Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΤήνος: Στόχος και δράσεις ενόψει του 2018 για την ανάδειξη του νησιού

Τήνος: Στόχος και δράσεις ενόψει του 2018 για την ανάδειξη του νησιού

|

Παρουσιάζονται οι δράσεις τουριστικής προβολής της Τήνου για το 2018 και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής πραγματικότητας – Οι δράσεις ύψους 70.000 ευρώ 

Πριν από μερικές ημέρες συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Τήνου υπό την αρμόδια αντιδήμαρχο κα Αναστασία Δεληγιάννη και το θέμα που έκλεψε τη παράσταση δεν ήταν άλλο από το πλάνο προβολής της Τήνου για το έτος 2018. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής  αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής πραγματικότητας. Και το κόστος των δράσεων είναι στα 70.000 ευρώ… ¨Όχι κι άσχημα ε; 

Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι να χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα μέσα, με τον αποτελεσματικότερο τρόπο ώστε το μήνυμα να μεταδοθεί στη σωστή αγορά και στο σωστό κοινό. Η επιλογή των προτεινόμενων ενεργειών έγινε με το δεδομένο  των ενεργειών που έχουν ήδη λάβει χώρα, βάσει του εγκεκριμένου πλάνου για το έτος 2017 και την συνέχιση και ανάπτυξη αυτών. Πρωτίστως δε το πλάνο τουριστικής προβολής για το 2018 λαμβάνει κατευθύνσεις από το Marketing Plan που εκπονήθηκε για την Τήνο. Κεντρικός στόχος του σχεδίου είναι η συνέχιση της προβολής της Τήνου ως πολυδιάστατου ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού στην παγκόσμια και εγχώρια τουριστική αγορά. Την προηγούμενη χρονιά έγινα σειρά ενεργειών, οι οποίες χαρακτηρίστηκαν αποτελεσματικές. Και μέσα από την ιστοσελίδα tinostoday.gr βλέπουμε τις δράσεις…  

ΣΤΟΧΟΣ
Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Τήνου
Αύξηση της πληροφόρησης για τις διαθέσιμες επιλογές και με τον τρόπο αυτό αύξηση του βαθμού ικανοποίησης του τουρίστα αλλά και πιθανή περαιτέρω άμβλυνση της εποχικότητας 
Αύξηση των μεγεθών σε όρους επισκεψιμότητας και δαπάνης
Γ.     Το σχέδιο δράσης διαρθρώνεται στις κάτωθι ενέργειες :
1. Α. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ    ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
1.  Δημιουργία περιεχομένου στοχευμένα για την ανάδειξη των τουριστικών προϊόντων (Culture – Sun&Beach, Families – Sun&Beach, Couples – Sun&Beach, Activities – Sun&Beach, Gastro /Local Products – Sun&Beach, Guys – Sun&Beach)

Το περιεχόμενο διακρίνεται σε:
– 1 blogpost / μήνα (500 λέξεις) ελληνικά – αγγλικά με συγκεκριμένο concept που καλύπτει κάθε φορά μία από τις παραπάνω κατηγορίες προϊόντος  καθώς και προτάσεις ταξιδιωτικών εμπειριών και διαδρομών (travel itineraries) = 12 blogposts.
– Social media posts. Παροχή ετήσιου editorial social media calendar (2posts / εβδομάδα
– αγγλικά) στο low season  και 3Post / εβδομάδα – στα ελληνικά και αγγλικά) κατά την τουριστική περίοδο (Μάιος-Σεπτ) = 60 posts σε ελληνικά και αγγλικά / τουριστική περίοδο και  56 posts στα αγγλικά για την low season = always on.
– Συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα διαφημιστική προβολής, παροχή προτάσεων, διαχείριση περιεχομένου στα social media, project management ψηφιακών ενεργειών και στατιστικά αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών:
– Παραγωγή μικρών θεματικών video διάρκειας 1’ για χρήση στα social media με θέματα που καλύπτουν τις παραπάνω κατηγορίες περιεχομένου (πχ TOP 10 experiences, Families in Tinos, The cultural paths κλπ) – Παραγωγή 10 thematic videos.

2.  Προώθηση μέσω google ads/ display network και facebook/Instagram/youtube promoted posts και videos σε επιλεγμένα κοινά και αγορές στόχους.
3. Δημιουργία 12 facebook posts και 6 cover photos για τα social media με βάση τα δημιουργικά της καμπάνιας:
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 24.800,00€

Β. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ / ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ  ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ Tinos.gr 
1.  Επιμέλεια κειμένων του Tinos.gr και μετάφραση σε αγγλικά και γαλλικά .
2.  Δημιουργία section “Blog” στο Tinos.gr. Στο blog αναρτούνται τα δελτία τύπου που αφορούν τουριστική προβολή καθώς και τα 12 blogposts που θα δημιουργηθούν. Με την υλοποίηση αυτής της ενέργειας διαχωρίζεται η πληροφορία που αφορά σε τουριστική προβολή από το «διοικητικό site».
3. Δημιουργία ιταλικού version του site.
4. Κόστος ετήσιας τεχνικής υποστήριξης του site που περιλαμβάνει εικαστικές αλλαγές, προσθήκη ρυθμίσεων, αναβάθμιση κλπ.
5. Remarketing με στόχευση επισκέπτες που έχουν επισκεφθεί το website της Τήνου και έχουν φύγει (υπενθύμιση).
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 10.000,00€

Γ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ 
1.  Μετάφραση υπάρχοντος περιεχομένου του site στα ιταλικά.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των  1.500€

2. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ
Σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό (χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της εκδήλωσης που έλαβε χώρα στην Γαλλία το 2015 και το 2016 καθώς και στο Μιλάνο το 2015 και στο Λονδίνο το 2017) θα γίνουν σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις-παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων
Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων  σε δύο  πόλεις του εξωτερικού, όπου θα παρουσιαστεί η Τήνος  σε δημοσιογράφους τουριστικών εντύπων  και t’os.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.

3. ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ – ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ .
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000,00 €.

4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
Συνέχιση της λειτουργίας  του ήδη οργανωμένου  γραφείου τύπου  για αποστολή δελτίων κλπ. στα ΜΜΕ εσωτερικού.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.

5. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ  ΚΑΙ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ είτε με μεμονωμένη παρουσία του Δήμου είτε και  μέσω των περιπτέρων της Περιφέρειας ή του ΕΟΤ .
Προτείνεται η συμμετοχή σε εκθέσεις :
Που θα ανακοινωθούν και θα συμμετέχουν η Περιφέρεια  και ο ΕΟΤ.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000,00 €.

6. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΩΝ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ .
Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του τόπου μας επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού προτείνεται η πρόβλεψη κονδυλίου  για  την με κάθε τρόπο ( συμμετοχή / χορηγία κλπ. ) συνδιοργάνωση  με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου . Οργάνωση εκδηλώσεων με έμφαση στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού όπως πεζοπορία, καταδύσεις, αναρρίχηση κλπ κυρίως σε μήνες χαμηλής επισκεψιμότητας. Επίσης οργάνωση εκδηλώσεων   με τους επαγγελματίες του νησιού και τους Συλλόγους και φορείς για το marketing plan της Τήνου.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.

7. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Συμμετοχή σε εκθέσεις εναλλακτικού τουρισμού με δημιουργία περιπτέρου για την προβολή των μονοπατιών της Τήνου μιας και το TINOS TRAILS είναι γεγονός.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 8.000,00 €.

8. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΡΡΙΧΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Προτείνεται η ανάπτυξη δράσεων που έχουν να κάνουν με την προβολή του αναρριχητικού τουρισμού με τη δημιουργία αναρριχητικού φεστιβάλ.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Αμοργόραμα: Από τη στήριξη στη δέσμευση και από το όραμα στην ελπίδα

Το ΑΜΟΡΓΟΡΑΜΑ αποτελεί μια πρωτοποριακή και μοναδική για τα ευρωπαϊκά δεδομένα -από τα κάτω- πρωτοβουλία, που ξεκίνησαν οι αλιείς της Αμοργού δείχνοντας τον δρόμο για το μέλλον των θαλασσών μας

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia – Play Offs: “Καθαρίζει” απόψε (20/04) τον Πρωτέα και πάει …τελικό

Ωρα... τελικού για τον ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia . Αντιμετωπίζει τον Πρωτέα Βούλας απόψε (19:00) στο ΔΑΚ Νάξου και πιάνει τον μεγάλο στόχο, την παρουσία στον τελικό ανόδου κόντρα στο Αιγάλεω ή Δάφνη Πανελευσινιακό

ΣΥΡΙΖΑ – Σύρος: Το πρόγραμμα του Κασσελάκη στην “Αρχόντισσα των Κυκλάδων”

Ποιο είναι το πρόγραμμα του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ Στέφανου Κασσελάκη στη Σύρο - Πότε έρχεται στη Νάξο και στις Μικρές Κυκλάδες

Σαντορίνη – Ηφαίστεια: Ερευνητές παρουσιάζουν μελέτες και συμπεράσματα

Μια διεθνής ομάδα επιστημόνων- μέλη της ωκεανογραφικής αποστολής 398 του Διεθνούς Προγράμματος Εξερεύνησης των Ωκεανών (IODP) θα συναντηθεί στη Σαντορίνη το διάστημα 20-25 Απριλίου - Αύριο (21/05) η κύρια εκδήλωση στο Μπελλώνειο Πολιτιστικό Κέντρο

Blue Star Ferrries: Εκτακτα δρομολόγια πλοίων ενόψει Πάσχα προς Αμοργό

Έκτακτα δρομολόγια για Αμοργό από την Blue Star Ferries τις ημέρες του Πάσχα - Τι αναφέρει ο κος Καραϊσκος

Minoan Lines: Ετοιμάζεται για παραγγελία δύο νέων επιβατικών πλοίων

Θα έχουν μεταφορική ικανότητα 2.500 επιβατών και θα έχουν πολλά περισσότερα κρεβάτια - Επίσης θα διαθέτουν μεγαλύτερα γκαράζ 3.000 γραμμικών μέτρων έναντι 1.800 που έχουν τα σημερινά πλοία του ομίλου

National Geographic: Τρία νησιά των Κυκλάδων που ποντάρουν στην γαστρονομία

Το "National Geographic" αναδεικνύει τον ξεχωριστό χαρακτήρα των Κυκλάδων με έμφαση στη γαστρονομία

Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια

Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς - Δείτε τι εταιρίες

Πως τα 50 ευρώ έγιναν 37 μέσα σε δύο χρόνια και άλλοι ελληνικοί …μύθοι

Ο Αλέκος Αρβανιτάς αναλύει τα δρώμενα της εβδομάδας που μας πέρασαν μέσα από τις ιστορίες για ...δράκους. Τα Τέμπη, ο ΣΥΡΙΖΑ και το Ιράν αλλά και η Ακρίβεια με την Ελλάδα να επιμένει ότι ανήκει στη Δύση ...

ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Ξεκίνησε το 3ήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης

Η Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Νάξου (ΛΕ.ΜΟ.Ν.) κάλεσε τον Βασίλη Ορφανό για ένα τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης - Πως μπορείτε να δώσετε το παρών

Ολυμπιακή Φλόγα – Νάξος: Επίσκεψη από την πρωταθλήτρια Στίβου, Ολγα Βασδέκη

Οι Ολγα Βασδέκη, Βασίλης Σοφικίτης και Lennart Neubauer θα είναι τρείς από τους οκτώ λαμπαδηδρόμος της αυριανής δράσης από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Ολυμπιακή Φλόγα: Βασδέκη, Σοφικίτης και Neubauer μίλησαν με τα παιδιά της Νάξου

Διαδραστική συνάντηση με τα παιδιά και βράβευση σε Βασδέκη, Σοφικίτη και Neubauer (video)

Νάξος: Μουσική και χορός στην υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας (video)

Πως υποδέχτηκε η Νάξος την Ολυμπιακή φλόγα (video)

ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου: Με εισήγηση Δημήτρη Λιανού, προσφυγή στη Δικαιοσύνη για τους αιγιαλούς

Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει η ΠΕΔ για τον αιγιαλό και την παραλία - Ποια ήταν η πρόταση Δημάρχου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Δημήτρη Λιανού

Blue Star Ferries: Παράταση μίας ακόμη εβδομάδας για το “Blue Star 1”

Μία ακόμη εβδομάδα θα μείνει στη γραμμή της Παροναξίας το Blue Star 1....

Ολυμπιακή Φλόγα – Νάξος: Κίνηση οχημάτων από και προς το λιμάνι μέσω Περιφερειακού δρόμου

Ενημέρωση από το Λιμεναρχείο Νάξου για την κίνηση οχημάτων από και προς το λιμάνι της Νάξου - Που θα δέσει ο Σκοπελίτης

Νάξος: Ποιος θα ανάψει με την Ολυμπιακή φλόγα τον βωμό στη Πορτάρα;

Εγιναν γνωστά τα ονόματα των οκτώ λαμπαδηδρόμων, οι οποίοι θα τρέξουν στη Νάξο στα πλαίσια της έλευσης της Ολυμπιακής φλόγας;

Νομική Αθηνών: Με οδηγό την Ναξιώτισσα Μαρία Μαργαρίτη κέρδισε Κέμπριτζ και Οξφόρδη!

Η Νομική Αθηνών νίκησε Κέμπριτζ και Οξφόρδη και πήρε το Α’ Βραβείο σε διεθνή διαγωνισμό εικονικής δίκης - Ο ρόλος της Ναξιώτισσας Μαρίας Μαργαρίτη

Express Skopelitis: Μια μέρα σαν όλες τις άλλες….

To Express Skopelitis συνεχίζει το δρομολόγιό του...