Στάζουν μέλι για τις Κυκλάδες

Γνωρίζατε ότι υπάρχει βαθμός ...ικανοποίησης πελατών όσον αφορά τα τουριστικά καταλύματα; Αν όχι. ευκαιρία να το διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι με μία ματιά στον σχετικό πίνακα που υπάρχει στο τέλος της σελίδας... Εάν ναι; απλά το επιβεβαιώνεται. Και το πιο εντυπωσιακό είναι ότι οι Κυκλάδες βρίσκονται ένα βήμα πριν από τη κορυφή όσον αφορά το δείκτη ικανοποίησης από τις παροχές που ποσφέρουν τα ελληνικά ξενοδοχεία για το μήνα Μάιο...  

Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ReviewPro, της εταιρείας που ειδικεύεται στην μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων, με βάση την επεξεργασία από το Sete Intelligence, για το Μάϊο του 2015 στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης βρίσκεται η Ήπειρος με ποσοστό 89,0% και ακολουθούν οι Κυκλάδες με ποσοστό 88,6%. Στο σύνολο της χώρας, ο δείκτης ικανοποίησης είναι υψηλότερος σε σύγκριση με αυτόν των ανταγωνιστικών προορισμών, και σημειώνει μια αύξηση κατά 0,24% σε σχέση με το 2014, ενώ για την ίδια περίοδο ο δείκτης των ανταγωνιστών παρουσιάζει αύξηση 1,11%.

Σημαντική αύξηση κατά 1,19% παρουσίασε ο δείκτης φαγητού- ποτού στην Ελλάδα, ενώ μείωση παρουσίασαν οι δείκτες σχέσης ποιότητας τιμής, τοποθεσίας και εξυπηρέτησης. Στους ανταγωνιστές, σημαντική αύξηση κατά 0,99% παρουσίασε ο δείκτης σχέσης ποιότητας τιμής.

Η Σαντορίνη, η Μύκονος, οι Κυκλάδες, η Κρήτη και η Χαλκιδική υπερτερούν σημαντικά των ανταγωνιστικών τους προορισμών ενώ, σε μικρότερο βαθμό, το ίδιο ισχύει και για τους παραθεριστικούς προορισμούς σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.

Από την άλλη πλευρά, η Αθήνα υστερεί έναντι της Κωνσταντινούπολης και της Βαρκελώνης ενώ υπερτερεί έναντι της Ρώμης. Η Θεσσαλονίκη είναι η μόνη περιοχή με δείκτη ποιότητας κάτω από το 80% και υστερεί έναντι της Μπολόνια και της Σμύρνης. Η Κύπρος πρώτη φορά υπερτερεί κάποιων ανταγωνιστικών προορισμών ενώ σταθερή βαθμολογία διατηρούν οι Κυκλάδες και η Ήπειρος.

Τα στοιχεία της ReviewPro βασίζονται σε αξιολογήσεις από 25.649 πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και 103.451 πελάτες των ανταγωνιστικών προορισμών. Ο δείκτης ικανοποίησης υπολογίζεται για κάθε ξενοδοχείο μέσω ανάλυσης των μεταβλητών που συνδέονται με τις αναρτήσεις σχολίων πελατών σε εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες σχολιασμού ξενοδοχείων και ιστοσελίδες OTAs (online travel agents – διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία). Επίσης, λαμβάνει υπόψιν όχι μόνο τις ημερήσιες κριτικές αλλά και τα ιστορικά δεδομένα των τελευταίων 365 ημερών δίνοντας μεγαλύτερη βαρύτητα στις πιο πρόσφατες κριτικές. Ο δείκτης αυτός αποτυπώνει το ανταγωνιστικό επιπέδου του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος καθώς και του αντίστοιχου των ανταγωνιστριών χωρών, όπως το αντιλαμβάνονται οι επισκέπτες των διαφόρων περιοχών και όπως σημειώνει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσων, δείκτες άνω του 80% υποδηλώνουν θετική εμπειρία.

 

Πηγή: newmoney.gr