Τετάρτη, 27 Αυγούστου, 2025
ΑρχικήΑπόψειςΘαλάσσια Παιδική Χαρά. Ενα μέσο διασκέδασης απέναντι στην έλλειψη γνώσης του Ελληνα...

Θαλάσσια Παιδική Χαρά. Ενα μέσο διασκέδασης απέναντι στην έλλειψη γνώσης του Ελληνα Δημόσιου Υπαλλήλου

|

Μήπως ήρθε η ώρα οι άνθρωποι που έχουν τα ηνία της δημόσιας ζωής μας και αποφασίζουν για εμάς να γνωρίζουν τι πραγματικά αναφέρεται στους Νόμους ώστε να αποφεύγουμε παρανοήσεις όπως αυτές με την Θαλάσσια Παιδική Χαρά στον Αγιο Προκόπιο 

Αρχές Ιουλίου και διαβάζουμε στην ιστοσελίδα change.org « victory, νικήσαμε». Και υπάρχει η αναφορά «Μετά την πίεση που ασκήθηκε απ’ όλους εμάς και την ελεγκτική παρέμβαση του Λιμεναρχείου, το Θαλάσσιο Πάρκο απομακρύνθηκε από τον Προκόπη. Μπορείτε να ξαναχαρείτε τη μαγική αυτή παραλία στην αυθεντική της ομορφιά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους!» Μάλιστα, στην ίδια ανάρτηση έχουμε και σημείωση για την πορεία της συζήτησης στη τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων όπου ανάμεσα στα άλλα διαβάσαμε και μεταφέραμε ότι «Όταν ξεκινήσαμε αυτή τη διαμαρτυρία για καθαρά αισθητικούς και περιβαλλοντικούς λόγους, δεν γνωρίζαμε ότι αυτό το Θαλάσσιο Πάρκο μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνο: Είναι κατάλληλο για κλειστές προστατευόμενες παραλίες, με ανέμους μέχρι 4 Μποφώρ και χωρίς κύματα. Ο Προκόπης είναι μια ανοιχτή θάλασσα, τα πλοία που ταξιδεύουν προς Σαντορίνη αφήνουν μεγάλα απόνερα, ενώ σπανίως οι άνεμοι το καλοκαίρι είναι μέχρι 4 μποφώρ. Αυτοί οι παράγοντες δεν εξετάστηκαν από το ΔΣ που προφανώς είδε μόνο την εμπορική πλευρά και το εάν η επένδυση είναι νόμιμη σε ό,τι αφορά την εμπορική δραστηριότητα που επιτρέπεται στην παραλία. Δεν ζήτησαν καν να δουν αν ο επιχειρηματίας έχει άδεια από το Λιμεναρχείο για θέματα ασφάλειας (δεν έχει)».

Έστω λοιπόν και με μικρή καθυστέρηση και ενώ οι εξελίξεις τρέχουν καλό είναι να κάνουμε μία σημαντική διευκρίνιση… Η επιχείρηση του θαλασσιού πάρκου έχει όλα τα πιστοποιητικά ασφαλείας !!! που απαιτεί η νομοθεσία !!! Ξεκινώντας από τις εξελίξεις να αναφέρουμε ότι μία τεράστια θαλάσσια παιδική χαρά (σχεδόν διπλάσια απ αυτή που βρέθηκε στον Άγιο Προκόπιο) στήνεται αυτές τις ημέρες στον  Άγιο Κοσμά Αττικής. Εκεί προφανώς δεν τίθεται θέμα αισθητικής, ή δεν είναι ανοιχτός όρμος ώστε να υπάρχει επικινδυνότητα για το θέμα της ασφάλειας… ή δεν εφαρμόζεται το όριο των 40 μέτρων ή δεν σταματά να λειτουργεί στα 4  μποφόρ ή δεν βγαίνουν τα παιχνίδια το βράδυ έξω όπως ΜΟΝΟ το λιμεναρχείο Νάξου ζητάει…..και τέλος πάντων εφαρμόζεται η αρχή της αναλογικότητας η οποία επικρατεί στο πανελλήνιο….

Εμείς όμως επιστρέφουμε στο θέμα μας..  Ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων διά του εκπροσώπου του στην σχετική επιτροπή που έδωσε την άδεια για την λειτουργία του Θαλάσσιου Πάρκου ή Παιδικής Χαράς μίλησε στη συνεδρίαση για κίνηση που είχε ως στόχο την ποιοτική αναβάθμιση του τουρισμού και με δεδομένο ότι σήμερα όλο και περισσότεροι επισκέπτες ζητούν είτε ξαπλώστρα για να αποφύγουν τον ήλιο είτε παιχνίδια για τα παιδιά τους… και έχει δίκιο…

Αυτό όμως που θεώρησε αυτονόητο ήταν ότι και στη Νάξο – όπως και σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα-  τα παιχνίδια θα παραμένουν στη θάλασσα κατά τη διάρκεια της νύχτας !!! Γι αυτό δε θεώρησε προαπαιτούμενο την παραχώρηση χώρου αιγιαλού στην επιχείρηση. Και εδώ είναι το λάθος της ιστορίας. Ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων χαιρέτισε την επένδυση με χαμόγελο (σ.σ. επένδυση καθότι θα υπάρχουν θέσεις εργασίας) αλλά δε θεώρησε σκόπιμο να προχωρήσει στην παροχή χώρου για να μπορεί ο επιχειρηματίας να προστατεύσει την επιχείρησή του σε περίπτωση έκτακτων καιρικών φαινομένων...

Και με βάση τις προδιαγραφές για να συναρμολογηθεί ή αποσυνδεθεί η συγκεκριμένη παιδική χαρά, χρειάζονται 4 ώρες για την απεγκατάσταση και έξι ώρες για την επανεγκατάσταση και ασφάλιση της… Εάν σκεφτεί κανείς ότι για να μπορέσει να λειτουργήσει η εν Παιδική χαρά θα πρέπει να είναι έτοιμη στις 11 το πρωί και να έχει βγει από το νερό στις 11 το βράδυ (σ.σ. με βάση τους κανονισμούς), κατανοεί κανείς ότι ουσιαστικά θα πρέπει οι εργαζόμενοι σε καθημερινή βάση να εργάζονται από τις 5 το πρωί έως τις 11 τη νύχτα. Συνεπώς, η παιδική χαρά να είναι ανοιχτή από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα. Εξι ώρες λειτουργίας. Είναι ποτέ δυνατόν;

Και εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι η συγκεκριμένη θαλάσσια παιδική χαρά αποτελείται από 77 ιμάντες υψηλής αντοχής που ενώνουν τα έντεκα παιχνίδια (τραμπολίνο, Τσουλήθρα, βουνό αναρρίχησης, τραμπάλα κλπ) ώστε να μην υπάρχει κανένας κλυδωνισμός ενώ έχουμε 42 ελικοειδές άγκυρες και 48 αγκυρώσεις σε μεταλλικούς συνδέσμους στο βυθό της θάλασσας ώστε να υπάρχει η απόλυτη ισορροπία. Και αυτά με βάση τις διεθνείς προδιαγραφές των συγκεκριμένων θαλάσσιων παιχνιδιών που συναντάμε σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Επιπλέον, για λόγους ασφαλείας υπήρχαν και δύο ναυαγοσώστες (σ.σ. προβλέπεται ένας) ώστε να μην υπάρξει η παραμικρή αίσθηση ότι κινδυνεύει ένα παιδί. Όλα αυτά είναι εν γνώσει του Λιμεναρχείου Νάξου που έδωσε και την άδεια. Άρα; Το θέμα ασφάλειας είναι μία ρητορική έκφραση και τίποτα περισσότερο.  Και βέβαια οι αντιρρήσεις όσων όρθωσαν το ανάστημά τους βασίστηκαν σε εγκυκλίους που ποτέ δεν έγιναν Νόμοι του Κράτους μέσω δημοσίευσης στο ΦΕΚ και αντίθετα ήρθαν απέναντι σε νόμους όπως ο 3919 και ο 4152 που έχουν σχέση με την αρχή της επαγγελματικής ελευθερίας… 

Η εν λόγω επιχείρηση είναι απόλυτα νόμιμη και ασφαλής… Απλά ο εν λόγω επιχειρηματίας πλήρωσε την ευκολία με την οποία η Δημόσια Διοίκηση δίνει το «πράσινο» φως… Και αυτό είναι ένα ζητούμενο. Όχι μόνο για την συγκεκριμένη επένδυση, που έτσι κι αλλιώς όπως ανέφερε ο εν λόγω επιχειρηματίας «πάμε σε παραλίες που μας θέλουν» αλλά για το σύνολο της ανάπτυξης μίας περιοχής… Και το έχουμε πει και παλαιότερα. Αυτό που μετράει είναι ο προγραμματισμός και τι πραγματικά θέλουμε, αφήνοντας στην άκρη την επιλεκτική ευαισθητοποίηση…


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

9ο Φεστιβάλ Ρεμπέτικου «Η Σύρα του Μάρκου Βαμβακάρη» – Ένα μουσικό ταξίδι στη λαϊκή μας παράδοση

Από τον γραφικό κόλπο του Κινίου ξεκινά η φετινή διοργάνωση με αφιερώματα, εκθέσεις και συναυλίες – Είσοδος ελεύθερη.

ΚΚΕ ΤΕ Νοτίων Κυκλάδων: «Η δωρεάν μετακίνηση σωματείων περιορίζεται μόνο στις άγονες γραμμές»

Κριτική στην κυβέρνηση για το μέτρο στήριξης των ερασιτεχνικών σωματείων – «Πρόκειται για μισό μέτρο που δεν καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες».

Λίπωμα: Πότε είναι αθώο και πότε χρειάζεται αφαίρεση

Η διάγνωση γίνεται κυρίως με κλινική εξέταση. Σε σπάνιες περιπτώσεις το λίπωμα μπορεί να εξελιχθεί σε λιποσάρκωμα, που είναι κακοήθης όγκος.

Φόρτωμας: Σύνδεση της Τήνου με την Καβάλα σε ετήσια βάση

Φόρτωμας: "Η ένταξη της Τήνου και των Κυκλάδων σε μια τόσο σημαντική ακτοπλοϊκή γραμμή δημιουργεί νέες προοπτικές για τα νησιά μας"

Κέα: Στην τελική ευθεία η αποκατάσταση του λιμανιού στο Βουρκάρι με χρηματοδότηση 359.600 €

Μετά από τέσσερα χρόνια προσπαθειών, εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για το έργο που θα αναβαθμίσει τις λιμενικές υποδομές και θα ενισχύσει την ασφάλεια και την τουριστική ανάπτυξη του νησιού.

Μεγάλη φωτιά στο Λαύριο, εκκενώσεις μέσω 112, ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις στο σημείο

Η πυρκαγιά ξέσπασε στην περιοχή Παλιοκαμάριζα, καίει χαμηλή βλάστηση και κινητοποίησε επίγειες και εναέριες δυνάμεις.

Παρουσίαση του βιβλίου «Οδοιπορικό στη Νάξο» του Τάσου Αναστασίου

Ο Ιστορικός Όμιλος Νάξου «Αρσός» και η Πολιτιστική Εταιρεία «Αρχιπέλαγος» διοργανώνουν εκδήλωση αφιερωμένη στον πολιτιστικό και περιηγητικό πλούτο της Νάξου.

Νέα ακτοπλοϊκή εποχή για την Τήνο, απευθείας σύνδεση με τη Βόρεια Ελλάδα και το Λαύριο

Μετά την Κρήτη, η Τήνος αποκτά απευθείας ακτοπλοϊκή γραμμή με τη Βόρεια Ελλάδα, ενισχύοντας την τουριστική ανάπτυξη και την προσβασιμότητα του νησιού 365 ημέρες τον χρόνο

Ηρακλειά: Μαρία Αναματερού στο Φεστιβάλ «Φάνης Γαβαλάς»

Στις 28 Αυγούστου, το φεστιβάλ «Φάνης Γαβαλάς» στην Ηρακλειά ζωντανεύει με τη μελωδική φωνή της Μαρίας Αναματερού υπό το ανοιχτό ουρανό του Αιγαίου.

Πάρος: Επιμνημόσυνη δέηση και αποκαλυπτήρια προτομής του Μεγάλου Ευεργέτη Φραγκίσκου Ι. Βελέντζα

Την Κυριακή 31 Αυγούστου, ο Δήμος Πάρου και η Κοινότητα Κώστου τιμούν τον Φραγκίσκο Ι. Βελέντζα με δέηση και αποκαλυπτήρια της προτομής του.

Εκτακτο: Τροχαίο στο δρόμο προς το αεροδρόμιο της Νάξου

Αυτοκίνητο κατέληξε σε τάφρο στον δρόμο Χώρας – Αεροδρομίου. Σώα η οδηγός, νέα ερωτήματα για το οδικό δίκτυο της Νάξου.

Νάξος: Συμμορία διαρρηκτών με λεία άνω των 120.000 ευρώ – Συνελήφθη 33χρονος

Αστυνομικοί του Α.Τ. Νάξου και Μικρών Κυκλάδων εξάρθρωσαν κύκλωμα που «χτυπούσε» σπίτια και τουριστικά καταλύματα – Δώδεκα οι εξιχνιασμένες κλοπές.

Ασφυξία στο λιμάνι της Νάξου – Μαζική επιστροφή εκδρομέων και το διαχρονικό ζήτημα των υποδομών

Με χιλιάδες ταξιδιώτες να επιστρέφουν, η Νάξος βρέθηκε ξανά αντιμέτωπη με το αδιαχώρητο στο λιμάνι και την ανάγκη για νέο σύγχρονο λιμενικό έργο.

Ψήφισμα της Τοπικής Οργάνωσης ΝΔ Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για τον θάνατο του Ιωάννη Σκάρκου

Η Τοπική Οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας αποχαιρετά με συγκίνηση τον πρώην πρόεδρο και ενεργό μέλος της, Ιωάννη Σκάρκο πότε και που θα γίνει η εξόδιος ακολουθία

Εκτακτο: Ατύχημα στον επαρχιακό δρόμο προς το αεροδρόμιο, τι συνέβη

Λίγο πριν τις 8 το βράδυ σημειώθηκε ατύχημα στον δρόμο Χώρας - Αεροδρομίου, τι συνέβη

Νάξος – “Σώστε τις παραλίες”: Μετά από μισό αιώνα κατεδαφίζεται το αυθαίρετο ξενοδοχείο στο Αλυκό Νάξου

Ένα εμβληματικό έργο αποκατάστασης ξεκινά: η φύση παίρνει πίσω τον χώρο που της ανήκει

Διάψευση από τον Δήμο Κέας για φημολογούμενα κρούσματα γαστρεντερίτιδας

«Ανυπόστατες οι αναφορές για εκατοντάδες περιστατικά και θάνατο – Σταθερά μειούμενα τα κρούσματα μετά τον Δεκαπενταύγουστο»

Νάξος: Νέα προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος τη Δευτέρα 25 Αυγούστου

Από τις 05:00 έως τις 07:00 το πρωί – Δεύτερη συνεχόμενη ημέρα με διακοπές ηλεκτροδότησης στο νησί

Τραγωδία στη Νάξο: 20χρονος νεκρός και 17χρονος σοβαρά τραυματίας σε τροχαίο

Θλίψη στη Νάξο: 20χρονος νεκρός και 17χρονος σοβαρά τραυματίας σε τροχαίο τα ξημερώματα της Τρίτης. Η ανακοίνωση της Αστυνομίας.

Ρωγμές στο ελληνικό τουριστικό θαύμα: Η Σαντορίνη χάνει έδαφος, η κλιματική κρίση πιέζει

Μετά τα 21,7 δισ. ευρώ που απέφερε ο τουρισμός το 2024, η Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπη με υπερφόρτωση υποδομών, λειψυδρία, στεγαστικό χάος και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής.