Τήνος: Προσέγγιση μέσω διαδικτύου στις διεθνείς αγορές

Στην παροχή στοχευμένου και ποιοτικού περιεχομένου μέσω σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών στρέφεται ο Δήμος Τήνου εναρμονιζόμενος με τις νέες τάσεις της αγοράς στην Covid εποχή. Μετά τα θεματικά videos, σειρά έχουν δύο εφαρμογές που αναπτύχθηκαν για smart phones, με στόχο να βοηθήσουν τους επισκέπτες του νησιού να δημιουργήσουν αξέχαστες εμπειρίες διακοπών, προσφέροντάς τους ανεξαρτησία αλλά και ασφάλεια στην περιήγησή τους.

Η κα. Ευγενία Αλοιμόνου, Αντιδήμαρχος, υπεύθυνη για την τουριστική ανάπτυξη, δήλωσε: «Από την έναρξη της πανδημίας δεν σταματήσαμε να εργαζόμαστε για την επόμενη μέρα. Εκτός από τις ενέργειες υγειονομικής θωράκισης που είναι σημαντικό ζητούμενο, δόθηκε έμφαση στον σχεδιασμό ενεργειών προβολής ενώ παράλληλα καταρτίζεται επίκαιρο  πρόγραμμα επικοινωνίας, όπως προστάζουν τα νέα δεδομένα. Ολοκληρώθηκε η εφαρμογή για την προώθηση του εκτεταμένου δικτύου των οργανωμένων μονοπατιών μας. Δημιουργήσαμε εφαρμογή ψηφιακού τουριστικού οδηγού με ειδικούς του αντικειμένου, που θα παρουσιαστεί επίσημα διαδικτυακά τις επόμενες μέρες από το Δήμο Τήνου. Τέτοιου είδους ενέργειες αναβαθμίζουν τη στρατηγική προώθηση του τόπου μας». 

Πρόσφατα, ο Δήμος  συμμετείχε στην καινοτόμο δράση που υλοποιήθηκε από την MTC Group, παρουσιάζοντας το τουριστικό προϊόν του νησιού με προτεραιότητα στους πυλώνες που ικανοποιούν τις ανάγκες των τουριστών στην εποχή της πανδημίας. Εφόσον η φυσική παρουσία στην έκθεση WTM δεν ήταν δυνατή, η Δημοτική Αρχή εμπιστεύτηκε τους συνεργάτες της, επαγγελματίες στο marketing και στην τουριστική προβολή και επέλεξε μια διαφορετική προσέγγιση δημιουργώντας ειδικό video παρουσίασης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του νησιού, σε συνεργασία με την κα. Μαρία Τζάνου (The Story Tailors), η οποία συμμετείχε στις επαγγελματικές επαφές του Δήμου Τήνου μέσω zoom με δημοσιογράφους, bloggers, διαμορφωτές γνώμης και τουριστικούς πράκτορες.

Με συστηματική προετοιμασία και προγραμματισμό επαφών με αξιόλογους συμμετέχοντες, η Τήνος δήλωσε δυναμικά την παρουσία της. Οι φετινές προσεγγίσεις δεν στράφηκαν μόνο στις παραδοσιακές τουριστικές αγορές (Αγγλία και Γαλλία) αλλά εστίασαν και στο άνοιγμα νέων, με παρουσιάσεις σε δημοσιογράφους από το Ισραήλ, την Ινδία, τη Βουλγαρία και την Πολωνία.  Παράλληλα, οι συνδιασκέψεις με Ιταλούς πράκτορες  ενδυνάμωσαν τις επαφές  με την Ιταλική αγορά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News