρίες ψηφιακής περιήγησης σε αρχαιολογικούς χώρους: Gold στην κατηγορία Digital Innovation - Καινοτόμο Concept για την εφαρμογή NAXOS AR και Silver στην κατηγορία Travel Services - Applications για την εφαρμογή DIGIPAST.

Princess Cruises: Ακύρωση επισκέψεων του “Sun Princess” στη Σαντορίνη

Το Sun Princess ακύρωσε τα δρομολόγια στη Σαντορίνη λόγω συνωστισμού κρουαζιερόπλοιων - Επιλέγει Χανιά

Ολυμπιακή Φλόγα – Νάξος: Επίσκεψη από την πρωταθλήτρια Στίβου, Ολγα Βασδέκη

Οι Ολγα Βασδέκη, Βασίλης Σοφικίτης και Lennart Neubauer θα είναι τρείς από τους οκτώ λαμπαδηδρόμος της αυριανής δράσης από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου: Με εισήγηση Δημήτρη Λιανού, προσφυγή στη Δικαιοσύνη για τους αιγιαλούς

Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει η ΠΕΔ για τον αιγιαλό και την παραλία - Ποια ήταν η πρόταση Δημάρχου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Δημήτρη Λιανού

Blue Star Ferries: Παράταση μίας ακόμη εβδομάδας για το “Blue Star 1”

Μία ακόμη εβδομάδα θα μείνει στη γραμμή της Παροναξίας το Blue Star 1....

Attica Group: Απέκτησε τρία ξενοδοχεία στις Κυκλάδες, εξετάζει κι άλλες εξαγορές ακινήτων

Τρίτο ξενοδοχείο στις Κυκλάδες απέκτησε η Attica Group - Εξετάζει περαιτέρω εξαγορές μονάδων σε νησιά που εξυπηρετεί με τον στόλο της

Ολυμπιακή Φλόγα – Νάξος: Κίνηση οχημάτων από και προς το λιμάνι μέσω Περιφερειακού δρόμου

Ενημέρωση από το Λιμεναρχείο Νάξου για την κίνηση οχημάτων από και προς το λιμάνι της Νάξου - Που θα δέσει ο Σκοπελίτης

Cycladic Identity – Ιος: Ολοκληρώθηκε το πρώτο πρόγραμμa με τίτλο “Το βλέμμα της Νεότητας στις Κυκλάδες”

Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε την Κυριακή 31 Μαρτίου στους κατοίκους του νησιού

Express Skopelitis: Μια μέρα σαν όλες τις άλλες….

To Express Skopelitis συνεχίζει το δρομολόγιό του...

Φόρτωμας σε Πιερρακάκη: “Να είναι πανέτοιμα τα σχολεία των Κυκλάδων τη νέα χρονιά”

Συνάντηση εργασίας Φίλιππου Φόρτωμα με τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκο Πιερρακάκη

Νομική Αθηνών: Με οδηγό την Ναξιώτισσα Μαρία Μαργαρίτη κέρδισε Κέμπριτζ και Οξφόρδη!

Η Νομική Αθηνών νίκησε Κέμπριτζ και Οξφόρδη και πήρε το Α’ Βραβείο σε διεθνή διαγωνισμό εικονικής δίκης - Ο ρόλος της Ναξιώτισσας Μαρίας Μαργαρίτη