Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Σε 12 χώρες στοχευμένα τρέχει η νέα τουριστική καμπάνια

ΠΝΑΙ: Σε 12 χώρες στοχευμένα τρέχει η νέα τουριστική καμπάνια

|

Ψηφιακή και παραμετροποιημένη με στόχο τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα –  Τη Δευτέρα 13 Ιουλίου διανέμεται το περιεχόμενο της, προσαρμοσμένο ανά νησί, στους 34 Δήμους της Περιφέρειας και στην επιχειρηματική κοινότητα του Νοτίου Αιγαίου

Η νέα διαφημιστική καμπάνια για τους προορισμούς του Νότιου Αιγαίου, που τρέχει ήδη σε δώδεκα χώρες του εξωτερικού, προστίθεται στη μεγάλη μάχη που δίνουν φέτος όλοι οι φορείς, οι επαγγελματίες, οι απασχολούμενοι στον Τουρισμό αλλά και όλοι οι κάτοικοι των νησιών του Νότιου Αιγαίου. Οι σκοποί, οι στόχοι, η στρατηγική, το concept και τα μέσα υλοποίησής της είχαν παρουσιαστεί από την Novus Mind, στην ευρεία σύσκεψη φορέων, που είχε πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου στην Περιφέρεια, και είχαν τύχει ομόφωνης αποδοχής από όλους τους συμμετέχοντες φορείς.

H νέα διαφημιστική καμπάνια αποτελεί την πρώτη φάση ενός συνολικότερου προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που καλύπτει χρονικά έως και τον Ιούνιο του 2022. Ο προϋπολογισμός των ήδη σχεδιασμένων δράσεων του συνολικού προγράμματος ανέρχεται σε 1.385.000 €.  Η συγκεκριμένη πρώτη φάση της καμπάνιας, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, διαρκεί έως και τις αρχές Οκτωβρίου 2020. Η δεύτερη φάση ξεκινά την 1η Αυγούστου, τρέχει παράλληλα με την πρώτη και εκτείνεται μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2020, ενώ η τρίτη φάση ξεκινά, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού, τον Ιανουάριο του 2021 και καλύπτει με δράσεις προβολής έως και τον Ιούνιο 2022. Ο διεθνής διαγωνισμός για την επιλογή του αναδόχου υλοποίησης της τρίτης φάσης είναι ήδη σε εξέλιξη, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών την 24η Ιουλίου 2020.

Κύριο χαρακτηριστικό του όλου σχεδιασμού είναι η δυναμική του μορφή και η ευελιξία. Σε μία περίοδο, όπου δεν υπάρχουν όλες οι απαντήσεις και τα δεδομένα αλλάζουν σε καθημερινή βάση, τόσο οι επιμέρους στόχοι όσο και οι αγορές και δράσεις αναπροσαρμόζονται στα νέα στοιχεία, που αναδύονται κάθε φορά, ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας. Για το σκοπό αυτό, μεριμνά η συνεργασία της Περιφέρειας με τη διεθνή εταιρεία συμβούλων τουρισμού Horwath HTL, η οποία και τροφοδοτεί συστηματικά και σε συνεχή βάση με τα δεδομένα και τις τάσεις των αγορών-στόχων τον συνολικό (επανα)σχεδιασμό.

Ειδικότερα, η πρώτη φάση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας, που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, έχει βασιστεί σε έναν ενδελεχή και τεχνοκρατικό προσδιορισμό του προφίλ των τουριστών που δυνητικά θα μπορούσαν να ταξιδέψουν εκτός της χώρας διαμονής τους. Το προφίλ αυτό βασίστηκε όχι μόνο σε δημογραφικά χαρακτηριστικά αλλά κυρίως σε συμπεριφορικά και ψυχογραφικά (lifestyle) χαρακτηριστικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη προδιαθέσεις και αντιλήψεις σχετικά με τον Covid-19 όπως και τυχόν απρόβλεπτους παράγοντες.  Στόχος αυτής της ανάλυσης ήταν να προσδιοριστούν με μεγαλύτερη σαφήνεια τα κοινά-στόχοι, και συνεπώς τα μηνύματα της καμπάνιας να είναι σχεδιασμένα ακριβώς στα μέτρα των δυνητικών τουριστών. Πρακτικά, αυτό σημαίνει καλύτερη στόχευση και μεγαλύτερη αποδοτικότητα των πόρων της καμπάνιας, άρα καλύτερη αξιοποίηση των πόρων της Περιφέρειας.

Η διαφημιστική καμπάνια τρέχει σε 12 χώρες – γεωγραφικές αγορές, οι οποίες και έχουν επιλεγεί με έναν συνδυασμό τριών παραμέτρων: (1) Σημαντικότητα της αγοράς για το Νότιο Αιγαίο, με βάση τις αφίξεις των προηγούμενων ετών, (2) τρέχουσα κατάσταση στην συγκεκριμένη χώρα σε σχέση με την εξέλιξη την πανδημίας αλλά και τους περιορισμούς διεθνών ταξιδιών είτε από τη συγκεκριμένη χώρα είτε από την Ελλάδα, και (3) όγκος αναζητήσεων για ταξίδια στην Ελλάδα και προοπτικές εξέλιξης του.

H καμπάνια υλοποιείται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, πρόκειται δηλαδή για μία ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια. Για να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητά της, η επιλογή των χρηστών που βλέπουν τις διαφημίσεις γίνεται με βάση συγκεκριμένα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά: Για παράδειγμα, ο χρήστης θα δει την καμπάνια μόνο εάν βρίσκεται σε χώρα, με διασύνδεση με την Ελλάδα και έχει αναζητήσει πληροφορίες για έναν ανταγωνιστικό προορισμό της Μεσογείου ή διαμονή ή πτήσεις για οποιοδήποτε από τα 50 νησιά της Περιφέρειας. Τέτοιου είδους στόχευση ακριβείας επιτυγχάνεται με τη χρήση ειδικών εργαλείων, που προγραμματίζουν τη διανομή των διαφημίσεων μέσω εξειδικευμένων αλγόριθμων, που είναι σε θέση να εντοπίζουν με ακρίβεια χρήστες του διαδικτύου που πληρούν τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Την Δευτέρα 13 Ιουλίου, η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου που καλύπτει όλα τα νησιά της Περιφέρειας,  Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, προσαρμοσμένη ανά νησί-προορισμό, διανέμεται στους 34 Δήμους της Περιφέρειας καθώς και στην επιχειρηματική κοινότητα του Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να αποκτήσει το σύνολο των ενδιαφερομένων τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής του μήνα

Το Γραφείο Τύπου

 

Διαβάστε εδώ όλες τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από τις σελίδες του naxospress.gr

Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις μέσα από την πλατφόρμα του google news…


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νάξος – ΧΥΤΑ: Υπό έλεγχο και έσβησε η φωτιά

Εσβησε η φωτιά που ξέσπασε νωρίς το πρωί της Παρασκευής στο ΧΥΤΑ της Νάξου

Παραιτείται ο Νίκος Ανδρουλάκης, αν…

Δείτε ονόματα υποψηφίων

“Νόσος Νάξος”: Ενεργοποιείται (από Νοσοκομείο Νάξου) η διαδικασία του γονιδιακού ελέγχου

Συνάντηση την περασμένη Δευτέρα (22/04) στο Δημαρχείο Νάξου με σκοπό την ενεργοποίηση της διαδικασίας γονιδιακού ελέγχου για τη "Νόσος Νάξος"

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia – Play Offs: Φινάλε στο όνειρο, ήττα στην Βούλα και αποκλεισμός

Ο ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia πάλεψε αλλά πνίγηκε στην άμυνα του Πρωτέα Βούλας - Ηττα στον 3ο αγώνα 66-55 και με 2-1 ήττες έμεινε εκτός συνέχεια - Το σχόλιο της διοίκησης για το φετινό ταξίδι της Ναξιώτικης Ομάδας

Πανναξιακός ΑΟΚ – Play Offs: “Εδώ είναι Νάξος” και επίδειξη δύναμης κόντρα στον Ηλυσιακό

Εντυπωσιακός ο Πανναξιακός ΑΟΚ κέρδισε τον Ηλυσιακό 74-62, έφερε τη σειρά στα ίσα (1-1 νίκες) και ο τελικός για την μάχη του τελικού την προσεχή Κυριακή (28/04) στα Ιλίσια

Εκτακτο: Φωτιά σε εξέλιξη στο ΧΥΤΑ της Νάξου (photos)

Γύρω στις 6 το πρωί της Παρασκευής ξέσπασε φωτιά στο ΧΥΤΑ της Νάξου - Στο χώρο και δύναμη του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Νάξου

Ιταλία: Ενεργοποιήθηκε σήμερα το εισιτήριο εισόδου στην Βενετία

Πέντε (5) ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου

ΠΝΑι: Με διευρυμένη πλειοψηφία, Συμπαραστάτης του Πολίτη, ο δικηγόρος Στέφανος Καψάλης

Νέος Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου ο δικηγόρος Ρόδου, Στέφανος Καψάλης - Η διαδικασία επιλογής διεξήχθη με μυστική ψηφοφορία στην τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου

Ιταλία – Εθνικό Συμβούλιο Ερευνών: “Βρήκαμε τον τάφο του Πλάτωνα”

«Ετάφη δε και Πλάτων...» - Ερευνα υποδεικνύει την Ακαδημία Πλάτωνος ως τελευταία κατοικία του φιλοσόφου

Νηστεία: Εύκολοι και νόστιμοι συνδυασμοί τροφών που μπορείτε να κάνετε

Ιδανικοί συνδυασμοί τροφών που μπορείτε να κάνετε την περίοδο της νηστείας

Νάξος – Αναβολή: Οι καιρικές συνθήκες “νίκησαν” το μπάσκετ

Αναβλήθηκε ο αγώνας Πανναξιακός ΑΟΚ - Ηλυσιακός λόγω αδυναμίας έλευσης των διαιτητών - Αύριο (όπως και ο αγώνας Πρωτέας - ΑΠΑΣ Νάξου) η αναμέτρηση την ίδια ώρα στο "Δημ. Περιστεράκης"

Νάξος – ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Απόλυτα επιτυχημένο το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης (photo)

Η VOM ολοκλήρωσε με επιτυχία το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης στη ΛΕ.ΜΟ.Ν Νάξου (photo)

Νάξος: Ερχεται η τακτική συνεδρίαση Επιτροπής Τουριστικής προβολής και ανάπτυξης

Τακτική Συνεδρίαση Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης αύριο Παρασκευή - Ποια τα θέματα

Νάξος – Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος: Πότε ξεκινάει το Πασχαλινό ωράριο καταστημάτων

Το Πασχαλινό ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων στη Νάξο ανακοίνωσε ο Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος του νησιού (πίνακας)

Fast Ferries – Πρωτομαγιά: Εμφάνιση στη Νάξο του “Fast Ferries Andros”

Η Fast Ferries ενημερώνει για την κίνηση των πλοίων της κατά την απεργία της Πρωτομαγιάς - ΤΙ θέλει το Fast Ferries Andros στη Νάξο;

Πανναξιακός ΑΟΚ – Play offs: Ωρα τελικού (15:00) κόντρα στον Ηλυσιακό

Ο Πανναξιακός ΑΟΚ αντιμετωπίζει σήμερα τον Ηλυσιακό για τον 2ο αγώνα των πλέι οφ... (Αφίσα)

ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Ξεκίνησε το 3ήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης

Η Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Νάξου (ΛΕ.ΜΟ.Ν.) κάλεσε τον Βασίλη Ορφανό για ένα τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης - Πως μπορείτε να δώσετε το παρών

Νάξος – Ολυμπιακή Φλόγα: ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΘΛΙΨΗ για τους πολιτικούς νάνους, απρέπεια σε έναν Ναξιώτη Πρωταθλητή

Ο Στράτος Φουτάκογλου γράφει για όσα έγιναν την ημέρα της Λαμπαδηδρομίας στη Νάξο με επίκεντρο τον παραγκωνισμό του Ναξιώτη πρωταθλητή Γιάννη Ξενάκη

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia – Play Offs: “Καθαρίζει” απόψε (20/04) τον Πρωτέα και πάει …τελικό

Ωρα... τελικού για τον ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia . Αντιμετωπίζει τον Πρωτέα Βούλας απόψε (19:00) στο ΔΑΚ Νάξου και πιάνει τον μεγάλο στόχο, την παρουσία στον τελικό ανόδου κόντρα στο Αιγάλεω ή Δάφνη Πανελευσινιακό

Νάξος: Δεν “έδεσε” το “Blue Star 2” και έφυγε για την Πάρο, αλλά ούτε εκεί έδεσε (video)

Με την ένταση των ανέμων στα 80 χιλιόμετρα την ώρα (σε ριπή ανέμου) από νότια κατεύθυνση, το "Blue Star 2" δεν έδεσε στο λιμάνι της Νάξου και μετά στη Πάρο