Τρίτη, 19 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Σε 12 χώρες στοχευμένα τρέχει η νέα τουριστική καμπάνια

ΠΝΑΙ: Σε 12 χώρες στοχευμένα τρέχει η νέα τουριστική καμπάνια

|

Ψηφιακή και παραμετροποιημένη με στόχο τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα –  Τη Δευτέρα 13 Ιουλίου διανέμεται το περιεχόμενο της, προσαρμοσμένο ανά νησί, στους 34 Δήμους της Περιφέρειας και στην επιχειρηματική κοινότητα του Νοτίου Αιγαίου

Η νέα διαφημιστική καμπάνια για τους προορισμούς του Νότιου Αιγαίου, που τρέχει ήδη σε δώδεκα χώρες του εξωτερικού, προστίθεται στη μεγάλη μάχη που δίνουν φέτος όλοι οι φορείς, οι επαγγελματίες, οι απασχολούμενοι στον Τουρισμό αλλά και όλοι οι κάτοικοι των νησιών του Νότιου Αιγαίου. Οι σκοποί, οι στόχοι, η στρατηγική, το concept και τα μέσα υλοποίησής της είχαν παρουσιαστεί από την Novus Mind, στην ευρεία σύσκεψη φορέων, που είχε πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου στην Περιφέρεια, και είχαν τύχει ομόφωνης αποδοχής από όλους τους συμμετέχοντες φορείς.

H νέα διαφημιστική καμπάνια αποτελεί την πρώτη φάση ενός συνολικότερου προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που καλύπτει χρονικά έως και τον Ιούνιο του 2022. Ο προϋπολογισμός των ήδη σχεδιασμένων δράσεων του συνολικού προγράμματος ανέρχεται σε 1.385.000 €.  Η συγκεκριμένη πρώτη φάση της καμπάνιας, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, διαρκεί έως και τις αρχές Οκτωβρίου 2020. Η δεύτερη φάση ξεκινά την 1η Αυγούστου, τρέχει παράλληλα με την πρώτη και εκτείνεται μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2020, ενώ η τρίτη φάση ξεκινά, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού, τον Ιανουάριο του 2021 και καλύπτει με δράσεις προβολής έως και τον Ιούνιο 2022. Ο διεθνής διαγωνισμός για την επιλογή του αναδόχου υλοποίησης της τρίτης φάσης είναι ήδη σε εξέλιξη, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών την 24η Ιουλίου 2020.

Κύριο χαρακτηριστικό του όλου σχεδιασμού είναι η δυναμική του μορφή και η ευελιξία. Σε μία περίοδο, όπου δεν υπάρχουν όλες οι απαντήσεις και τα δεδομένα αλλάζουν σε καθημερινή βάση, τόσο οι επιμέρους στόχοι όσο και οι αγορές και δράσεις αναπροσαρμόζονται στα νέα στοιχεία, που αναδύονται κάθε φορά, ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας. Για το σκοπό αυτό, μεριμνά η συνεργασία της Περιφέρειας με τη διεθνή εταιρεία συμβούλων τουρισμού Horwath HTL, η οποία και τροφοδοτεί συστηματικά και σε συνεχή βάση με τα δεδομένα και τις τάσεις των αγορών-στόχων τον συνολικό (επανα)σχεδιασμό.

Ειδικότερα, η πρώτη φάση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας, που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, έχει βασιστεί σε έναν ενδελεχή και τεχνοκρατικό προσδιορισμό του προφίλ των τουριστών που δυνητικά θα μπορούσαν να ταξιδέψουν εκτός της χώρας διαμονής τους. Το προφίλ αυτό βασίστηκε όχι μόνο σε δημογραφικά χαρακτηριστικά αλλά κυρίως σε συμπεριφορικά και ψυχογραφικά (lifestyle) χαρακτηριστικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη προδιαθέσεις και αντιλήψεις σχετικά με τον Covid-19 όπως και τυχόν απρόβλεπτους παράγοντες.  Στόχος αυτής της ανάλυσης ήταν να προσδιοριστούν με μεγαλύτερη σαφήνεια τα κοινά-στόχοι, και συνεπώς τα μηνύματα της καμπάνιας να είναι σχεδιασμένα ακριβώς στα μέτρα των δυνητικών τουριστών. Πρακτικά, αυτό σημαίνει καλύτερη στόχευση και μεγαλύτερη αποδοτικότητα των πόρων της καμπάνιας, άρα καλύτερη αξιοποίηση των πόρων της Περιφέρειας.

Η διαφημιστική καμπάνια τρέχει σε 12 χώρες – γεωγραφικές αγορές, οι οποίες και έχουν επιλεγεί με έναν συνδυασμό τριών παραμέτρων: (1) Σημαντικότητα της αγοράς για το Νότιο Αιγαίο, με βάση τις αφίξεις των προηγούμενων ετών, (2) τρέχουσα κατάσταση στην συγκεκριμένη χώρα σε σχέση με την εξέλιξη την πανδημίας αλλά και τους περιορισμούς διεθνών ταξιδιών είτε από τη συγκεκριμένη χώρα είτε από την Ελλάδα, και (3) όγκος αναζητήσεων για ταξίδια στην Ελλάδα και προοπτικές εξέλιξης του.

H καμπάνια υλοποιείται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, πρόκειται δηλαδή για μία ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια. Για να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητά της, η επιλογή των χρηστών που βλέπουν τις διαφημίσεις γίνεται με βάση συγκεκριμένα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά: Για παράδειγμα, ο χρήστης θα δει την καμπάνια μόνο εάν βρίσκεται σε χώρα, με διασύνδεση με την Ελλάδα και έχει αναζητήσει πληροφορίες για έναν ανταγωνιστικό προορισμό της Μεσογείου ή διαμονή ή πτήσεις για οποιοδήποτε από τα 50 νησιά της Περιφέρειας. Τέτοιου είδους στόχευση ακριβείας επιτυγχάνεται με τη χρήση ειδικών εργαλείων, που προγραμματίζουν τη διανομή των διαφημίσεων μέσω εξειδικευμένων αλγόριθμων, που είναι σε θέση να εντοπίζουν με ακρίβεια χρήστες του διαδικτύου που πληρούν τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Την Δευτέρα 13 Ιουλίου, η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου που καλύπτει όλα τα νησιά της Περιφέρειας,  Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, προσαρμοσμένη ανά νησί-προορισμό, διανέμεται στους 34 Δήμους της Περιφέρειας καθώς και στην επιχειρηματική κοινότητα του Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να αποκτήσει το σύνολο των ενδιαφερομένων τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής του μήνα

Το Γραφείο Τύπου

 

Διαβάστε εδώ όλες τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από τις σελίδες του naxospress.gr

Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις μέσα από την πλατφόρμα του google news…


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Δανακός: “Γιατρικό” για τον “γεροπλάτανο” και οι υπόλοιπες δράσεις

Μέσω άρθρου από την γεωπόνο Νίκη Κεφαλά βλέπουμε τις εξελίξεις γύρω από τον "γεροπλάτανο" του Δανακού...

Ενδοκυκλαδικά: Τροποποίηση δρομολογίου “Σαόνησος” λόγω κακών καιρικών συνθηκών

Δείτε πως διαμορφώνεται το δρομολόγιο (19-20 Μαρτίου) του "Σαόνησος" λόγω κακών καιρικών συνθηκών (πίνακας)

Το εγκώμιο της Τήνου πλέκει o Guardian

Αυτό το ελληνικό νησί εξυμνεί ο «Guardian» και προτείνει διακοπές εκεί την άνοιξη

ΑΔΜΗΕ – Καλώδιο μήκους 560 χλμ. θα ηλεκτροδοτήσει τα Δωδεκάνησα

ΑΔΜΗΕ – Με υποθαλάσσιο καλώδιο 560 χλμ. θα ηλεκτροδοτηθούν τα Δωδεκάνησα - Το χρονοδιάγραμμα της ...αυτονομίας

Κύθνος: Το Αιολικό Εργοστάσιο και ο πετρελαϊκός κολοσσός Total

Ο γαλλικός πετρελαϊκός κολοσσός TOTAL απειλεί το νησί της Κύθνου με αιολικό εργοστάσιο! - Η αντίδραση του Δήμου

ΠΝΑι: Οι επιχειρηματίες έχουν τον πρώτο λόγο και καταθέτουν την άποψή τους

The Rhodes Co-Lab: Στην plastic-free εποχή η γνώμη των τοπικών επιχειρήσεων μετράει

Σαντορίνη: Παράταση για οικοδομικές εργασίες και βέβαια πρόστιμα

Έως και 3.600 ευρώ θα καλούνται να πληρώσουν όσοι θα παραβούν τον κανονισμό Καθαριότητας και Εκτέλεσης Οικοδομικών Εργασιών

Χατζημάρκος: Μικροπολιτική επιλογή όσων μιλούν για “εμπάθεια” της Περιφέρειας προς τη Νάξο (video)

Ο Γιώργος Χατζημάρκος - Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου - μιλάει στη "Ραδιοφωνία Κυκλάδων 101,3" για τις προτάσεις σχετικά με τις βάσεις του ΕΚΑΒ και τη σχέση Περιφέρειας - Νάξου (video)

Νάξος: Αδεια για ένα νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στο νησί

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο - Σε ποια περιοχή

Νοσοκομείο Νάξου: Επιασε δουλειά ο Γυναικολόγος, και πάλι στη Νάξο ο Κων/νος Πατσούρας

Μόνιμος Γυναικολόγος στο Νοσοκομείο Νάξου μετά από αναζήτηση ετών.

Πανναξιακός ΑΟ: Το αντίο στην “ψυχάρα” τον Γιώργο Βαθρακοκοίλη

Ο Πανναξιακός ΑΟ αποχαιρετά τον Γιώργο Βαθρακοκοίλη - Πως θα τον τιμήσει

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Βαθρακοκοίλης

Πένθος στη Νάξο για την απώλεια του Γιώργο Βαθρακοκοίλη

Αγιος Αρσένιος – Πολιτιστικός Σύλλογος: Πρόσκληση (17/03) για χορό με τους Κορδελάτους

Οι Κορδελάτοι του Αγίου Αρσενίου προσκαλούν τους φίλους σε χορό στην πλατεία του χωριού..

Πολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Νέων : Κυριακή στις Τρίποδες με Κορδελάτους (video)

Στις Τρίποδες σήμερα (17/03) χορεύουν οι Κορδελάτοι (video)

Νάξος – Απείρανθος: Κουδουνάτοι σε …δράση το μεσημέρι της Κυριακής (video)

Η Γαλήνη Μπαρδάνη μας μεταφέρει μέσω της "Ραδιοφωνίας Κυκλάδων" στην Απείρανθο για το έθιμο των Κουδουνάτων - Η πρόσκληση από την Ελένη Ελευθερίου μέσα από τα κοτσάκια της

Νοσοκομείο Νάξου: Αύριο (15/03) αναλαμβάνει υπηρεσία ο μόνιμος γυναικολόγος

Αναλαμβάνει από αύριο 15/3 υπηρεσία ο μόνιμος Γυναικολόγος στο Νοσοκομείο Νάξου

Αποκριές 2024: Ολες οι εκδηλώσεις του τετραημέρου στη Νάξο

Παρασκευή 15 Μαρτίου - Κ. Δευτέρα 18 Μαρτίου .. Ολες οι εκδηλώσεις και οι δράσεις στο Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Aegean Air: Από 1η Ιουνίου απευθείας σύνδεση Νάξος – Θεσσαλονίκη

Νέες συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με Νάξο και Άμστερνταμ μέσω της Aegean Air