Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΤεχνολογίαΚυκλάδες - Ν. Συρμαλένιος: Η ερώτηση για την στελέχωση των μικρών αεροδρομίων...

Κυκλάδες – Ν. Συρμαλένιος: Η ερώτηση για την στελέχωση των μικρών αεροδρομίων και η απάντηση του Καραμανλή (video)

|

Νίκος Συρμαλένιος: «Θα προχωρήσουν επιτέλους οι μόνιμες προσλήψεις της ΥΠΑ για να λειτουργήσουν με ασφάλεια τα νησιωτικά περιφερειακά αεροδρόμια;» – Η απάντηση του Καραμανλή με τις άμεσες προσλήψεις και συζήτηση (video)

Την ανάγκη να καταστούν τα αεροδρόμια των μικρών νησιών λειτουργικά και ασφαλή μέσω άμεσων μόνιμων προσλήψεων του αναγκαίου προσωπικού στην ΥΠΑ, τόνισε ο βουλευτής Κυκλάδων Νίκος Συρμαλένιος, μιλώντας στη συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής, κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης με θέμα: «Τραγικές ελλείψεις της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) στα μικρά νησιωτικά αεροδρόμια ενόψει της τουριστικής περιόδου».

Ο Νίκος Συρμαλένιος ρώτησε τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνο Αχ. Καραμανλή κατά πόσο προτίθεται η κυβέρνηση, μέχρι την οριστική κάλυψη των υπηρεσιών με μόνιμες προσλήψεις, να διασφαλίσει την αξιοπιστία λειτουργίας των αεροδρομίων, τουλάχιστον με μεταθέσεις και μετακινήσεις ή και μετατάξεις όπως έχει ζητήσει ο Σύλλογος Υπαλλήλων της Πολιτικής Αεροπορίας.

Ακολουθεί η πλήρης ομιλία του Νίκου Συρμαλένιου:

 «Στις 21 Οκτωβρίου του 2021 καταθέσαμε ερώτηση προς το Υπουργείο σας σχετικά με τις τραγικές ελλείψεις της ΥΠΑ σε προσωπικό σε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων νησιωτικά αεροδρόμια, ανάμεσά τους και στις Κυκλάδες και ιδιαίτερα εκείνα της Σύρου, της Νάξου και της Μήλου. Οι απαντήσεις που πήραμε ουσιαστικά δεν απαντάνε στο πρόβλημα της έλλειψης στελεχών, ιδιαίτερα για εκείνες τις θέσεις των μοναδικών εξουσιοδοτημένων υπαλλήλων του πύργου ελέγχου για παροχή πληροφοριών πτήσεων, και αυτές οι ελλείψεις οδήγησαν σε ματαιώσεις δρομολογίων. Εάν παραδείγματος χάριν, ο μοναδικός υπάλληλος δηλώσει ασθένεια, ακυρώνεται το δρομολόγιο και τρέχετε την τελευταία στιγμή να βρείτε μία λύση ανάγκης, δηλαδή μία λύση εμβαλωματική για να μπορέσει να λειτουργήσει το αεροδρόμιο. Το είχαμε αυτό, πέραν από τα παλαιότερα περιστατικά, περίπου ένα μήνα πριν και στο αεροδρόμιο της Νάξου και πριν από τρεις ημέρες είχαμε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στο Αεροδρόμιο της Μήλου.

Μας στέλνετε, λοιπόν, από τα γειτονικά αεροδρόμια ή από το κέντρο έναν υπάλληλο με καθυστέρηση, για να λειτουργήσει το αεροδρόμιο και αυτό βεβαίως, με ταλαιπωρία για τους επιβάτες, οι οποίοι είχαν κλείσει ήδη τις πτήσεις για να πετάξουν. Καταλαβαίνετε ότι αυτό δεν μπορεί να εξασφαλίσει λειτουργικά και ασφαλή αεροδρόμια, ιδιαίτερα στα μικρότερα νησιά.

Υπάρχουν πάρα πολλά αιτήματα, τα οποία έχουν τεθεί από τον Σύλλογο Υπαλλήλων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και για μετατάξεις και για μόνιμες προσλήψεις για να λειτουργήσουν τα αεροδρόμια. Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί, κύριε Υπουργέ, και μάλιστα όταν λέμε ότι είμαστε μία χώρα που περιμένουμε την τουριστική περίοδο, η τουριστική περίοδος επίκειται –βεβαίως, ο πόλεμος ήταν εκτός προγράμματος, όλα τα σημάδια έδειχναν ότι θα έχουμε μία πάρα πολύ καλή περίοδο, θα δούμε τώρα πως θα εξελιχθούν τα πράγματα-  αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα αεροδρόμια και τη χειμερινή περίοδο που η κίνηση είναι μικρότερη πρέπει να κλείνουν εάν δηλώνει ασθένεια ο ένας και μοναδικός εξουσιοδοτημένος υπάλληλος για τις πληροφορίες πτήσεων.

Έτσι, λοιπόν, το ερώτημα είναι: Πρώτον, προτίθεστε επιτέλους να προχωρήσετε σε άμεσες μόνιμες προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού στην ΥΠΑ, έτσι ώστε να γίνουν και αυτά τα αεροδρόμια λειτουργικά και ασφαλή; Δεύτερον, προτίθεστε μέχρι την οριστική κάλυψη των υπηρεσιών με μόνιμες προσλήψεις να διασφαλίσετε την αξιοπιστία λειτουργίας των αεροδρομίων, τουλάχιστον με μεταθέσεις και μετακινήσεις ή και μετατάξεις όπως, επαναλαμβάνω, έχει ζητήσει ο Σύλλογος Υπαλλήλων της Πολιτικής Αεροπορίας;

Η απάντηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

«Κύριε συνάδελφε, σας ευχαριστώ πολύ για την ερώτησή σας, γιατί είναι πραγματικά επίκαιρη και θα σας εξηγήσω γιατί το λέω αυτό. Διότι, για μία ακόμη φορά νομίζω ότι οι εξελίξεις μας έχουν προσπεράσει όλους.

Έρχεστε σήμερα για να συζητήσουμε ένα θέμα που όντως είναι υπαρκτό και αρκετά σημαντικό, για το οποίο, όμως, έχουμε ξεκινήσουμε να δίνουμε λύσεις. Πριν απαντήσω στην ερώτησή σας –για να γίνει, κύριε Πρόεδρε, απολύτως σαφές- θα μου επιτρέψετε να κάνω μία ευρύτερη αναφορά στα θέματα της ΥΠΑ. Στην ΥΠΑ έχουμε δύο κατηγορίες υπαλλήλων που ασχολούνται με τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας, οι οποίοι είναι οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας που επανδρώνουν τα κυρίως μεγάλα αεροδρόμια και οι λεγόμενοι AFIS -σε αυτούς αναφέρεται ο κ. Συρμαλένιος- οι οποίοι ανήκουν στον κλάδο της παροχής πληροφοριών πτήσεων, ειδικά εκπαιδευμένοι από την ΥΠΑ γι’ αυτόν τον σκοπό και επίσης, στελεχώνουν τα περιφερειακά αεροδρόμια, ιδίως τους χειμερινούς μήνες. Είναι ένα χρόνιο πρόβλημα αυτό και το γνωρίζετε, που απασχολεί την ΥΠΑ εδώ και καιρό και όντως σε μερικές περιπτώσεις είναι υποστελεχωμένες αυτές οι υπηρεσίες.

Αυτή είναι η κατάσταση που παραλάβαμε και σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται άλλωστε και η καινοτόμος κίνηση που είχαμε κάνει και είχαμε ψηφίσει το ’19 με το άρθρο 31/4647, στο οποίο για πρώτη φορά καθιερώνουμε το μπόνους αποδοτικότητας στο ελληνικό δημόσιο, συνδυάζοντας τις μισθολογικές παροχές των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας με την απόδοση της αεροναυσιπλοΐας και τη μείωση των καθυστερήσεων. Και δεν σταματάμε σ’ αυτά. Στο πλαίσιο αυτό έχουμε προχωρήσει σε αυτό που η δική σας κυβέρνηση απέτυχε παταγωδώς να κάνει, στον διαχωρισμό μεταξύ της ΥΠΑ και της ΑΠΑ, κάτι το οποίο είναι απαίτηση της EASA εδώ και χρόνια και η Ελληνική Δημοκρατία είχε καθυστερήσει, λόγω της προχειρότητας με την οποία είχε νομοθετήσει ο ΣΥΡΙΖΑ εδώ και πολλά χρόνια.

Πάμε, όμως, να δούμε, γιατί είναι επίκαιρη η ερώτησή σας  και πώς έρχεται αυτή τη στιγμή να διαψεύσει την κατηγορία, αν θέλετε ότι δεν έχουμε κάνει τίποτα.

Αγαπητέ, κύριε συνάδελφε, χθες στο νομοσχέδιο που ψηφίσαμε για τις πρότυπες προτάσεις υπάρχει ένα άρθρο, το άρθρο 30, με το οποίο επανεργοποιήσαμε τον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, προκειμένου να προχωρήσουμε στην πρόσληψη τριάντα πέντε ατόμων. Εσείς πόσες προσλήψεις είχατε κάνει στην ΥΠΑ; Είχατε κάνει μηδέν προσλήψεις. Εμείς, λοιπόν, τι κάνουμε τώρα;

Εμείς παίρνουμε τους επιλαχόντες του τελευταίου διαγωνισμού για να επιταχύνουμε τη διαδικασία του ΑΣΕΠ. Έχουν ελεγχθεί τα πτυχία τους, έχουν μοριοδοτηθεί και μπορούν να προσληφθούν άμεσα. Και θα προσληφθούν άμεσα μέσα στους επόμενους μήνες.

Σταματάμε εδώ; Όχι. Ξεκινάμε εντός του έτους μετά από συνεννόηση με το Υπουργείο Εσωτερικών την πρόσληψη ενενήντα τριών ελεγκτών επιπλέον, πάγιο αίτημα το οποίο έχει ο Σύλλογος των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, έτσι ώστε να καλύψουν τις οργανικές τους θέσεις και επίσης, επιταχύνουμε τις διαδικασίες για να βγει και η προκήρυξή τους εντός του έτους.  Κι όχι μόνο αυτό, αλλά σε αυτήν την προκήρυξη θα έχουμε και τριάντα AFIS, οι οποίοι θα στελεχώνουν τα περιφερειακά αεροδρόμια.

Nα πούμε και κάτι άλλο που δείχνει την δεν θα έλεγα υποκρισία, αλλά δείχνει, αν θέλετε, μια ασυνεννοησία που υπάρχει, αγαπητέ συνάδελφε. Το άρθρο αυτό χθες ο εισηγητής σας δεν το ψήφισε για τις προσλήψεις και τώρα έρχεστε εσείς – προφανώς δεν το γνωρίζετε, αλλά στο ίδιο κόμμα ανήκετε- και κουνάτε το δάχτυλο στην Κυβέρνηση ότι δεν κάνει τίποτα για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.

Ερωτώ, λοιπόν, και είναι ρητορικό το ερώτημα. Πώς είναι από τη μία δυνατόν να μας κατηγορείτε ότι δεν κάνουμε προσλήψεις; Εδώ να πω κάτι. Οι προσλήψεις δεν είναι η καραμέλα και η ασπιρίνη για όλα μας τα ζητήματα. Διότι και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας έχουν μια υποχρέωση να δουλεύουν τις ώρες που πρέπει να δουλεύουν. Διότι άκουσα και πριν την ερώτηση, κύριε Πρόεδρε, και στα θέματα της υγείας. Κάθε φορά που υπάρχει οποιαδήποτε έλλειψη, η Αντιπολίτευση φωνάζει για προσλήψεις. Και η αλήθεια είναι η εξής. Εσείς πόσες προσλήψεις κάνατε στην ΥΠΑ;  Μηδέν. Όχι μόνο αυτό, αλλά εχθές είχατε την ευκαιρία να υπερψηφίσετε αυτό το άρθρο για τους τριάντα πέντε και δεν το κάνατε.

Επομένως, θέλω εδώ να τονίσω ότι τουλάχιστον για να συνεννοηθούμε σε αυτήν την Αίθουσα συμφωνώ με την ερώτησή σας. Όντως υπάρχει ένα πρόβλημα και βρίσκουμε λύσεις. Στη δευτερολογία μου θα σας πω και τι κάνουμε άμεσα αυτήν τη στιγμή για να καλύψουμε το πρόβλημα».

 Η δευτερολογία του Νίκου Συρμαλένιου

«Κατ’ αρχήν, κύριε Υπουργέ, θέλω να πω ότι εσείς θα έπρεπε να επικεντρωθείτε πολύ περισσότερο στο πρόβλημα το οποίο λέτε ότι θα μας αναφέρετε στη δευτερολογία εάν και κατά πόσον έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες προσλήψεων. Είπατε για κάποιες και αυτό είναι θετικό, εάν υπάρχει. Ένα αυτό.

Το δεύτερο είναι ότι εν πάση περιπτώσει το πρόβλημα είναι χρόνιο. Όντως είναι χρόνιο, αλλά να μην ξεχνάτε ότι εμείς προσλήψεις με τον κανόνα ένα προς δέκα –δέκα αποχωρούν και ένας προσλαμβάνεται- και πέντε αποχωρούν, ένας προσλαμβάνεται, που έγινε από την 1/1/2019 μετά που βγήκαμε από τα μνημόνια χάρη στις θυσίες του ελληνικού λαού και χάρη στην πολιτική της δικής μας κυβέρνησης, τότε καταφέραμε να μπούμε από το 2019 στη διαδικασία να μπορούμε να κάνουμε ουσιαστικές προσλήψεις. Επομένως, όντως έχετε δίκιο. Δεν υπήρχαν τότε προσλήψεις.

Αλλά θέλω να σας ρωτήσω: Σε τελευταία ανάλυση, πόσες πτήσεις είχαν ματαιωθεί τα χρόνια εκείνα από τα μικρά νησιωτικά αεροδρόμια και πόσες πτήσεις ματαιώθηκαν τώρα; Τουλάχιστον τον τελευταίο ένα-ενάμιση χρόνο έχουν ματαιωθεί αρκετές πτήσεις και από την Ικαρία και από τη Μήλο και από τη Νάξο. Επανειλημμένως δημιουργείται αυτό το πρόβλημα. Και δεν μπορούμε να λέμε ότι όντως το πρόβλημα είναι χρόνιο και να μην το αντιμετωπίζουμε εν όψει της τουριστικής περιόδου και εν όψει του ότι έχουμε μια χώρα που σε αυτά τα νησιά έχει αυξημένη κίνηση και επιβατικού κοινού μόνιμου πληθυσμού αλλά και επιβατικού κοινού τουριστών που έρχονται από την άνοιξη μέχρι το φθινόπωρο.

Εν πάση περιπτώσει, εγώ θεωρώ θετικό να ξεκινήσουν επιτέλους. Αναγνωρίστε το πρόβλημα αυτό και μην κάνετε συνεχώς αντιπολίτευση στην Αντιπολίτευση. Αναγνωρίσετε ότι το πρόβλημα είναι υπαρκτό και δεν μπορεί ένας υπάλληλος της ειδικότητας που είπατε του ελέγχου των πτήσεων, που είναι η δεύτερη κατηγορία από τους υπαλλήλους που είπατε της ΥΠΑ, εάν αρρωστήσει ή αν συμβεί κάτι, να αντικαθίσταται από έναν άλλο υπάλληλο που έρχεται από το κέντρο, που έρχεται από την Αθήνα επειγόντως για να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα αεροδρόμια. Αυτό είναι το πρόβλημα και επιτέλους θα πρέπει να χαραχθεί μια μεσομακροπρόθεσμη πολιτική προσλήψεων μόνιμου προσωπικού έτσι ώστε τα αεροδρόμιά μας να μπορέσουν να είναι ασφαλή και λειτουργικά».

Η δευτερολογία του υπουργού

«Ευτυχώς αναγνωρίζετε και εσείς με τη τοποθέτησή σας ότι χθες έγινε ένα λάθος; Ρητορικό είναι το ερώτημα. Να ρωτήσετε τον κ. Γιαννούλη γιατί δεν το ψήφισε. Τριάντα πέντε άνθρωποι θα έρθουν σε τρεις μήνες και αυτές οι προσλήψεις είχαν να γίνουν επί πάρα πολλά χρόνια. Τώρα μην μπαίνουμε σε μια λογική «εμείς δεν μπορούσαμε να προσλάβουμε και εσείς προσλάβατε», γιατί θα σας απαντήσω ότι εσείς μας βάλατε στο μνημόνιο του ’15, ενώ λέγατε ότι θα το σκίσετε με ένα άρθρο. Μην πάμε σε αυτήν την κουβέντα.

Ξέρετε όμως κάτι; Στην πολιτική έχει πολύ μεγάλη σημασία, γιατί όλοι κρινόμαστε, αν θέλετε, από τα έργα μας και τα λόγια μας, τι λέμε προεκλογικά και τι πράττουμε μετεκλογικά. Μην πάμε, λοιπόν, σε αυτήν την κουβέντα γιατί -πιστέψτε με- θα είστε στη δυσάρεστη θέση να απολογείστε για κάτι που μπορεί να σας ξεπερνά.

Πάμε, λοιπόν, επί της ουσίας. Κρατάω το κωμικοτραγικό να έρχεται ένας Βουλευτής σήμερα να μου κάνει ερώτηση γιατί δεν κάνω προσλήψεις, όταν χθες έκανα με το άρθρο 30 και ο ΣΥΡΙΖΑ το καταψήφισε. Αυτό είναι στα όρια του κωμικοτραγικού. Θα μπορούσατε τουλάχιστον να την είχατε αποσύρει την ερώτησή σας, αλλά ούτε συνεννοείστε μεταξύ σας.

Πάμε, λοιπόν, στο επίμαχο θέμα, γιατί αυτό νομίζω ότι δεν αφορά τον ευρύτερο κόσμο που όντως -έχετε απόλυτο δίκιο- αντιμετωπίζει προβλήματα στο αεροδρόμιο. Τι θα κάνουμε τώρα. Ήδη έχω δώσει εντολή ώστε η ΥΠΑ να προχωρήσει στην εκπαίδευση τεσσάρων υπαλλήλων του συγκεκριμένου κλάδου για να καλύψουμε και να έχουμε μεταθέσεις για να μην έχουμε προβλήματα ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Οι εν λόγω τέσσερις μετατάχθηκαν στην ΥΠΑ ήδη από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης. Εντός των επόμενων μηνών ολοκληρώνεται η εκπαίδευσή τους ώστε να είναι σε θέση να ενισχύσουν επικουρικά τους περιφερειακούς αερολιμένες. Την τουριστική περίοδο θα βρίσκονται στη θέση τους. Επίσης, εξετάζουμε τη δυνατότητα αυτήν τη στιγμή για μετάταξη δεκαπέντε επιπλέον υπαλλήλων από τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης ώστε να ενταχθούν και αυτοί στην AFIS.

Κύριε συνάδελφε, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΥΠΑ, όπως πολύ καλά είπατε στην πρωτολογία σας, είναι γνωστά σε όλους μας εδώ και χρόνια. Εμείς, λοιπόν, δίνουμε λύσεις άμεσες με τις μεταθέσεις αυτών των υπαλλήλων, μεσοπρόθεσμες με το άρθρο που ψηφίσαμε χθες, το άρθρο 30, για να πάρουμε άμεσα τριάντα πέντε ελεγκτές, συν η προκήρυξη που θα βγει εντός των επόμενων μηνών για ενενήντα πέντε ελεγκτές και τριάντα πέντε AFISO. Επομένως, ναι, για να απαντήσω στο ερώτημά σας, υπάρχει βραχυπρόθεσμος σχεδιασμός, μεσοπρόθεσμος σχεδιασμός και μακροπρόθεσμος σχεδιασμός, κάτι το οποίο δεν έχει γίνει εδώ και χρόνια.

Και να κλείσω, κύριε Πρόεδρε, διότι πολύ σωστά είπε ο κύριος συνάδελφος ότι είχαμε ένα πρόβλημα σε διάφορα αεροδρόμια την περίοδο αυτή που αρρώστησε ένας AFISO και το αεροδρόμιο έπρεπε να κλείσει μέχρι να μεταφέρουμε έναν άλλον ελεγκτή για να καλύψει αυτήν τη διαδικασία. Έγινε πρώτη φορά αυτό; Όχι, δεν έγινε πρώτη φορά. Και για να αφήσουμε, λοιπόν, αυτές τις μικροκομματικές σκοπιμότητες, διότι όντως έγινε και στη δική μας διακυβέρνηση, εγώ θα σας καταθέσω στα Πρακτικά και θα σας θυμίσω ότι τον Δεκέμβριο του ’18 επί των δικών σας ημερών είχαμε ακριβώς το ίδιο φαινόμενο, δηλαδή στη Μήλο ακυρώθηκε πτήση. Εσείς τι κάνατε γι’ αυτό; Από το ’18 μέχρι το ’19 κάνατε κάτι; Προσλάβατε υπαλλήλους; Όχι. Μεταθέσατε υπαλλήλους; Όχι. Είχατε σχεδιασμό; Λοιπόν, υπάρχει και ένα όριο σε αυτήν την πολιτική φάρσα. Δηλαδή μας κατηγορείτε για κάτι το οποίο εσείς ποτέ δεν κάνατε κι εμείς επιτέλους βρίσκουμε μία λύση για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που όντως είναι υπαρκτά».

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νάξος – ΧΥΤΑ: Υπό έλεγχο και έσβησε η φωτιά

Εσβησε η φωτιά που ξέσπασε νωρίς το πρωί της Παρασκευής στο ΧΥΤΑ της Νάξου

“Νόσος Νάξος”: Ενεργοποιείται (από Νοσοκομείο Νάξου) η διαδικασία του γονιδιακού ελέγχου

Συνάντηση την περασμένη Δευτέρα (22/04) στο Δημαρχείο Νάξου με σκοπό την ενεργοποίηση της διαδικασίας γονιδιακού ελέγχου για τη "Νόσος Νάξος"

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia – Play Offs: Φινάλε στο όνειρο, ήττα στην Βούλα και αποκλεισμός

Ο ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia πάλεψε αλλά πνίγηκε στην άμυνα του Πρωτέα Βούλας - Ηττα στον 3ο αγώνα 66-55 και με 2-1 ήττες έμεινε εκτός συνέχεια - Το σχόλιο της διοίκησης για το φετινό ταξίδι της Ναξιώτικης Ομάδας

Πανναξιακός ΑΟΚ – Play Offs: “Εδώ είναι Νάξος” και επίδειξη δύναμης κόντρα στον Ηλυσιακό

Εντυπωσιακός ο Πανναξιακός ΑΟΚ κέρδισε τον Ηλυσιακό 74-62, έφερε τη σειρά στα ίσα (1-1 νίκες) και ο τελικός για την μάχη του τελικού την προσεχή Κυριακή (28/04) στα Ιλίσια

Εκτακτο: Φωτιά σε εξέλιξη στο ΧΥΤΑ της Νάξου (photos)

Γύρω στις 6 το πρωί της Παρασκευής ξέσπασε φωτιά στο ΧΥΤΑ της Νάξου - Στο χώρο και δύναμη του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Νάξου

Ιταλία: Ενεργοποιήθηκε σήμερα το εισιτήριο εισόδου στην Βενετία

Πέντε (5) ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου

ΠΝΑι: Με διευρυμένη πλειοψηφία, Συμπαραστάτης του Πολίτη, ο δικηγόρος Στέφανος Καψάλης

Νέος Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου ο δικηγόρος Ρόδου, Στέφανος Καψάλης - Η διαδικασία επιλογής διεξήχθη με μυστική ψηφοφορία στην τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου

Ιταλία – Εθνικό Συμβούλιο Ερευνών: “Βρήκαμε τον τάφο του Πλάτωνα”

«Ετάφη δε και Πλάτων...» - Ερευνα υποδεικνύει την Ακαδημία Πλάτωνος ως τελευταία κατοικία του φιλοσόφου

Νηστεία: Εύκολοι και νόστιμοι συνδυασμοί τροφών που μπορείτε να κάνετε

Ιδανικοί συνδυασμοί τροφών που μπορείτε να κάνετε την περίοδο της νηστείας

Νάξος – Αναβολή: Οι καιρικές συνθήκες “νίκησαν” το μπάσκετ

Αναβλήθηκε ο αγώνας Πανναξιακός ΑΟΚ - Ηλυσιακός λόγω αδυναμίας έλευσης των διαιτητών - Αύριο (όπως και ο αγώνας Πρωτέας - ΑΠΑΣ Νάξου) η αναμέτρηση την ίδια ώρα στο "Δημ. Περιστεράκης"

Νάξος – ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Απόλυτα επιτυχημένο το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης (photo)

Η VOM ολοκλήρωσε με επιτυχία το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης στη ΛΕ.ΜΟ.Ν Νάξου (photo)

Νάξος: Ερχεται η τακτική συνεδρίαση Επιτροπής Τουριστικής προβολής και ανάπτυξης

Τακτική Συνεδρίαση Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης αύριο Παρασκευή - Ποια τα θέματα

Νάξος – Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος: Πότε ξεκινάει το Πασχαλινό ωράριο καταστημάτων

Το Πασχαλινό ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων στη Νάξο ανακοίνωσε ο Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος του νησιού (πίνακας)

Fast Ferries – Πρωτομαγιά: Εμφάνιση στη Νάξο του “Fast Ferries Andros”

Η Fast Ferries ενημερώνει για την κίνηση των πλοίων της κατά την απεργία της Πρωτομαγιάς - ΤΙ θέλει το Fast Ferries Andros στη Νάξο;

Πανναξιακός ΑΟΚ – Play offs: Ωρα τελικού (15:00) κόντρα στον Ηλυσιακό

Ο Πανναξιακός ΑΟΚ αντιμετωπίζει σήμερα τον Ηλυσιακό για τον 2ο αγώνα των πλέι οφ... (Αφίσα)

ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Ξεκίνησε το 3ήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης

Η Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Νάξου (ΛΕ.ΜΟ.Ν.) κάλεσε τον Βασίλη Ορφανό για ένα τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης - Πως μπορείτε να δώσετε το παρών

Νάξος – Ολυμπιακή Φλόγα: ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΘΛΙΨΗ για τους πολιτικούς νάνους, απρέπεια σε έναν Ναξιώτη Πρωταθλητή

Ο Στράτος Φουτάκογλου γράφει για όσα έγιναν την ημέρα της Λαμπαδηδρομίας στη Νάξο με επίκεντρο τον παραγκωνισμό του Ναξιώτη πρωταθλητή Γιάννη Ξενάκη

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia – Play Offs: “Καθαρίζει” απόψε (20/04) τον Πρωτέα και πάει …τελικό

Ωρα... τελικού για τον ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia . Αντιμετωπίζει τον Πρωτέα Βούλας απόψε (19:00) στο ΔΑΚ Νάξου και πιάνει τον μεγάλο στόχο, την παρουσία στον τελικό ανόδου κόντρα στο Αιγάλεω ή Δάφνη Πανελευσινιακό

Νάξος: Δεν “έδεσε” το “Blue Star 2” και έφυγε για την Πάρο, αλλά ούτε εκεί έδεσε (video)

Με την ένταση των ανέμων στα 80 χιλιόμετρα την ώρα (σε ριπή ανέμου) από νότια κατεύθυνση, το "Blue Star 2" δεν έδεσε στο λιμάνι της Νάξου και μετά στη Πάρο