Ενδοκυκλαδικά: Αλήθεια πότε θα μπει στη γραμμή το "ΣΑΟΝΗΣΟΣ";

Ηταν μεσημέρι της 28ης Φεβρουαρίου όταν το ταχύπλοο Caldera Vista της Sea Jets έπαιρνε το δρόμο για το ναυπηγείο Κόρου στη Σαλαμίνα, έχοντας ολοκληρώσει τα δρομολόγιά του και θα έμπαινε στη λογική "ετήσια ακινησία"...   Είχε ολοκληρώσει την παρουσία του στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια (ξεκινήσει από τις 29 Νοεμβρίου) και όλοι περιμέναμε τον αντικαταστάτη του. Και αυτός άκουγε και ακούει στο όνομα "Σαονήσος"...  Και το οποίο απλά αλλάζει μόλους... Τον Ιανουάριο πραγματοποίησε δοκιμαστικά ταξίδια στο Σαρωνικό, τον Φεβρουάριο ολοκλήρωσε τις εργασίες συντήρησης στο Μόλο της ΔΕΗ στο Κερατσίνι και από τις 13 Απριλίου βρίσκεται δεμένο ...χειροπόδαρα στο Λαύριο όπως φαίνεται από τις σημερινές φωτογραφίες που ανέβασε στη σελίδα του, ο αγαπημένος φωτογράφος των πλοίων στις Κυκλάδες, Σταμάτης Παγώνης... 

Πριν από μερικές εβδομάδες, στις αρχές Απριλίου, η ακτοπλοϊκή εταιρεία SAOS FERRIES που έχει τα ...δικαιώματα του ΣΑΟΝΗΣΟΣ είχε στείλει ανοιχτή επιστολή στο αρμόδιο Υπουργείο Ναυτιλίας για την οικονομική πολιτική που θέλει να εφαρμόσει στις Κυκλάδες. Παρόμοια λίγο πολύ με αυτή στα Δωδεκάνησα και όπως διαβάζουμε για το 2021 σε Ανάφη και Δονούσα οι κάτοικοι θα μπορούν να μετακινούνται δωρεάν (όπως και τα μέσα μετακίνησης) ενώ στην "χαμηλή" τουριστική περίοδο θα έχει αντίστοιχη πολιτική και για άλλα νησιά των Κυκλάδων. 

Η επιστολή έφερε την υπογραφή της κας Μαρίας Μανούση όπου ανάμεσα στα άλλα είχαμε διαβάσει: Για όλο το 2021 τα πλοία του ομίλου θα μεταφέρουν το σύνολο των επιβατών (Ελλήνων και αλλοδαπών) από και προς τα νησιά του Καστελλόριζου, της Ανάφης και της Δονούσας εντελώς δωρεάν, συμπεριλαμβανομένης και της δωρεάν μεταφοράς των Ι.Χ. οχημάτων τους.

και  τα τρία  πλοία του ομίλου, (ΕΓ/-ΟΓ Σταυρός, ΕΓ/-ΟΓ Σαόνησος, Ε/Γ-Δ/Ρ Ζέφυρος), κατά την εκτέλεση των δρομολογίων τους σε όλες τις ακτοπλοϊκές γραμμές τις οποίες εξυπηρετούν, θα μεταφέρουν, κατά τα χρονικά διαστήματα από 15-5-2021 έως και 30-6-2021, καθώς και από  15-9-2021  έως και 31-10-2021, εντελώς δωρεάν όλους τους επιβάτες προς όλους τους υπόλοιπους προορισμούς τους (Ρόδο, Σύμη, Τήλο, Χάλκη, Νίσυρο, Κω, Σύρο, Τήνο, Άνδρο, Κάρυστο, Κύθνο, Κέα, Λαύριο, Πάρο, Νάξο, Αιγιάλη, Κατάπολα, Κουφονήσι, Σχοινούσα, Ηρακλειά, Φολέγανδρο, Σίκινο, Ίο, Θήρα, Θηρασιά, Λέρο, Λειψούς, Πάτμο, Αρκιούς, Αγαθονήσι, Πυθαγόρειο Κάλυμνο, Ψέριμο, Μαστιχάρι Κω).

Το ζήτημα όμως είναι ότι έχουμε περάσει περίπου 25 ημέρες από την επιστολή εκείνη και δεκατρείς από την ημέρα που το πλοίο βρέθηκε στο Λαύριο αλλά δεν κουνιέται φύλο. Την ίδια ώρα οι κάτοικοι κυρίως στις Δυτικές Κυκλάδες ακούν για πλοίο και πλοίο δεν βλέπουν... Αλήθεια, ποιος θα δώσει απάντηση; 

Εμείς τέλος να αναφέρουμε ότι στα τέλη Νοεμβρίου το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είχε δώσει τη δεύτερη γραμμή των ενδοκυκλαδικών (σ.σ. η πρώτη είναι στη εταιρεία που δρομολογεί το "Αρτεμις" και το οποίο σήμερα αποχαιρετά κι αυτό δίνοντας τη θέση του στο Hellenic HighSpeed έως τα τέλη Μαρτίου) στην εταιρεία «Αξιοκέρσα»… Πήρε δηλαδή τις γραμμές:

Α) Σύρος – Τήνος – Άνδρος – Κάρυστος και επιστροφή

Β) Σύρος – Κύθνος – Κέα – Λαύριο και επιστροφή

Γ) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Δονούσα – Αιγιάλη (Αμοργός) – Κατάπολα (Αμοργός) – Κουφονήσι – Σχοινούσα – Ηρακλειά – Νάξος – Πάρος και Σύρος

Και δ) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Φολέγανδρος – Σίκινος – Ίος – Θηρασιά – Θήρα – Ανάφη και επιστροφή.

Αλλά τίποτα ακόμη. Πόσο ακόμη θα κάνουμε υπομονή; 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News